Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukeranmeldelser på slike spille må du ta med en klype salt. Her har du en fin blanding av SimCity 4 travere som ikke kan fordra at serien får en reboot og ikke er klinisk lik det forrige spillet, disse gir automatisk under 10% helt uten å vurdere spillet for hva det er, eller gi det noen reell sjanse.

 

Også har du de som gir det totalslakt utelukkende på grunn av alltid online DRM. Og sist men ikke minst så har du alle de som gir blanke f i spillets kvalitet og gir det totalslakt bare fordi de fikk en feilmelding eller to midt i launchrushet.

 

 

At anmeldere kan ligge på over 90% i snitt, så burde det si alt om at 27% fra spillerne er urealistisk lavt.

 

Vil heller si at det er rart med kun 8 "proffe" anmeldelser, det ligger utrolig få reviews på youtube.

Virker nesten som de vil hysje ned kritikeren.

 

Var ikke lett å få avbestilt spillet heller. Har ventet 60 min i kø på EA support nå. Kjedelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

noen andre som sliter med crash to desktop når de prøver å gå inn i byen sin? eller er dette bare resultat av at amerikanerene begynner å våkne?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Start opp Origin eller reload spillene dine med VPN på, det fungerte her hvertfall.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med å få tutorial til å fungere? Jeg var innom så vidt tidligere i dag og da startet det fint. Skulle prøve på nytt igjen nå, men etter at jeg har kommet inn i byen, så skjer det ikke noe mer. Det er ingen som "snakker" til meg, og alt er grået ut. Noen løsninger?

Lenke til kommentar

Det lurer jeg også på! De drev og ga ting navn under streamen men jeg så aldri at de faktisk trykket det inn i spillet. Bare tullet de eller kan man faktisk gi ting navn???

 

Jeg håper det er mulig, det gjorde Sim City 4 mye mer personlig og moro når jeg kunne gi navn til gater og områder. Jeg kalte alltid hjørnet ved det religiøse huset man kan bygge for "Preacher's Corner", og følte meg like smart hver gang. ^^

Lenke til kommentar

Heeelt grønn på dette med VPN osv, har lastet ned Hotspot Shield nå og nylig kjøpt spillet ifra Origin men får ikke lastet ned med VPN aktivert, kan noen fortelle meg kort og greit hvordan jeg går frem? =)

Må nok vente til imårra (du får "norsk release" siden du kjøpte via Origin på vanlig måte), men nå er det jo ikke mange timene igjen.

Lenke til kommentar

Du har gjort samme som meg, du må vente.

Funker ikke med VPN om du har kjøpt spillet fra origin som jeg forstod det tidligere i tråden her ;)

 

Æsj, ikke det jeg ville høre.. :p Scrolla litt tilbake og var et par som skrev at man kunne preloade spillet, dette er ikke sant eller hur? For nå har jeg prøvd å starte Hotspot/Origin/Pc'n av og på for å prøve men intet fungerer.

 

Blir vel til å laste ned inatt, installere mens jeg er på jobb og spille når jeg kommer hjem da. :-D

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte fra GMG, aktiverte spillet på Origin, lot det ligge der et døgn (gråyy og trist), lastet ned og startet HideIPVPN, restartet Origin, startet SimCity. Nå er jeg på 29% og "Processing Large File... Please Wait" - tidenes minst informative beskrivelse av det jeg antar er hele spillet på rundt 13GB. Og der har den stått siste timen.

 

Jeg kommer neppe til å få spilt dette i dag, med andre ord, men da er det kanskje klart til helgen om jeg lar det stå til da... Sukk. Etter midnatt trenger ihvertfall ikke VPN lenger. Yay, I guess.

Lenke til kommentar

Når jeg laster ned spill fra origin så laster den ned og installerer i samme slengen.

MrLee fikk til å preloade uten VPN, om det går hos deg så burde du jo selvsagt gjøre det. Men igjen pga. norske origin etc. så går det ikke hos meg iallefall, men er vel forskjellig hos alle ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...