Auto Asmodeus Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Dette var mye styr for å spille et spill, dere? Lenke til kommentar
per17 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Helvete da, når tid får jeg min kode fra GMG? 8 mars med mindre du canceller og bestiller på nytt med amerikansk VPN. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Helvete da, når tid får jeg min kode fra GMG? Får den nok ikke før release gitt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 8. Mars? Får vi ikke engang til norsk release 7. Mars? Lenke til kommentar
per17 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Dette var mye styr for å spille et spill, dere? Come not between the nerd and his game. Lenke til kommentar
Hornsalt Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Send en mail tip supporten dems og du f[r en refund. Jeg gjorde dette da jeg s[ jeg ikke fikk koden f;r den 8ende. [mangler viss ae, oo og aa paa tableten] Selv om det er over 14 dager siden jeg bestilte? Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Har selv kjøpt fra GMG for først gang, og så langt har det vært en horribel opplevelse. Siden er treg og uresponsiv, representanter for GMG ser ikke ut til å være i stand til å gi klare svar, sidens infrastruktur er full av feil og hull (alt jeg gjør på forumet gir for eksempel internal server error, key seksjonen viser bare et tomrom der det skulle stått når man får koden osv). Ikke har de en god shop heller, da det ikke er noen oversikt over åpne ordrer, mulighet for å kansellere, kortet blir trukket før man får produktet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Dette var mye styr for å spille et spill, dere? ' Ikke bare for å spillet ett spill, men å få spille et spill 4 dager før til og med... Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Dette har jeg ikke hvert borti. Har du prøvd PrivateTunnel til betalingen? Kan hende du timer ut betalings prosessen om det tar for lang tid(treg VPN). BTW, du kan ikke bruke VPN kjøps metoden på origin sine sider. DNB har problemer med nettverket sitt. Fra Facebook: Oppdatert kl 20.00: Kjære kunder, vi vet mange av dere er fortvilet akkurat nå. På grunn av en nettverksfeil hos vår leverandør Evry virker hverken telefoner eller kundesystemer, hvilket gjør det vanskelig å få kontakt med oss. Flere kunder melder også om problemer med å bruke kort. Vi ser også at andre banker melder om lignende situasjon. Vi holder dere oppdatert - og håper det retter seg snart:) Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) 8. Mars? Får vi ikke engang til norsk release 7. Mars? 8.mars er vel UK release? Jeg bestilte på "normalmåten" og regner med at spillet mitt er klar til nedlasting på torsdagsmårran (7.mars) Endret 4. mars 2013 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
per17 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 8. Mars? Får vi ikke engang til norsk release 7. Mars? Nei. Fordi release er 8 mars pga GMG er UK selskap. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 8. Mars? Får vi ikke engang til norsk release 7. Mars? Mest sannsynlig faar du koden din den 7 mars. Vanligvis blir koden sent ut en dag for release naar det ikke er preloading. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvor stort er spillet? Litt kjipt å bruke fridagen på å laste ned.. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Jeg holder på å laste ned nå- Kansellerte forhåndsbestillingen min og kjøpte fra en side som gav meg key direkte. Er bare noen timer med nedlasting igjen nå Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Går vell live 00:01, så du burde ha det klart til dagen Sikkert noe som legger ut install på Piratbukta og litt sånn også innen den tid. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Det er live nå. Europeiske serverne er til og med oppe. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Så det eneste man trenger er kode..? Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Har kun det på skandiabanken, og det gjelder ikke for netthandel... Her er meldingen jeg får etter å ha forsøkt med paypal: Enten har jeg maks uflaks, eller så har noen tappet alle kontoene og makset limit på kredittkort... (noen vil vel hevde at det siste er det som regnes som "maks uflaks"... ) Det skjedde med meg å, så jeg bestillte bare fra komplett Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Tok godt under en time med nedlastingen paa et 12mb/s nettverk for meg. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvilke nettsider er vi HELT SIKRE på at sender ut nøkler SPORENSTREKS? Gidder ikke å avbestille om jeg ikke er garantert å kunne starte nedlasting i kveld så jeg kan spille i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå