Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Thank you :) Menyen i Orgin er på engelsk nå, men det er fortsatt norsk på reklamene etc i den integrerte nettbutikken. Vil jeg fortsatt få spillet på engelsk?

Så lenge det kommer opp en meny med "English US"(eller noe i den duren) når du trykker download første gangen så er hele spillet på engelsk. Og så lenge launcheren er på engelsk så er hele spillet på engelsk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skjedde med release sjette, altså i dag? I går stod det på EA sine sider at vi fikk spillet den sjette. I dag står det plutselig den syvende...

De oppdaterte i går og sa at vi får den 7. istedenfor som opprinnelig var planen om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Noe spesielt triks? Prøvde å dra den nye veien over den gamle, ser ikke ut til å funke.

Trykk på denne pilen (ved musepekeren) og så på veiene.

YMw2HQD.png

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Argh, jeg var dum nok til å prøve å bestille fra Allcdkey. Bestilte LE når den var in stock, nå er den out of stock og jeg må velge mellom å vente en ukjent tid på å få LE eller godta en ubrukelig 8 dollars voucher + standarde edition.

Krev refund. På fjerde forsøk så fikk jeg endelig det.

Lenke til kommentar

For de som sliter med ytelse og ymse problemer så kan det jo være greit å laste ned AMD og nVIDIA sine SimCity optimaliserte drivere (AMD om du har Radeon, nVIDIA om du har GeForce skjermkort):

AMD Radeon

nVIDIA GeForce

Hvorvidt Radeon driveren har kommet med spesifikke SimCity profiler enda vet jeg ikke, det er nå hvertfall den siste driveren de har per dags dato.

nVIDIA driveren har kommet med spesifikke optimaliseringer mot SimCity.

Sitter du med et eller annet Intel skjermkort så er det nok bare å si natta, de kommer sjeldent, om aldri med driver optimaliseringer mot spill.

Lenke til kommentar

Hmm.. Etter å ha lest en del brukeromtaler på metacritic så avbestiller jeg spillet. De fleste slakter spillet, til og med de som ser bort i fra DMR, alltid online problematikken sier spillet er dårlig.

Utrolig at profesjonelle omtaler har 91% score, mens brukeromtaler har 27%.

Skal vurdere å kjøpe spillet om de gjør noe med størrelsene på byene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har egentlig bare ETT spørsmål om SimCity. (Jeg får ikke sjekket det selv siden motherboard på min splitter ny spillerigg, til 1200,- bestemte seg for å slutte å virke etter to uker. Venter på å få tilsendt ny).

Kan man gi navn til gater og steder, som man kunne i Sim City 4?!

Lenke til kommentar

Hmm.. Etter å ha lest en del brukeromtaler på metacritic så avbestiller jeg spillet. De fleste slakter spillet, til og med de som ser bort i fra DMR, alltid online problematikken sier spillet er dårlig.

Utrolig at profesjonelle omtaler har 91% score, mens brukeromtaler har 27%.

Skal vurdere å kjøpe spillet om de gjør noe med størrelsene på byene.

Brukeranmeldelser på slike spille må du ta med en klype salt. Her har du en fin blanding av SimCity 4 travere som ikke kan fordra at serien får en reboot og ikke er klinisk lik det forrige spillet, disse gir automatisk under 10% helt uten å vurdere spillet for hva det er, eller gi det noen reell sjanse.

Også har du de som gir det totalslakt utelukkende på grunn av alltid online DRM. Og sist men ikke minst så har du alle de som gir blanke f i spillets kvalitet og gir det totalslakt bare fordi de fikk en feilmelding eller to midt i launchrushet.

At anmeldere kan ligge på over 90% i snitt, så burde det si alt om at 27% fra spillerne er urealistisk lavt.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Vet ikke om det er nevnt allerede eller ei, orker ikke lese gjennom 10+ sider siden sist :p

Preloading via Origin er nå mulig for oss som ikke har brukt VPN til å få spille tidligere!

Fortsatt gråa ut i Origin hos meg.

Endret av Zengaard
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan man gi navn til gater og steder, som man kunne i Sim City 4?!

Det lurer jeg også på! De drev og ga ting navn under streamen men jeg så aldri at de faktisk trykket det inn i spillet. Bare tullet de eller kan man faktisk gi ting navn???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...