RamGuy Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ser at AllCdKey sin chat er oppe, skal forhøre meg om refund og eventuelt prøve GreenManGaming igjen ettersom Skandiabanken tydeligvis er oppe igjen, hvis ikke så er det nattinatt uten noen nøkkel. Hvor lang tid bruker normalt GMG, og har de nøkler igjen? AllCdKey informer jo fremdeles på sine sider som om de sender ut iløpet av 5-15min... Lenke til kommentar
Hornsalt Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ser at AllCdKey sin chat er oppe, skal forhøre meg om refund og eventuelt prøve GreenManGaming igjen ettersom Skandiabanken tydeligvis er oppe igjen, hvis ikke så er det nattinatt uten noen nøkkel. Hvor lang tid bruker normalt GMG, og har de nøkler igjen? AllCdKey informer jo fremdeles på sine sider som om de sender ut iløpet av 5-15min... Jau, allcdkey er short of stock.. så jeg også er nysgjerrig på hva du finner ut av.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Fortsatt sand over veien og kryss som ikke ser helt normale ut altså? Blir spennende å se om det fortsatt er flyvebiler or andre bugs med den automatiske terraformingen. Det var også et tilfelle der simmene bygde hus tvers over veien. Ser at AllCdKey sin chat er oppe, skal forhøre meg om refund og eventuelt prøve GreenManGaming igjen ettersom Skandiabanken tydeligvis er oppe igjen, hvis ikke så er det nattinatt uten noen nøkkel. Hvor lang tid bruker normalt GMG, og har de nøkler igjen? AllCdKey informer jo fremdeles på sine sider som om de sender ut iløpet av 5-15min... Jeg fikk min nøkkel instant fra GMG Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Uhm.. Blir møtt med "Operators are not available for the moment. please leave your email address or phone number. We will contact you as soon as possible. Sorry for the inconvenience!" etter jeg forespurte meg på Live Chat til AllCdKey.... Skulle inn på Origin Chat å avbestille Digital Deluxe Edition, der sto det 5min wait, nå er det plutselig 140-150 min??? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Forsøkte dette med VPN for å få lastet ned spillet, men det virker ikke som det fungerer her. Valgte Singapore som VPN-server og åpnet Origin, men får fortsatt den samme meldingen: Er forøvrig i USA nå, selv om det ikke skal spille noe rolle når jeg er på en VPN. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvor forhåndsbestilte du? Har du fått noen aktiv SimCity nøkkel enda? Uten den så er man dessverre stuck. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Rett fra SimCity.com, ikke fått noe produktkode. Jeg får vente i fem og en halv time til da... Endret 4. mars 2013 av MartinF Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Men på Origin må man vel det? Ja. Man må ha VPN for å starte nedlastingen (så kan man slå den av), og man må ha VPN for å starte Simcity Launcheren. Så kan man slå den av Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Rett fra SimCity.com, ikke fått noe produktkode. Jeg får vente i fem og en halv time til da... Dersom du ikke hadde på en amerikans VPN må du nok vente til torsdag. Med mindre du finner en VPN i ungarn, tror det kan funke og. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Dersom du ikke hadde på en amerikans VPN må du nok vente til torsdag. Med mindre du finner en VPN i ungarn, tror det kan funke og. Hvorfor må jeg vente til torsdag når spillet slippes i morgen her i USA? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Forhåndsbestillenger gjort i Norge gir deg ikke lisensnøkkel før torsdag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg har ikke forhåndsbestilt noe i Norge. Jeg forhåndsbestilte spillet i dag, fra USA her jeg bor. Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Amerikanske keys skal være de samme som de for de asiatiske landene. Sjekket du med for eksempel speedtest.net hvor IPen du brukte kom fra? På speedtest vises alltid de nærmeste serverne og personlig synes jeg det er den letteste måten å se den faktiske IPen og hvor i verden den kommer fra. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg sjekket hvor IPen var, ja, og fikk Singapore, og Johor Bahru (Malaysia) på det andre forsøket. Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 FlyVPN trial er full. Er det noen andre muligheter? Jeg sitter ogsaa i USA, i samme situasjon som MartinF. Kanskje jeg bare burde ta en tur til treningssenteret og heller komme tilbake etterpaa! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 VPN fungerer tydeligvis ikke hvis man har bestilt SimCity på Origin, med norsk ip. Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Har spilt en hel del beta med norsk IP og VPN fungerte utmerket for min del. Ble en litt lengre økt enn planlagt i natt, men kan i allefall si at jeg topper det globale leaderboardet for handel og en andreplass for elektronikk, alt fra en og samme by! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Ok, EA I hate you. Fortsatt ikke mulig å laste ned spillet! EDIT: Nevermind, når jeg postet fikk jeg e-post fra EA. Serverne er trege allerede, dog! Haha! EDIT 2: MEN I HELVETTE DA! Dere sender meg ikke en e-post om at jeg kan laste ned spillet, også får jeg ikke det likevel! "This game is not released yet". EDIT 3: Jeg har alltid hatt et hat-forhold til Steam tidligere, men Origin er nå om mulig enda verre... Det er jo NULL informasjon der inne. "This game is not released yet" er det eneste jeg får vite. Har fått e-post om at spillet er klart til nedlasting, men neeeida. Origin doesn’t care... Endret 5. mars 2013 av MartinF Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 VPN fungerer tydeligvis ikke hvis man har bestilt SimCity på Origin, med norsk ip. Rettelse: VPN fungerer tydeligvis ikke, med å laste ned spillet, hvis man har bestilt SimCity på Origin, med norsk ip. Man får da ikke produktkoden før den 7. Mars. Prøvd både med Amerikans og Japansk VPN. Restartet selvesagt Origin da jeg byttet VPN. Serienummeret jeg fikk på mail fungerer heller ikke som en produktkode, så den kan ikke bli løst inn. Så da må jeg vente til Torsdag før jeg kan bestille. Noen som veit om man kan starte å spille fra midnatt (GMT+1) den 7.Mars eller er det GMT tidsone dem går ut i fra i Europa? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Kjapp konklusjon 34 minutter etter release: EA driter seg loddret ut ved å ikke ha pre-loading på et spill med så stor interesse. Jævlig bra jobba. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå