Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

spillet står stille så lenge du ikke spiller. samme er det når man har flere byer i samme region, de andre enn den du jobber i står stille.

Så om jeg, Per og Pål lager en region, så står byene til Per og Pål stille når jeg spiller, og min by stille når Per og Pål spiller? :)

 

Beklager å spørre, men synes formuleringen din var litt merkelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis jeg kjøper ra greenmangaming, vil det fungere med norsk konto?

 

Jeg kjøpte NA versjonen fra GMG via US VPN. Etter betalings prosessen var over fikk jeg koden med en gang. Jeg åpnet opp Origin uten VPN aktivert og fikk aktivert SimCity med NA koden fra GMG. Så ja, den fungerer med norsk konto.

Lenke til kommentar

Jeg har hele tiden vært sterkt skeptisk til DRM og bystørrelse, men etter å ha sett noen dyptplyende youtube-videoer, er jeg helt solgt. Call me a tool.:p

 

Så jeg gikk inn på G2Play og bestilte. 320 kr for hele sullamitten, 315 etter å ha gitt dem mitt syn på spillet(FØR jeg gjennomførte kjøpet, no less! ;) ).

 

Ellers er det bra at det blir større byområder, om enn med DLC:

 

http://www.shacknews.com/article/78045/simcity-to-get-city-size-expansions

Lenke til kommentar

I USA slippes det i morgen tidlig klokken 06:00 for oss. Singapore VPN'en til Hideman fungerer ikke. Den gir meg US ip isteden.

 

Joda, den funker, jeg hadde samme problemet. Prøv å disconnecte og connect på nytt igjen. Etter 2 minutter så fungerte den. Litt usikker på hva som gjorde trikset.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde FlyVpn isteden og det fungerte med en gang. Så nå laster jeg ned de første 268MB.

 

Hvordan er det med avbestilling fra Origin? Kan jeg avbestille Deluxe Edition og plukke opp Limited Edition fra en eller annen nettside å komme i gang med engang?

 

Var ille nok å betale premium pris for Origin, og spesielt for Digital Deluxe... Ikke noe mer fristende å holde meg til det om de ikke aktiverer serial før 7. Mars..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Så om jeg, Per og Pål lager en region, så står byene til Per og Pål stille når jeg spiller, og min by stille når Per og Pål spiller? :)

 

Beklager å spørre, men synes formuleringen din var litt merkelig.

 

ja, så lenge ingen er inne på din by og spiller står den stille. eneste som fortsatt er i drift er vann, strøm, avfall osv. hvis du selger dette. pengene derfra får du når du logger inn igjen.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan refund fungerer i Origin, men regner med du kan kontakte live support og spørre om en refund. Etter det er det fritt frem for å kjøpe spillet fra en anen side og aktivere i Origin. Bare husk å kjøp spillet gjennom US VPN fra GMG om du vil ha kode før den 7 mars.

 

Hva brukte du å betale med på GMG? Har prøvd med både visa og paypal nå, og ingen av de funker. Også prøvd to forskjellige vpn..

Lenke til kommentar

Kan sette opp en "tutorial" slik at det ikke blir så mye kaos.

 

1. Aktiver US VPN (PrivateTunnel er en god gratis VPN for dette)

2. Gå til GMG og legg SimCity i handlekurven

3. "1. basket" siden dukker opp. Sjekk at det står "SimCity Limited Edition (NA)" og ikke "SimCity Limited Edition"

4. Gå gjennom betalingsprosessen.

5. Nøkkelen vil dukke opp umiddelbart under betalingsbekreftelsen.

6. Deaktiver US VPN

7. Åpne origin og legg inn produktkoden som vanlig

8. Lukk origin igjen.

9. Aktiver Singapore VPN.

 

 

Litt mer forklaring her. Last ned FlyVpn fra: http://www.flyvpn.com/. Bruk så brukernavn og passord fra denne siden: http://www.flyvpn.com/freetrial. Om det kommer opp at trial serveren er full så prøv bare igjen om et par minutter. Det blir fort ledige plasser. Om ikke så går det bare 20 minutter mellom hver gang trial serverne resettes.

 

Når du har logget inn er det en boks med 3 tabs. Velg Asia og deretter velg Singapore i listen under den tabben. Velg så connect og vent til du er tilkoblet.

 

Sjekk om du har en Singapore IP på whatismyip.com etter at du er tilkoblet.

 

 

10. Åpne opp origin igjen og gå til "Mine Spill".

11. Når du holder musen over SimCity vil det nå stå "Last Ned".

12. Start nedlastingen.

13. Du kan nå skru av Singapore VPN igjen

 

Så langt har jeg kommet i prosessen hittil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...