aagmed Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 aagmed, fortvil ikke - det å være voksen innebærer ansvar og utgifter man ikke har sjans til å ta høyde for når man er yngre. Du er neppe alene! Nå vet jeg ikke situasjonen din, men å være selvstendig næringsdrivende er ingen lett sak. Spesielt når pengene uteblir på ukesvis.. Åja, hva driver du med? - Jeg er det man kaller en evig student. Studert i 3 år og har 6 år igjen. Fortsatt noe ydmykende når drittunger (beklager til de som føler seg truffet) har mer penger enn meg. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Deretter logget jeg på VPN igjen før jeg startet spillet. Nå er jeg i det skjermbildet med en grønn loading bar som "Behandler en stor fil". Slo av VPN for å få hastighet, om det er noe nedlasting her. Startet spillet nå i stad, fikk opp simcity-launcheren, men her står "Laster ned oppdatert data" Kommer dette du skriver her etterpå igjen, eller? Spiller nå. Endret 5. mars 2013 av Hansien Lenke til kommentar
per17 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Takker Refsa for instruksjoner, nå er jeg i full gang med spillet. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Tutorial serverne sliter? Er stuck på lasting mellom Lucky Shores og Shummer Soals.. Noen måte å skippe turtorial helt? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Tutorial serverne sliter? Er stuck på lasting mellom Lucky Shores og Shummer Soals.. Noen måte å skippe turtorial helt? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1464992&st=1540&p=20291809entry20291809 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Åja, hva driver du med? - Jeg er det man kaller en evig student. Studert i 3 år og har 6 år igjen. Fortsatt noe ydmykende når drittunger (beklager til de som føler seg truffet) har mer penger enn meg. Film og Tv. Lenke til kommentar
aheli Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Laster ned : 63 %... Veldig enkelt som folk har nevnt tidligere. Kjøp key hos greenman eller allcdkey, aktiver VPN og last ned. Lenke til kommentar
nemiarwen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Faen altså... Nå har jeg fikset meg tunnelbear, velger både USA og Canada, sjekker på speedtest.net at "jeg er på riktig" plass, alt vel. Men når jeg fyrer opp Origin, så står det bare at game not released yet. Har jeg glemt noe? Gjort noe i feil rekkefølge? Skal jeg avinstallere Origin og installere på nytt med Tunnelbear skrudd på? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Kjøpte spillet på GreenmanGaming, installerte Origin, logget på Origin med hotspot, la inn koden etc. men får opp at spillet ikke er tilgjenglig før 7. mars. Er løpet kjørt nå da? Eller er det andre triks jeg kan gjøre slik at jeg får startet nedlastningen nå? virker jo som en del av dere fikk det til uten problemer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Trykk på Origin oppe til venstre og velg "Reload my games" mens dere er tilkoblet VPN. Sjekk om dere ikke har beta-versjonen. Tok litt tid før det kom opp til meg. Endret 5. mars 2013 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Faen altså... Nå har jeg fikset meg tunnelbear, velger både USA og Canada, sjekker på speedtest.net at "jeg er på riktig" plass, alt vel. Men når jeg fyrer opp Origin, så står det bare at game not released yet. Har jeg glemt noe? Gjort noe i feil rekkefølge? Skal jeg avinstallere Origin og installere på nytt med Tunnelbear skrudd på? Så fremt du har skaffet og aktivert nøkkel skulle du kunne komme inn. Du kan jo også prøve "reload games" fra menyen i Origin med VPN aktivert. Ser ut til å ha virket for andre. Skal ikke være nødvendig å reinstallere Origin; det har ikke noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Trykk på Origin oppe til venstre og velg "Reload my games" mens dere er tilkoblet VPN. Sjekk om dere ikke har beta-versjonen. Tok litt tid før det kom opp til meg. Takk for svar, men ser ikke ut som det løste problemet her.. Får fremdeles opp 7 Mars. Lenke til kommentar
nemiarwen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Skjønte ikke hvordan jeg skylle gjøre dette med serienummeret. Fant det ut, legger inn Key som jeg har fått på mail, men får beskjed om at den er feil...FAEN! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Forbaska irriterende at de står å gnåler om høy kriminalitet når det er en kriminell ute på hele kartet(gjemmer seg i et hus tror jeg), og det sitter 7 stk i et fengsel på politistasjonen som er til de grader overdimensjonert for den aktuelle byen. Ellers ikke noen nevneverdige problemer. Ser at et par sånne utfordringer har syntax tekst isteden for vanlig. Blir sikkert fikset i en oppdatering. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Takk for svar, men ser ikke ut som det løste problemet her.. Får fremdeles opp 7 Mars. Prøv å sette VPN til ulike regioner som skal ha tilgang nå, og reload games igjen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Prøv å sette VPN til ulike regioner som skal ha tilgang nå, og reload games igjen. Jepp skal prøve det. Skal teste en annen VPN klient nå som har de aller fleste land (En jeg brukte til BF3 når den tid kom) Takk. Edit: Fungerer som bare juling nå.. Woho. Står iallefall "Preparing Download 0%".. Edit2: Får kunn opp: Er det overbelastning som har skylda, eller må jeg ha VPN aktivert til jeg får minst 1% på nedlastninga? Endret 5. mars 2013 av Merko. Lenke til kommentar
nemiarwen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 The product code you entered is not valid....FUCK OFF ORIGIN! Det er jo den jævla koden dere sendte meg på mail for i helvette!"!")¤)¤U# Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Sitter selv og spiller nå Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jepp skal prøve det. Skal teste en annen VPN klient nå som har de aller fleste land (En jeg brukte til BF3 når den tid kom) Takk. Edit: Fungerer som bare juling nå.. Woho. Står iallefall "Preparing Download 0%".. Edit2: Får kunn opp: Er det overbelastning som har skylda, eller må jeg ha VPN aktivert til jeg får minst 1% på nedlastninga? Jeg installerte hele driten med VPN. Hvis ikke fikk jeg samme feilmelding. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Rare greier.. Må laste ned de første 268 MB'ene via VPN. Får bare Error om jeg avslutter VPN :/. Jaja 400 Kb\s på VPN når det er 268Mb er ok.. Bare håper den tar resten uten vpn ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå