OlaHaldor Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Dette kan kanskje være av interesse. Fire bilder, fra Prima Games sin nettside. Tech City Stage 1 | Tech City Stage 2 Coal City Stage 1 | Coal City Stage 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Dette kan kanskje være av interesse. Fire bilder, fra Prima Games sin nettside. Tech City Stage 1 | Tech City Stage 2 Coal City Stage 1 | Coal City Stage 2 Artikkelen: http://www.primagames.com/games/simcity/news/simcity-high-tech-city-diagrams?ref=homepage_prima_carou_SimCityHTC_030413 En del som streamer nå: http://no.twitch.tv/directory/game/SimCity Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Kjenner nå at det blir stadig mer smertefullt å vente til 7 Mars... tror jeg tar meg fri både torsdag og fredag Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 En feil jeg ser mange gjør på streaming som ikke tjener penger er at de ikke soner nok. Best å sone overalt hvor man har vei for å få mest mulig inntekter. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Skjønner ikke helt hva folk stresser med, norsk release er 7 mars altså på torsdag. Da har sikkert serverproblemer og andre barnesykdommer gitt seg også. Ta ett game Sim 4 i mellomtiden eller noe. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Problemer med servere kommer nok til å vedvare. Og 7 mars kommer den største bølgen med spillere så da regner jeg med at serverne kneler. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Legger merke til at mange sliter med "beta-syndromet" - så og si alle videoer og streams jeg har sett på så spiller de på full speed... Jeg spilte også full speed i betaen, men jeg skal (håper jeg) spille i normal hastighet på torsdag, og bare kose meg med spillet... Ikke stresse for å få størst mulig by raskest mulig... Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ja. Man må ha VPN for å starte nedlastingen (så kan man slå den av), og man må ha VPN for å starte Simcity Launcheren. Så kan man slå den av Får prøve det idag, tenkte jeg skulle klare å vente til 7.mars, men når jeg leser om de som spiller og ser streamer blir jeg bare mer og mer gira Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 @KriFos: SÅ enig. Spillet skal jo være kos, ikke stress, og man får jo ikke en naturlig og organisk utvikling når man kjører på cheetah. Ei heller kan man følge noe særlig med på animasjoner og hva som skjer i byen. Eneste gangene jeg kjører cheetah er når jeg er tom for penger. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Fikk et flashback ifra tiden jeg spilte Diablo 3, det å ikke kunne logge seg på et singleplayer spill er frustrerende. Synes litt synd i dere som hadde forhåndsbestilt spillet og blir møtt med 'server busy'... 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Trenger jeg enda å koble meg opp mot Singapore eller holder det med USA? Tenker når jeg legger inn koden i origen Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Er etterhvert blitt så vant til det at det er noe man regner med i online spill, men klart det er surt. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Skap stikke innom GameStop på vei til jobb for å se om de har PrimaGuide og til hvilken pris. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg er inne og spiller. Har gjort det siden 0700 i dag tidlig. Ingen problemer what so ever her. Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg er inne og spiller. Har gjort det siden 0700 i dag tidlig. Ingen problemer what so ever her. Men om de allerede har hatt problemer noen steder, hva skjer den 7. når jeg og resten av europa kommer? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Resten av europa går nok fint, men du derimot... Nei jeg tror at det værste er over. USA og Asia er sluppet løs. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Meget bra den allcdkey siden må jeg si... Først fikk jeg en Mail om at det har blitt trukket 51.26 USD fra mitt kort. 15 min seinere fikk jeg en mail om at jeg kun har betalt 46 USD og at jeg må betale resten for å få koden min. Så gira på å spille et par dager tidligere at jeg kommer til å kaste vekk penger på tullesider:( Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Resten av europa går nok fint, men du derimot... Nei jeg tror at det værste er over. USA og Asia er sluppet løs. Største markedet er vel i Europa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå