Coffey Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Skal dere virkelig styre med VPN og annet, istedet for å bare vente noen par dager? Fikk nettopp en epost fra Komplett.no om at spillet var sendt, så den dukker vel opp i morra eller i dagen etter. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Må si det frister bittelitt, siden det kan være tilgjengelig allerede imårra, men på den annen side så har jeg venta på det her siden ifjor høst... Jeg kan fint vente et par dager til. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Hurra, jeg får hele 0,3 mbit/sec fra server i Singapore. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Når kan vi som venter på Europeisk release laste ned? Kjedelig om jeg skal bruke hele dagen på å få ned spillet også på torsdag. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Om jeg vil ha muligheten til å teste VPN så må jeg kjøpe gjennom origin, eller bruke amerikansk VPN på GMG. Er det lov å bruke amerikans VPN på GMG for å få koden til 5 mars? Lurer også på dette, noen som forsøker denne metoden? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hurra, jeg får hele 0,3 mbit/sec fra server i Singapore. Laster du ned, eller sjekker du bare hastigheten? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Sjekket bare hastighet. Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Kjøper dere bare limited edition, eller er det noen som kjøper deluxe? Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Kjøper dere bare limited edition, eller er det noen som kjøper deluxe? Jeg kjøpte limited. Kommer ikke til å bruke superhelt greiene heller. Jeg er en konservativ gamer Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Ser ikke lovende ut med VPN Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Kjøpte DeLuxe... Ikke at jeg tror jeg kommer til å bruke alt det ekstra så inmari mye men det skilte bare en 100-lapp og jeg tenkte for meg selv "kult å ha..." Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Det ble Limited Edition fra komplett på meg, er i følge dem sendt i dag så kan vell forvente den hjem snart. Ikke at det spiller noe rolle, da jeg reiser utenlands på messe i natt og er ikke tilbake før lørdag, men lørdag kveld og søndag blir nok brukt til SimCity Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Vil bare nevne at jeg kjøpte Premium pakken av BF3 med Indisk Proxy via Origin India. Da fikk jeg en kode som jeg kunne benytte meg for å aktivere utenom proxyen. Har ikke fått noen reaksjoner fra EA på det, for de som er nervøse ) Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Kan vel se ut til at man burde brukt VPN i kjøpsøyeblikket. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ser ikke lovende ut med VPN Funker ikke å laste ned? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Funker ikke å laste ned? Nei, spillet er ikke aktivert hos meg. Får nok ikke koden min før torsdag... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Har dere som har bestilt fra Green Man Gaming fått key enda, eller kommer det på release date? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Sjekket forøvrig ordrestatus (Help -> Order History). Der står det "Bestillingen er sendt". Mens på alle andre kjøp står det "Bestilling fullført". I nettbanken er beløpet gått ut. Aner meg at de hardnakket ikke gir slipp på nøkler før datoen kommer, selv om man skulle la seg friste av VPN. Endret 4. mars 2013 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Har dere som har bestilt fra Green Man Gaming fått key enda, eller kommer det på release date? Det står på gmg at det er lansering 8.mars da, så regner med at koden kommer da. Jeg prøvde en gratis usa-proxy og da stod det 5. mars, men da fikk jeg ikke til å betale... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå