Stifi Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Glad jeg ikke kjøpte dette spillet. Nå online er påtvunget for å spille spillet og selveste EA som står bak, nei takk. Have fun guys. 1 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 jævla bra spill! Anbefaler alle som ikke har det, å kjøpe det! 3 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Glad jeg ikke kjøpte dette spillet. Nå online er påtvunget for å spille spillet og selveste EA som står bak, nei takk. Have fun guys. Folk klaget jo som bare det når Diablo 3 også kom i "online only". Men slik er det nå for tiden. Det forhindrer piratkopiering, så er vel egentlig greit nok. De fleste er jo tilkoblet internet så si heletiden i år 2013, så er strengt tatt ikke noe problem for de aller fleste av oss. Får bare håpe EA holder sin del av avtalen, at de har gode nok servere med god nok kapasitet.. Endret 5. mars 2013 av Merko. 1 Lenke til kommentar
nemiarwen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Noen som vet hva pokker jeg skal gjøre når jeg får beskjed om at product key er "not valid" Bruker Product Key som var i mailen fra Origin....Nå kjøpte jeg spillet 28 februar og prøver å løse inn koden først i dag. Men det skal da vel ikke ha noe å si? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Noen som vet hva pokker jeg skal gjøre når jeg får beskjed om at product key er "not valid" Bruker Product Key som var i mailen fra Origin....Nå kjøpte jeg spillet 28 februar og prøver å løse inn koden først i dag. Men det skal da vel ikke ha noe å si? Sjekket at det ikke er noen tegn forran? Hva om du limer den inn i Notepad først, så kopierer derfra? Mulig du har fått med deg noen "usynlige" tegn som kommer fra epost-programmet \ mailen? Om det ikke går, prøv og fjern alle "-" i produktnøkkelen.. Om det heller ikke fungerer så får du se om du kan få kontakt på live chat på supportsiden demmes Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det forhindrer piratkopiering, så er vel egentlig greit nok. Nu vel. En viss gruppe hvis navn starter på S og slutter på ow påstår å ha cracket det allerede. Og det var tilsynelatende fire dager siden. Alt i alt fremstår ikke dette spillet som så vanskelig å cracke, sånn egentlig. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Spillet er dritvanskelig. Jeg sliter med å få tre byer til å overleve i det heletatt (i samme region). Nå pumper jeg opp all oljen i ene byen, har laget 3 raffinerier og kjører på med minus 15000, men jeg tjener 600 000 i døgnet på salg av drivstoff. Dette skal jeg bruke til å bygge opp de andre byene mine. Huff så vanskelgi Lenke til kommentar
nemiarwen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Sjekket at det ikke er noen tegn forran? Hva om du limer den inn i Notepad først, så kopierer derfra? Mulig du har fått med deg noen "usynlige" tegn som kommer fra epost-programmet \ mailen? Om det ikke går, prøv og fjern alle "-" i produktnøkkelen.. Om det heller ikke fungerer så får du se om du kan få kontakt på live chat på supportsiden demmes Da har jeg trålet gjennom forumet her og diverse. Da jeg har forhåndskjøpt spillet i Origin med Norsk IP, så får jeg ikke Product Key før på release day. Det jeg har fått på mail er serienummer, som da er noe helt annet. Første gang jeg har brukt Origin, så beklager maset. Lurer på hva jeg skal med serienummeret jeg har fått.... Jaja, da er det bare å vente da. Bittert! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Åpne origin, trykk på "origin" i menyen helt oppe til venstre -> Redeem product code -> lim inn koden ->se SimCity bli lagt til i game library med notis om at det først blir tilgjengelig 00:01 på den 7 mars. 2013... Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Skulle lagt ved en challenge eller to i spillet. F.eks "Få Detroit tilbake på føttene" Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Du mener "få ett nabolag av detroit tilbake på føttene"? Jepp, jeg er hysterisk morsom. I'll be here all week folks! Men seriøst. scenarioer kommer nok som DLC senere. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Prøvde for morroskyld og laste ned tunnelbear og origin fra usa nå, sjekka med speedtest.net at jeg var kobla til usa, og det var vellykket. Men når jeg logger inn på min origin bruker som jeg har forhåndsbestilt deluxe med så står det bare "net yet released", hvorfor det? Har amerikansk VPN nå, så burde vel funke..? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Prøvde for morroskyld og laste ned tunnelbear og origin fra usa nå, sjekka med speedtest.net at jeg var kobla til usa, og det var vellykket. Men når jeg logger inn på min origin bruker som jeg har forhåndsbestilt deluxe med så står det bare "net yet released", hvorfor det? Har amerikansk VPN nå, så burde vel funke..? Prøv reload games fra menyen, eller andre regioner som har tilgang i VPN. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Prøvde for morroskyld og laste ned tunnelbear og origin fra usa nå, sjekka med speedtest.net at jeg var kobla til usa, og det var vellykket. Men når jeg logger inn på min origin bruker som jeg har forhåndsbestilt deluxe med så står det bare "net yet released", hvorfor det? Har amerikansk VPN nå, så burde vel funke..? Jeg hadde samme problem med Hotspot Shield, men når jeg testet en annen VPN Client, så fungerte det med en gang.. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Med deluxe som er kjøpt på Origin?! :o Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hvilken VPN client bruker du nå som det funker? får ikke canada hos tunnelbear heller til å funke... :/ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hvilken VPN client bruker du nå som det funker? får ikke canada hos tunnelbear heller til å funke... :/ Overplay bruker jeg. Fungerer strålende.. Men den koster $10 pr måned. Absolutt verdt det om du har behov for VPN til daglig. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Okei, tusen takk til dere begge, skal sjekke de ut nå Lenke til kommentar
pontern1 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Var grået ut for meg. Men så lastet jeg ned hideman og skiftet land til singapore, reload games. Og nå laster jeg ned launcher ihvertfall. Går tregt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå