major_stuen Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Kommer dere inn i spillet nå? "Unable to load the city" står det her.. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Du kan bare gi navn til byen din, ikke mer. Jeg har i hvert fall ikke kunnet navngi noe mer. De på letsallbemayor.com streamen gav navn til mange ting uten at de skrev det inne i spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 de tullet bare, dum som jeg var logga jeg meg ut av origin og nå får jeg ikke spilt mer... alt dette takket være ctd feil. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Brukeranmeldelser på slike spille må du ta med en klype salt. Her har du en fin blanding av SimCity 4 travere som ikke kan fordra at serien får en reboot og ikke er klinisk lik det forrige spillet, disse gir automatisk under 10% helt uten å vurdere spillet for hva det er, eller gi det noen reell sjanse. Også har du de som gir det totalslakt utelukkende på grunn av alltid online DRM. Og sist men ikke minst så har du alle de som gir blanke f i spillets kvalitet og gir det totalslakt bare fordi de fikk en feilmelding eller to midt i launchrushet. At anmeldere kan ligge på over 90% i snitt, så burde det si alt om at 27% fra spillerne er urealistisk lavt. Vil heller si at det er rart med kun 8 "proffe" anmeldelser, det ligger utrolig få reviews på youtube. Virker nesten som de vil hysje ned kritikeren. Var ikke lett å få avbestilt spillet heller. Har ventet 60 min i kø på EA support nå. Kjedelig. Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hvordan kvitter man seg med det resirkulerbare søplet som man samler opp i Recycling center? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 noen andre som sliter med crash to desktop når de prøver å gå inn i byen sin? eller er dette bare resultat av at amerikanerene begynner å våkne? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Fortsatt gråa ut i Origin hos meg. Har ikke peil, det virka for meg. Bruker ikkeno vpn eller noe slikt. Spillet er fremdeles gåa ut hos meg etter downloaden er ferdig, men jeg fikk i allefall lasta det ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Start opp Origin eller reload spillene dine med VPN på, det fungerte her hvertfall. Endret 6. mars 2013 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
dup Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Noen andre som har problemer med å få tutorial til å fungere? Jeg var innom så vidt tidligere i dag og da startet det fint. Skulle prøve på nytt igjen nå, men etter at jeg har kommet inn i byen, så skjer det ikke noe mer. Det er ingen som "snakker" til meg, og alt er grået ut. Noen løsninger? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Nå begynner mayon mansionen min å se passe bra ut. Fint at alle oppgraderinger av det huset gir hele byen mer happyness. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Edit: så at MrLee svarte, får desverre ikke lasta inn, så venter spent Endret 6. mars 2013 av jaricho Lenke til kommentar
Dropkick Dolphin Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Det lurer jeg også på! De drev og ga ting navn under streamen men jeg så aldri at de faktisk trykket det inn i spillet. Bare tullet de eller kan man faktisk gi ting navn??? Jeg håper det er mulig, det gjorde Sim City 4 mye mer personlig og moro når jeg kunne gi navn til gater og områder. Jeg kalte alltid hjørnet ved det religiøse huset man kan bygge for "Preacher's Corner", og følte meg like smart hver gang. ^^ Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Endelig hjemme fra jobb. Men får ikke til å starte SimCity. Får prøve å holde ut noen timer, eller prøve gang på gang med VPN. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Heeelt grønn på dette med VPN osv, har lastet ned Hotspot Shield nå og nylig kjøpt spillet ifra Origin men får ikke lastet ned med VPN aktivert, kan noen fortelle meg kort og greit hvordan jeg går frem? =) Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Du har gjort samme som meg, du må vente. Funker ikke med VPN om du har kjøpt spillet fra origin som jeg forstod det tidligere i tråden her 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Heeelt grønn på dette med VPN osv, har lastet ned Hotspot Shield nå og nylig kjøpt spillet ifra Origin men får ikke lastet ned med VPN aktivert, kan noen fortelle meg kort og greit hvordan jeg går frem? =) Må nok vente til imårra (du får "norsk release" siden du kjøpte via Origin på vanlig måte), men nå er det jo ikke mange timene igjen. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Du har gjort samme som meg, du må vente. Funker ikke med VPN om du har kjøpt spillet fra origin som jeg forstod det tidligere i tråden her Æsj, ikke det jeg ville høre.. Scrolla litt tilbake og var et par som skrev at man kunne preloade spillet, dette er ikke sant eller hur? For nå har jeg prøvd å starte Hotspot/Origin/Pc'n av og på for å prøve men intet fungerer. Blir vel til å laste ned inatt, installere mens jeg er på jobb og spille når jeg kommer hjem da. :-D Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg kjøpte fra GMG, aktiverte spillet på Origin, lot det ligge der et døgn (gråyy og trist), lastet ned og startet HideIPVPN, restartet Origin, startet SimCity. Nå er jeg på 29% og "Processing Large File... Please Wait" - tidenes minst informative beskrivelse av det jeg antar er hele spillet på rundt 13GB. Og der har den stått siste timen. Jeg kommer neppe til å få spilt dette i dag, med andre ord, men da er det kanskje klart til helgen om jeg lar det stå til da... Sukk. Etter midnatt trenger ihvertfall ikke VPN lenger. Yay, I guess. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Siden det står "Tilgjengelig: 7 mars 2013 00:01" på Origin. Kan jeg laste ned spillet og spille da? Står at release datoen er 8 mars på GMG Endret 6. mars 2013 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Når jeg laster ned spill fra origin så laster den ned og installerer i samme slengen. MrLee fikk til å preloade uten VPN, om det går hos deg så burde du jo selvsagt gjøre det. Men igjen pga. norske origin etc. så går det ikke hos meg iallefall, men er vel forskjellig hos alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå