Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg nekter å tro at det spillet der er på 12 gb. glem det. SAmme størrelse som betaen.

 

Jeg er midt i clearwater regionen. Har befolkningsbyen min i midten, industri oppe på fjellet og kommersialiseringsbyen der vi spilte første beta. Ringvei Vest med trikker holder jeg på med nå Snart ferdig. Blir gøy å se effekten.

Lenke til kommentar

Spillet er kjøpt inn og aktivert i origin. Brukte US vpn og satset på at det skulle åpne ved midnatt, men nei. Åpner ikke før klokka er 06:01... Gidder ikke lete etter vpn til sinapore, så får stå opp tidlig i morra. :hm:

 

Men om noen har en god vpn eller to til singapore, fritt frem å nevne dem her.

Lenke til kommentar

Spillet er kjøpt inn og aktivert i origin. Brukte US vpn og satset på at det skulle åpne ved midnatt, men nei. Åpner ikke før klokka er 06:01... Gidder ikke lete etter vpn til sinapore, så får stå opp tidlig i morra. :hm:

 

Men om noen har en god vpn eller to til singapore, fritt frem å nevne dem her.

 

Last ned FlyVPN fra www.flyvpn.com

 

For å logge inn bruk trial account brukernavn og passord som du finner her:

 

http://www.flyvpn.com/freetrial

 

Når du er inne gå til Asia-tabben og velg den serveren som heter Singapore-ettellerannet og klikk på den. Ferdig. Fungerer helt perfekt.

 

edit: Husk forresten å stenge av VPNen etter at du har begynt å laste ned, så går det mye fortere.

Endret av Christiαno
Lenke til kommentar

Spillet er kjøpt inn og aktivert i origin. Brukte US vpn og satset på at det skulle åpne ved midnatt, men nei. Åpner ikke før klokka er 06:01... Gidder ikke lete etter vpn til sinapore, så får stå opp tidlig i morra. :hm:

 

Men om noen har en god vpn eller to til singapore, fritt frem å nevne dem her.

 

Kjøpte du på allcdkey?

Lenke til kommentar

God dammit.. AllCDKeys er utsolgt og krever 1-12timer på å fremskaffe kode til meg før de eventuelt gir pengene tilbake... Jaja, får se i morgen tidlig da om jeg har fått noe og dermed få startet nedlasting så det er ferdig til jeg kommer hjem, ellers så kan jeg jo nesten bare vente på norsk release.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...