Hofer Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 ja, så lenge ingen er inne på din by og spiller står den stille. eneste som fortsatt er i drift er vann, strøm, avfall osv. hvis du selger dette. pengene derfra får du når du logger inn igjen. Takk for svar Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Fikk nettopp betalt GreenManGaming, brukte VPN, brukte amerikansk adresse fikk godtatt med Skandiabanken VISA (gikk ikke med PayPal) men ingen ordrebrekreftelse og ikke noe ligger under bruker på nettsidene enda? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Fikk nettopp betalt GreenManGaming, brukte VPN, brukte amerikansk adresse fikk godtatt med Skandiabanken VISA (gikk ikke med PayPal) men ingen ordrebrekreftelse og ikke noe ligger under bruker på nettsidene enda? Ifølge han her er de ikke glade i VPN, men vil tro at det skal gå greit. http://forums.greenmangaming.com/topic/4428/?page=1#post-42747 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ser ikke ut som det er trukket fra konto, så er vell nettbank problemene som slår til her også selv om det sto ok på nettsiden. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Jeg kjøpte faen meg dritten fra GMG sikkert 10 minutter før banken gikk ned. Prøvde og orde for brodern nå og det ikke ikke (nesbanken). Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Bilder/info om bygninger her. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Jaja, gidder ikke prøve å kjøpe om det er problemer med bankene. Venter fint til i morra. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 DNB har problemer med nettverket sitt. Fra Facebook: Gjelder for flere banker i Norge inkludert SpareBank1 :/ Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Fikk nettopp kjøpt kode fra Greenmangaming nå og er endelig i gang med nedlasting! Jeg er DNB-fyr om noen lurte, ser ut som det funker fint nå. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Jeg nekter å tro at det spillet der er på 12 gb. glem det. SAmme størrelse som betaen. Jeg er midt i clearwater regionen. Har befolkningsbyen min i midten, industri oppe på fjellet og kommersialiseringsbyen der vi spilte første beta. Ringvei Vest med trikker holder jeg på med nå Snart ferdig. Blir gøy å se effekten. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Trenger man VPN på www.allcdkey.com? Nei Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Nei Men på Origin må man vel det? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Spillet er kjøpt inn og aktivert i origin. Brukte US vpn og satset på at det skulle åpne ved midnatt, men nei. Åpner ikke før klokka er 06:01... Gidder ikke lete etter vpn til sinapore, så får stå opp tidlig i morra. Men om noen har en god vpn eller to til singapore, fritt frem å nevne dem her. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Spillet er kjøpt inn og aktivert i origin. Brukte US vpn og satset på at det skulle åpne ved midnatt, men nei. Åpner ikke før klokka er 06:01... Gidder ikke lete etter vpn til sinapore, så får stå opp tidlig i morra. Men om noen har en god vpn eller to til singapore, fritt frem å nevne dem her. Last ned FlyVPN fra www.flyvpn.com For å logge inn bruk trial account brukernavn og passord som du finner her: http://www.flyvpn.com/freetrial Når du er inne gå til Asia-tabben og velg den serveren som heter Singapore-ettellerannet og klikk på den. Ferdig. Fungerer helt perfekt. edit: Husk forresten å stenge av VPNen etter at du har begynt å laste ned, så går det mye fortere. Endret 4. mars 2013 av Christiαno Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Spillet er kjøpt inn og aktivert i origin. Brukte US vpn og satset på at det skulle åpne ved midnatt, men nei. Åpner ikke før klokka er 06:01... Gidder ikke lete etter vpn til sinapore, så får stå opp tidlig i morra. Men om noen har en god vpn eller to til singapore, fritt frem å nevne dem her. Kjøpte du på allcdkey? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 God dammit.. AllCDKeys er utsolgt og krever 1-12timer på å fremskaffe kode til meg før de eventuelt gir pengene tilbake... Jaja, får se i morgen tidlig da om jeg har fått noe og dermed få startet nedlasting så det er ferdig til jeg kommer hjem, ellers så kan jeg jo nesten bare vente på norsk release. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Det er også mulig å bruke malaysisk IP. Byen min så langt: Endret 4. mars 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Kjøpte du på allcdkey? GMG Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Det er også mulig å bruke malaysisk IP. Byen min så langt: Fortsatt sand over veien og kryss som ikke ser helt normale ut altså? Blir spennende å se om det fortsatt er flyvebiler or andre bugs med den automatiske terraformingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå