Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke nettsider er vi HELT SIKRE på at sender ut nøkler SPORENSTREKS? Gidder ikke å avbestille om jeg ikke er garantert å kunne starte nedlasting i kveld så jeg kan spille i morgen.

 

www.allcdkey.com

 

Siden ser luguber ut, men jeg ifkk min cd key 5 min etter jeg bestilte (for 30 min siden)

Lenke til kommentar

Og en VPN til Singapore

 

 

 

Må du restarte VPNen når den første nedlastingsbolken på 250 mb er ferdig?

 

Du må ha VPN aktivert når du starter spillet for første gang etter de første 250mb er ferdig. Det du laster ned via Origin gikk tregt for meg også. Selve spillet gjennom launcheren gikk raskt. Jeg sitter og spiller nå.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Så det som skjer er

 

1) VPN -> løs inn produktkode -> start å last ned spill -> slå av VPN CHECK

 

Når de 268 mb er ferdig, så vil den laste ned de 12 GB som er hovedspillet. VPN er fortsatt avslått

 

Når de 12 GB er ferdig, DA slår jeg på VPN sånn at den tror jeg er asiat. Kan jeg slå av VPN etter spillet er launchet?

Lenke til kommentar

Nei. De første 268MB du laster ned er launcher. Når disse er ferdig kan du lukke det vinduet. Du kan deretter åpne spillet via "Mine Spill" i Origin og en egen SimCity Launcher vil åpne seg. Denne krever VPN får å åpnes første gangen.

 

Rette en kjapp ting. Om du lukker origin så må du aktivere vpn for å starte spillet igjen.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...