FrankBjarne Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Første del av VPN prosessen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1464992&view=findpost&p=20287470 Okay du skal først laste ned launcheren fra Maxis til SimCity. Etter at du har lastet ned de første 268MB må du gjøre dette: 1. Lukk origin 2. Aktiver Singapore VPN igjen 3. Åpne Origin og gå til "Mine Spill" 4. Velg "Start Spill" 5. Vent til du ser en liten grønn del av progressbaren. 6. Du kan nå deaktivere VPN igjen og vente på at nedlastingen skal bli ferdig. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Det er ikke noe problem... Da skal det ikke være noen problemer å betale. Som regel. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvordan får jeg betalt? Har prøvd visakort og paypal, men får bare declined når jeg prøver å betale... :/ Dette har jeg ikke hvert borti. Har du prøvd PrivateTunnel til betalingen? Kan hende du timer ut betalings prosessen om det tar for lang tid(treg VPN). BTW, du kan ikke bruke VPN kjøps metoden på origin sine sider. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Påstår hardnakket at INGEN spiller eller laster ned Sim City via Origin enda... Natta Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Dette er via GMG. Når jeg prøver å betale med Paypal får jeg beskjed om at den er declined, og at det står at enkelte banker tror at GMG er gamblingside, og at den kan bli avslått pga det... Visa har jeg prøvd med Terra Debet, Skandia Debet, og Visa Kredit.... :/ Der står det bare unable to complete, contact payment provider... Påstår hardnakket at INGEN spiller eller laster ned Sim City via Origin enda... Natta Du kan jo henvise supporten til EA Singapore på facebook... https://www.facebook.com/EA.Singapore Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Påstår hardnakket at INGEN spiller eller laster ned Sim City via Origin enda... Natta Du kom meg i forkjøpet. Her har du bevis: http://i.imgur.com/ue4IXpq.jpg Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Du har vell åpnet opp for betaling utenfor Norden osv..? Mange kort som har regionale sperrer på kortene. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Har kun det på skandiabanken, og det gjelder ikke for netthandel... Her er meldingen jeg får etter å ha forsøkt med paypal: Your Payment Provider has not authorised your purchase. This may be because some banks (incorrectly) believe that Green Man Gaming is a gambling website. Please contact your bank to discuss your order. We are working with these banks to resolve this issue. Enten har jeg maks uflaks, eller så har noen tappet alle kontoene og makset limit på kredittkort... (noen vil vel hevde at det siste er det som regnes som "maks uflaks"... ) Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Dette har jeg ikke hvert borti. Har du prøvd PrivateTunnel til betalingen? Kan hende du timer ut betalings prosessen om det tar for lang tid(treg VPN). BTW, du kan ikke bruke VPN kjøps metoden på origin sine sider. Man må vel bruke norsk adresse når man skal betale? Altså samme som visakort? Jeg får samme feilmelding som KriFos. Prøvde å lage ny konto over vpn også, men ingen forandring. Skandiabanken her og Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Jeg har prøvd både norsk og US adresse, uten hell. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 'Boikott greenmangaming crapp som ikke sender keys. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Er det noen andre siter som det er bekreftet at sender ut keys nå? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Har du bestilt fra en Norsk ip adresse så vil du ikke få koden før en 7 eller 8 mars. De opplyser ganske greit på siden at det er 8 mars som er realease på spillet. Om du kjøper det fra en US VPN så vil det stå at 5 mars er realease og du vil få koden i dag. Endret 4. mars 2013 av Refsa Lenke til kommentar
per17 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Har du bestilt fra en Norsk ip adresse så vil du ikke få koden før en 7 eller 8 mars. De opplyser ganske greit på siden at det er 8 mars som er realease på spillet. Om du kjøper det fra en US VPN så vil det stå at 5 mars er realease og du vil få koden i dag. Men hvordan få betalt med norsk adresse? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Så med andre ord sender ikke komplett ut koder før tidligst 7. Mars? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Argh! Hvorfor leste jeg alt det her!?! Nå fikk jeg jo bare lyst til å spille NUH. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Vet ikke jeg. Skal se hvordan kontoen min p[ GMG ser ut om litt. Sitter og spiller SimCity akkurat n[. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Helvete da, når tid får jeg min kode fra GMG? Lenke til kommentar
Hornsalt Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hmm, jeg bestilte med norsk IP via greemangaming. Det går vel ann å kansellerer (og få refusjon) den å bestille ny med med amerikansk VPN? Noen som har noen erfaringer med denne siden og refusjon osv? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Send en mail tip supporten dems og du f[r en refund. Jeg gjorde dette da jeg s[ jeg ikke fikk koden f;r den 8ende. [mangler viss ae, oo og aa paa tableten] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå