Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken VPN klient bruker dere? Jeg la inn Hotspot Shield, med location US. Logget meg på Origin, og løste inn koden. Men jeg får at spillet er tilgjengelig først 7. mars.

Noe jeg gjør galt?

Ikke at det er krise, det kommer jo i morgen, men hadde vært artig å prøve. :)

EDIT: Og ja, jeg har forsøkt å reloade spill.

Gjorde akkurat det sammen, kjøpte vel SC5 uten vpn du og ?

Lenke til kommentar

Gjorde akkurat det sammen, kjøpte vel SC5 uten vpn du og ?

Kjøpte uten vpn ja, men har det noe å si? Trodde jeg hadde sett folk som kjøpte uten vpn, men at de likevel fikk det til å virke? Og jeg kjøpte fra UK, så sånn sett skulle vel release være 8. mars, og ikke 7. som det er hos meg?

Lenke til kommentar

Angående katastrofer, jeg hadde spart lenge opp til den store politistasjonen. Bygget den, la på noen moduler. Tre minutter senere smalt det en meteor rett ned i den. For å si det sånn, min samboer kom inn og lurte på om jeg hadde fått slag der jeg satt...

• Liker 9
Lenke til kommentar

Hvilken VPN klient bruker dere? Jeg la inn Hotspot Shield, med location US. Logget meg på Origin, og løste inn koden. Men jeg får at spillet er tilgjengelig først 7. mars.

Noe jeg gjør galt?

Ikke at det er krise, det kommer jo i morgen, men hadde vært artig å prøve. :)

EDIT: Og ja, jeg har forsøkt å reloade spill.

Funket med HotSpot shield for meg, men jeg reinstallerte Origin mens vpn var oppe.

Og til deg over, det er ingen pre load for spillet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Funket med HotSpot shield for meg, men jeg reinstallerte Origin mens vpn var oppe.

Og til deg over, det er ingen pre load for spillet.

Kjøpte du koden mens du var pålogget vpn?Har forsøkt å reinstallere Origin mens vpn var oppe, uten at det forandret noe.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd alt som er nevnt i tråden angående VPN nå, og jeg får alltid det samme resultatet. Åpner jeg Origin uten VPN, for så å skru den på, disconnecter Origin med en gang og får aldri connecta igjen, så jeg kommer ingen vei der. Åpner jeg (og installerer forsåvidt) Origin med VPN på klarer den aldri å connecte i det hele tatt, så der kommer jeg heller ingen vei.

Resten av nettet fungerer under VPN, så jeg er helt tom for idéer. Men nå er det knappe 12 timer igjen uansett, så jeg orker ikke stresse mer. Dagen er ganske fullpakka, så jeg skal nok klare å vente. :)

Lenke til kommentar

Angående katastrofer, jeg hadde spart lenge opp til den store politistasjonen. Bygget den, la på noen moduler. Tre minutter senere smalt det en meteor rett ned i den. For å si det sånn, min samboer kom inn og lurte på om jeg hadde fått slag der jeg satt...

Hos meg kom det plutselig en stor dinosaur opp av bakken. Den gikk rett gjennom sentrum og sprutet ild på alt og alle. Vann, klokk og strøm ble tatt ut ganske effektivt... :wee:

Lenke til kommentar

Jeg klarte å miste 10k innbyggere når jeg aksepterte ett oppdrag. Kanskje ikke så lurt å la de fyre av fyrverkeri midt i byen når jeg kun har 3 brannbiler til disposisjon. Oppdraget ga 50k cash, jeg kunne ikke motstå fristelsen.

Endret av Refsa
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg hadde store problemer med å få kjøpt på GMG, men fikk kjøpt med en gang på allcdkey.com. Betalte 51$(300,-), men ser det har gått opp til 59$ nå, trenger ikke vpn.. De var tomme for limited i går, så sjekk det først eller kjøp standard

Endret av major_stuen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...