omnomnomnivore Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Sendte en tweet i retning Ocean og spurte om det var sjanser for pre-download, men jeg tviler på at de gjør det for betaen. Ser for meg det blir ramaskrik verden over dersom det viser seg at nedlastingen kneler eller går som sirup, og mange ikke får lastet ned før seint søndag kveld. Tror denne betaen fort kan bli mer dårlig PR enn god PR... jeg skjønner ikke hvorfor de planlegger slike ting så utrolig dårlig. Det virker ufattelig. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Har Origin egentlig klart å holde seg oppe når det kommer en stor utgivelse? Nå kommer det en beta - og jeg har stor tro på at hele Origin-skipet kommer til å gå ned. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Origin klarte seg fint med Mass Effect 3, for eksempel, og det var en rimelig stor utgivelse. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Det har ikke kommet noen keys enda! Noen som vet når dem blir lagt ut? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Refresh og følg med som en hauk, om du har tid å sette av. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Hvem av sidene skal jeg refreshe? Bare den som er på hovedsiden olahaldor? på Nvdia face siden? Endret 24. januar 2013 av Citus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 vil flerspill delen fungere under beta, at andre kan komme og bygge byer i din region? Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Origin er nå oppdatert. "AVAILABLE January 25th 2013 6.00 PM" Regner med at det er lokal tid. Regner da også med at jeg får automatisk tilgang siden jeg faktisk har key og de som registrerte seg på hovedsiden bare har en sjanse til å få en key... Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Hvis du har fått en nøkkel, og løst ut i Origin sånn at du ser betaen der, er det bare å vente på klokka. Så en tweet av Ocean i natt, hvor han svarte på størrelsen på nedlastingen. @somerndmdude It's in the ballpark of 1200 megs. Altså 1,2GB. Fint om det stemmer. Endret 25. januar 2013 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) 1,2 GB tar jeg fint. Håper Origin er med på notene, men jeg tviler.. Er uansett ikke så viktig om jeg ikke får satt i gang før litt utpå kvelden da jeg har et liv å leve også, men jeg forventer masse rage fra butthurted fans som ikke får spilt kl. 18:05 fordi EA's servere suger balle. Endret 25. januar 2013 av Bjellesau Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Har også en stygg mistanke om at origin kommer til å slite, regner ikke med at det er bygget for at 50 000 mennesker skal laste ned 1 GB samtidig. Men det er vel litt av hensikten med betaen også, nemlig å stressteste. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Fra Twitter, i går. Mateo Diachok: @MaxisGuillaume Great, thanks. Are you expecting the servers to be able to handle everyone downloading/running it at once? Guillaume Pierre: @MateoLikesThis That's partly what the beta is for Endret 25. januar 2013 av OlaHaldor Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Godt, godt, da virker det som om de er "på topp av ting". Det virket heller ikke logisk at dette spillet skulle være tolv gig tatt i betraktning av man styrer små byer med repetitive lyder og teksturer Fire timer igjen... må innrømme at gleden stiger her. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 På den annen side blir jeg ikke overrasket om det faktisk viser seg å være 12GB. Det er drøssevis av modeller og tekstur i spillet, som nokså sikkert drar filstørrelsen opp. Leste at Guillaume Pierre stadig blir overrasket over at det er like bygninger, men med forskjellig tekstur/farge for å bryte med den repetitive følelsen man har hatt i SC2K, SC3K og SC4. Det er ikke dermed sagt at jeg blir skuffet om vi får en lettvekter på 1,2GB. Slettes ikke. Da blir jeg derimot veldig imponert over hva de har greid å få til på så liten filstørrelse! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Quigley har lagt ut denne - har sett på den et par ganger og jeg klarer bare ikke å stoppe å se på bilene og bygningene! For en stemning!!! http://www.youtube.com/watch?v=gSYT3nw9YHs Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Med tanke på at det meste skjer online, er det begrenset hvor stor plass man trenger lokalt. Jeg gleder meg ekstremt nå, men jeg har lave forventninger til å få spilt særlig. Det kommer til å bli mange brudd mer serverne og en del trøbbel. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Starter nedlastninga automatisk dersom jeg lar Origin kjøre, eller må jeg manuelt gå inn å trykke på last ned? hehe håper dama lar meg teste litt i kveld da.. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hehe, ja jeg regner også med at det her blir sirup... vi får se hvor flinke de har vært til å beregne last både på Origin og SimCity serverne. Ja, størrelsen på spillet spiller mindre rolle. Det er nok effektiv bruk av ressurser. Og som sagt så er det begrenset hvor detaljerte teksturer man har her. Det går mest på detaljer i modellene. chri-ot, jeg regner med at du må trykke på download og velge installasjonssted, men jeg har aldri brukt Origin før. SIM MINUS 37 MINUTES Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hvis du ønsker å velge hvor spillene installeres, må du åpne innstillingene for Origin. Av en eller annen grunn har jeg Origin på norsk til tross for at jeg liker programvare best på engelsk. Uansett. Innstillinger > Generelt Der har du oversikt over hvor spillene blir installert, og hvor installasjonfilene blir lagt. Du får med andre ord ikke bestemt hvor du skal installere spillene ved selve installasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå