Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble Limited Edition fra komplett på meg, er i følge dem sendt i dag så kan vell forvente den hjem snart. Ikke at det spiller noe rolle, da jeg reiser utenlands på messe i natt og er ikke tilbake før lørdag, men lørdag kveld og søndag blir nok brukt til SimCity :p

Lenke til kommentar

Vil bare nevne at jeg kjøpte Premium pakken av BF3 med Indisk Proxy via Origin India. Da fikk jeg en kode som jeg kunne benytte meg for å aktivere utenom proxyen. Har ikke fått noen reaksjoner fra EA på det, for de som er nervøse :))

Lenke til kommentar

Sjekket forøvrig ordrestatus (Help -> Order History).

Der står det "Bestillingen er sendt". Mens på alle andre kjøp står det "Bestilling fullført".

I nettbanken er beløpet gått ut. Aner meg at de hardnakket ikke gir slipp på nøkler før datoen kommer, selv om man skulle la seg friste av VPN. :)

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Har dere som har bestilt fra Green Man Gaming fått key enda, eller kommer det på release date?

Det står på gmg at det er lansering 8.mars da, så regner med at koden kommer da. Jeg prøvde en gratis usa-proxy og da stod det 5. mars, men da fikk jeg ikke til å betale... :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...