RamGuy Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hva i svarte helvete... Det burde ikke være lovlig å utelukkende tilby Live Chat support når den plutselig kan hoppe fra 5-10 min kø til 780 (!) helt ut av det blå.. Skal jeg liksom sitte å følge med i 780min bare for å få kansellert en forhåndsbestilling som burde hatt en "kanseller" knapp rett i Origin ... 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jaja, får ikke launchet tutorial. "Kunne ikke laste inn byen nå. Vennligst prøv igjen"... Hvordan i faen kan folk forsvare dette online tullet? 2 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 um.. hjelp?! Tenkte å spille noe annet jeg har liggende i Origin, men.. imtheone svarte vel egentlig på hvorfor dette oppstod. Samme problem her. um.. hjelp?! Tenkte å spille noe annet jeg har liggende i Origin, men.. imtheone svarte vel egentlig på hvorfor dette oppstod. Samme problem her. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jaja, får ikke launchet tutorial. "Kunne ikke laste inn byen nå. Vennligst prøv igjen"... Hvordan i faen kan folk forsvare dette online tullet? Det kan ha noe med at det er ekstrem trafikk nå. I tillegg til at det nettopp er lansert i USA, så prøver en del fra Europa å logge på. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Tror antallet som prøver å logge på fra Europa med VPN er forsvinnende liten. Nå har jeg hvertfall fått bekreftet refund fra AllCDKeys som ikke har noen ETA på Limitied Edition nøkler. Da er det bare å vente 455min på Origin Live Chat for å få kansellert Digital Deluxe Edition. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jaja, får ikke launchet tutorial. "Kunne ikke laste inn byen nå. Vennligst prøv igjen"... Hvordan i faen kan folk forsvare dette online tullet? Høres skremmende likt ut som et problem i betaen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hmm.. Aktivering ble godkjent, men installasjon feilet i Origin? Kan vell ha noe med alle server problemene. Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Tutorial kan deaktiveres fra innstillingene, om dere kommer så langt (mener å huske at spillet putter deg direkte i tutorial-byen i stedet for hovedmeny ved første oppstart?). Noen som har fått til relativt store byer som går i pluss? Sitter på 125k innbyggere, stort sett bare high density og high wealth, god utdanning, ikke noe særlig trafikkproblemer, men går fortsatt 15k i minus i timen. Selger riktignok en del prosessorer ($67000 per 1000), men med en ugjevn strøm av råmaterialer stopper produksjonen opp en gang i blant, og da må jeg ta opp lån for å i det heletatt kunne spille byen. Statistikken for politi, brannvesen og helsetjenester ser også ut til å ha noen problemer. Ser ikke en eneste bygning som brenner ned, men statistikken påstår at jeg ikke slukker halvparten av brannene en gang. Ser også ut til å være helt umulig å få oppgradert universitetet og de ulike hovedkvarterene mer enn en gang, uansett hvor hardt jeg prøver. Og når det ikke går an får man ikke bygget vesentlige ting som for eksempel de spesial-brannbilene og lignende. Endret 5. mars 2013 av fknsonikk Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 I origin står det - available March 7 og last played March 5. Fikk spillt litt i dag, men ikke mer. Noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Prøv å start Origin mens du er koblet til en VPN server i USA, Canada eller noe slikt og så slå den av når du er i spillet kanskje. Får endelig lastet ned spillet her. Fort går det også, oppe i 6 MB/s nå. Endret 5. mars 2013 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
K-V-L Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Dere som bestilte fra greenmangaming og skrev inn amerikansk adresse, hva skrev dere der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Dere som bestilte fra greenmangaming og skrev inn amerikansk adresse, hva skrev dere der? Jeg bestilte med norsk adresse og fikk key tidligere i dag. Lenke til kommentar
K-V-L Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg bestilte med norsk adresse og fikk key tidligere i dag. country: united states? state:......? eller tok du på norsk her også? fikk at transaksjonen ikke ble gjennomført jeg med usa vpn og norsk adresse Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Uhm.. Collectors Edition registrert på dama sin Origin konto vises og starter å installere seg automatisk. Hos meg vises den ikke i Origin i det hele tatt og koden er nå brukt opp og jeg fikk beskjed om at den skal være aktivert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 country: united states? state:......? eller tok du på norsk her også? fikk at transaksjonen ikke ble gjennomført jeg med usa vpn og norsk adresse Nøklene er internasjonale, så du kan godt bestille med norsk adresse. Når du har lagt inn spillet i Origin må du skaffe deg en IP i et land spillet er utgitt, så oppdaterer du biblioteket ditt, starter nedlasting og slår av VPN (mens du laster ned). Lenke til kommentar
K-V-L Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Nøklene er internasjonale, så du kan godt bestille med norsk adresse. Når du har lagt inn spillet i Origin må du skaffe deg en IP i et land spillet er utgitt, så oppdaterer du biblioteket ditt, starter nedlasting og slår av VPN (mens du laster ned). aha slik ja, da forstår jeg mer men ikke alt hehe. brukte du vpn mens du var inne på greenman og kjøpte spillet også eller holder det med din gode gamle ip her? Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg bestilte med norsk adresse og fikk key tidligere i dag. Fikk keyen min nå nettopp også. Amerikansk VPN here i come Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 aha slik ja, da forstår jeg mer men ikke alt hehe. brukte du vpn mens du var inne på greenman og kjøpte spillet også eller holder det med din gode gamle ip her? Bare kjøp spillet på helt vanlig måte. Du trenger kun VPN for å starte nedlastingen inne i Origin. Da kan du bruke f.eks TunnelBear som er gratis. Nå skal det spilles. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 er det ikke det ene så er det noe annet... We could not activate SimCity on this computer using the Origin Account you Provided. Tastet inn key igjen og det var allerede i bruk, prøvd å logge inn og ut og det hjalp heller ikke. Tror jeg venter til helga jeg. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 EA kan ta denne Origin Live Chaten å stappe den opp ei viss plass... Endelig nede på 5-10min igjen, etter 15-20min er jeg plutselig oppe i 150min kø.... Der er hvertfall SimCity Collectors Edition oppe i både min og kjæresten sin Origin konto! Gjenstår bare å få avbestilt min Digital Deluxe Edition nå så er alt golden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå