monzilla Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Så det eneste man trenger er kode..? Og en VPN til Singapore Tok godt under en time med nedlastingen paa et 12mb/s nettverk for meg. Må du restarte VPNen når den første nedlastingsbolken på 250 mb er ferdig? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Du kobler vell bare av VPN når du først er i gang, du trenger kun VPN for autentisering mot Origin / EA. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Hvilke nettsider er vi HELT SIKRE på at sender ut nøkler SPORENSTREKS? Gidder ikke å avbestille om jeg ikke er garantert å kunne starte nedlasting i kveld så jeg kan spille i morgen. www.allcdkey.com Siden ser luguber ut, men jeg ifkk min cd key 5 min etter jeg bestilte (for 30 min siden) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 GMG fikk jeg kode fra med en gang. Kravet er at man kjøper via Amerikansk VPN. Jeg har amerikansk boadresse registrert på GMG kontoen min. OR 97001 United States Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Du kobler vell bare av VPN når du først er i gang, du trenger kun VPN for autentisering mot Origin / EA. Oki. Hadde du sinnsykt treig hastighet første 250 (origin sin?)? Ligger på 250 kb s. Er du ferdig å laste/installere? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Og en VPN til Singapore Må du restarte VPNen når den første nedlastingsbolken på 250 mb er ferdig? Du må ha VPN aktivert når du starter spillet for første gang etter de første 250mb er ferdig. Det du laster ned via Origin gikk tregt for meg også. Selve spillet gjennom launcheren gikk raskt. Jeg sitter og spiller nå. Endret 4. mars 2013 av Refsa Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Så det som skjer er 1) VPN -> løs inn produktkode -> start å last ned spill -> slå av VPN CHECK Når de 268 mb er ferdig, så vil den laste ned de 12 GB som er hovedspillet. VPN er fortsatt avslått Når de 12 GB er ferdig, DA slår jeg på VPN sånn at den tror jeg er asiat. Kan jeg slå av VPN etter spillet er launchet? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Når spillet er ferdig nedlastet trenger man ikke noe VPN for å starte det. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Ikke meningen å virke helt løk her, vil bare ikke rote til noe her. Så når jeg er på 99% av de 268 så bør jeg slå på VPN igjen, starte nedlastingen av hovedspillet, så slå den av igjen? Endret 4. mars 2013 av monzilla Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Nei. De første 268MB du laster ned er launcher. Når disse er ferdig kan du lukke det vinduet. Du kan deretter åpne spillet via "Mine Spill" i Origin og en egen SimCity Launcher vil åpne seg. Denne krever VPN får å åpnes første gangen. Rette en kjapp ting. Om du lukker origin så må du aktivere vpn for å starte spillet igjen. Endret 4. mars 2013 av Refsa Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Aha. Takk. Under 10 sekunder igjen av nedlastingen. Du svarte i ekte Jack Bauer stil. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) http://imgur.com/a/BXdR6#0 Her er bilder av regionen Discovery Delta og oversikt over alle byene den inneholder. Og for de som måtte lure. Min SimCity folder er på 3.79Gb Endret 4. mars 2013 av Refsa Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Æsj, nå angrer jeg på at jeg nylig tømte Paypal kontoen, når jeg vet noen av dere spiller allerede. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 DNB har problemer med nettverket sitt. Fra Facebook: Aha, takker... Da er det ikke så mye jeg får gjort :/ Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 hvordan finner jeg en amrikansk adresse for Greenmangameing.com? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Trenger man VPN på www.allcdkey.com? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvilken VPN bruker folk her nå? Min med 3-dager trial slutta plutselig å fungere... Lenke til kommentar
Hornsalt Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 grrrr, skandiabanken er nede for telling også.... for en timing.. Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Til dere som har spillet alt: Jeg hater dere. 8 Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) http://www.nrk.no/ny...orge/1.10936030 Derfor jeg ikke fikk betalt! Endret 4. mars 2013 av Spitfire396 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå