Saapa Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg klarte å miste 10k innbyggere når jeg aksepterte ett oppdrag. Kanskje ikke så lurt å la de fyre av fyrverkeri midt i byen når jeg kun har 3 brannbiler til disposisjon. Oppdraget ga 50k cash, jeg kunne ikke motstå fristelsen. Gjorde den jeg også, trenger jo alltids penger. Jeg hadde fylt opp brannstasjonen min da, mistet ikke noen folk Lenke til kommentar
dup Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Under installasjonen, kan man ikke velge engelsk språk selv? Velger den automatisk norsk hvis Origin er norsk? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Er origin norsk blir spillet på norsk. Ingen mulighet til å bytte språk utenom å slette cache og laste ned spillet på nytt. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Er origin norsk blir spillet på norsk. Ingen mulighet til å bytte språk utenom å slette cache og laste ned spillet på nytt. Åpenbart ikke i alle tilfeller... Jeg har jo russisk! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 takk for vpn hjelp, holder på å laste ned siste patch nå Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Dere som bruker VPN: Man trenger ikke ha vpn'en aktivert når man laster ned. Det holder å ha den aktivert når man starter nedlastningen. Spar minuttene deres 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Dere som bruker VPN: Man trenger ikke ha vpn'en aktivert når man laster ned. Det holder å ha den aktivert når man starter nedlastningen. Spar minuttene deres Takk for den infoen du, så nedlastningen boosta som bare faen med en gang! EDIT: Spillet er oppe og går! Endret 6. mars 2013 av MrLG Lenke til kommentar
daniel_RR Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 hvordan sikrer jeg meg at jeg får engelsk språk. Gidder ikke stresse med å installere før etter det blir release her ved midnatt. Origin klienten er jo uansett på norsk når jeg installerer den. Har fått kode fra GMG. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 1. Bytt språk i Origin fra Norsk til Engelsk. 2. Gå til appdata -> Roaming og slett mappen som heter "Origin". 3. Start opp Origin igjen. 4. Last ned som vanlig. Du får et valg om US English når du starter nedlastingen. 5. Dobbeltsjekk i SimCity Launcheren at det er engelsk språk. Lenke til kommentar
daniel_RR Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 1. Bytt språk i Origin fra Norsk til Engelsk. 2. Gå til appdata -> Roaming og slett mappen som heter "Origin". 3. Start opp Origin igjen. 4. Last ned som vanlig. Du får et valg om US English når du starter nedlastingen. 5. Dobbeltsjekk i SimCity Launcheren at det er engelsk språk. hjertelig! Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 1. Bytt språk i Origin fra Norsk til Engelsk. 2. Gå til appdata -> Roaming og slett mappen som heter "Origin". 3. Start opp Origin igjen. 4. Last ned som vanlig. Du får et valg om US English når du starter nedlastingen. 5. Dobbeltsjekk i SimCity Launcheren at det er engelsk språk. Finner ikke mappen appdata i C:\Program Files (x86)\Origin Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hvis man kjøper spillet på Origin, med VPN aktivert(IP fra USA), da vil man kunne laste og spille nå? Og hvis man da slår av VPN'en så vil man fortsatt kunne spille i ettertid? Er heller ikke slikt at man blir låst til noe region i USA ved å bruke VPN derifra o.l? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Finner ikke mappen appdata i C:\Program Files (x86)\Origin Mappen ligger under brukermappene dine. Eventuelt åpne opp %appdata% via kjør(windowstasten + r) og du havner rett i mappen. Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Mappen ligger under brukermappene dine. Eventuelt åpne opp %appdata% via kjør(windowstasten + r) og du havner rett i mappen. Thank you Menyen i Orgin er på engelsk nå, men det er fortsatt norsk på reklamene etc i den integrerte nettbutikken. Vil jeg fortsatt få spillet på engelsk? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Bare 7 timer til norsk utgivelse! Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Noen som vet om spillet blir tilgjengelig for oss som har kjøpt via origin i Norge ca. kl 00:01 eller random i løpet av dagen? Hvordan var det i USA? Edit: vil nødig sitte opp til kl 2 og vente, og finner ut at det blir lansert kl 10 f.eks. Endret 6. mars 2013 av jaricho Lenke til kommentar
per17 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Kan man oppgradere veier uten å rive ned nærmeste bygninger? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hvordan var det i USA? Ble ’lansert’ klokken 00.01 her, men personlig fikk jeg ikke tilgang før 02:58, og da hadde jeg allerede lagt meg for natten, men det ble meldt om masse serverproblemer i de timene. De skal ha oppgradert dette til EU-releasen, så vet ikke hvordan det blir der. 1 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Kan man oppgradere veier uten å rive ned nærmeste bygninger? Ikke fra street til avenue, men ellers kan du oppgradere til høyeste tetthet uten at veien endrer størrelse. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hva skjedde med release sjette, altså i dag? I går stod det på EA sine sider at vi fikk spillet den sjette. I dag står det plutselig den syvende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå