Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Første del av VPN prosessen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1464992&view=findpost&p=20287470

 

Okay du skal først laste ned launcheren fra Maxis til SimCity. Etter at du har lastet ned de første 268MB må du gjøre dette:

 

1. Lukk origin

2. Aktiver Singapore VPN igjen

3. Åpne Origin og gå til "Mine Spill"

4. Velg "Start Spill"

5. Vent til du ser en liten grønn del av progressbaren.

6. Du kan nå deaktivere VPN igjen og vente på at nedlastingen skal bli ferdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan får jeg betalt? Har prøvd visakort og paypal, men får bare declined når jeg prøver å betale... :/

 

Dette har jeg ikke hvert borti. Har du prøvd PrivateTunnel til betalingen? Kan hende du timer ut betalings prosessen om det tar for lang tid(treg VPN). BTW, du kan ikke bruke VPN kjøps metoden på origin sine sider.

Lenke til kommentar

Dette er via GMG.

 

Når jeg prøver å betale med Paypal får jeg beskjed om at den er declined, og at det står at enkelte banker tror at GMG er gamblingside, og at den kan bli avslått pga det...

 

Visa har jeg prøvd med Terra Debet, Skandia Debet, og Visa Kredit.... :/ Der står det bare unable to complete, contact payment provider...

 

Påstår hardnakket at INGEN spiller eller laster ned Sim City via Origin enda... Natta

 

Du kan jo henvise supporten til EA Singapore på facebook... :p

 

https://www.facebook.com/EA.Singapore

Lenke til kommentar

Har kun det på skandiabanken, og det gjelder ikke for netthandel... Her er meldingen jeg får etter å ha forsøkt med paypal:

 

Your Payment Provider has not authorised your purchase. This may be because some banks (incorrectly) believe that Green Man Gaming is a gambling website. Please contact your bank to discuss your order. We are working with these banks to resolve this issue.

 

Enten har jeg maks uflaks, eller så har noen tappet alle kontoene og makset limit på kredittkort... (noen vil vel hevde at det siste er det som regnes som "maks uflaks"... :p)

Lenke til kommentar

Dette har jeg ikke hvert borti. Har du prøvd PrivateTunnel til betalingen? Kan hende du timer ut betalings prosessen om det tar for lang tid(treg VPN). BTW, du kan ikke bruke VPN kjøps metoden på origin sine sider.

 

 

Man må vel bruke norsk adresse når man skal betale? Altså samme som visakort?

Jeg får samme feilmelding som KriFos. Prøvde å lage ny konto over vpn også, men ingen forandring. Skandiabanken her og

Lenke til kommentar

Har du bestilt fra en Norsk ip adresse så vil du ikke få koden før en 7 eller 8 mars. De opplyser ganske greit på siden at det er 8 mars som er realease på spillet. Om du kjøper det fra en US VPN så vil det stå at 5 mars er realease og du vil få koden i dag.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Har du bestilt fra en Norsk ip adresse så vil du ikke få koden før en 7 eller 8 mars. De opplyser ganske greit på siden at det er 8 mars som er realease på spillet. Om du kjøper det fra en US VPN så vil det stå at 5 mars er realease og du vil få koden i dag.

 

Men hvordan få betalt med norsk adresse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...