Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, det er så kjedelig når man gjør noen "region breaking" feil. Jeg bygget universitet i befolkningsbyen min og spesialiserte meg på ingeniør og high teck. Men jeg fikk ikke til å få high tech i nabobyen min. Bestemte meg for å rive modulene og bygge kriminalitet og helse i stedet for siden jeg hadde mer behov for det. Men det gikk ikke, universitetet frigjorde ikke slottene når jeg slettet de jeg ikke brukte. Slettet så hele universitetet og bygget det opp igjen for å se om det hjalp, det gjorde det ikke. Et par hundre tusen ut av vinduet. Det fikk begeret til å renne over, har sløst uhorvelig mye penger i den regionen. Nå lager jeg en ny en :p

Lenke til kommentar

Refsa, hva har du gjort for å få Primaguiden allerede nå? :hrm:

Jeg var innom GameStop, og de bak disken hadde ikke hørt om at det skulle komme noen. De hadde heller ikke noe i systemet sitt som skulle tilsi at den skulle komme på plass.

 

Bestilte E-guiden fra sidene dems. Den ble unlocket i dag tidlig klokken 06.00 der.

 

Det er et helt kapittel avsatt til veier.

Lenke til kommentar

Kommer aldri noen crack. Man måtte i så fall emulere server, og det ville ta vanvittig mye arbeid. Blir aldri cracket dette spillet, i likhet med Diablo 3 f.eks. Foregår for mye på serverside.

Etter det jeg har funnet ved snoking siste dagene er det minimalt som kjøres serverside. Global økonomi, trading mellom byer og transport mellom byer, thats it nothing more. Alt de tidligere har sagt har kun vært ordspill for at det skal høres flott ut.

 

(Som nevnt tidligere, det er helt urealistisk at EA setter opp serverpark til mangfoldige millioner så lille Lise skal få spilt the sims: City på sin olebrum-laptop.)

Endret av Vizla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer aldri noen crack. Man måtte i så fall emulere server, og det ville ta vanvittig mye arbeid. Blir aldri cracket dette spillet, i likhet med Diablo 3 f.eks. Foregår for mye på serverside.

Vel, det er jo en del servere for World of Warcraft, så det er slettes ikke umulig å lage private servere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...