Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kode må man vell få uansett? Om jeg sitter på VPN, kontakter kundeservice og sier jeg oppholder meg i Tokyo så kan de neppe nekte tilgang?

 

Men hvordan er det med serverinndeling? Vil servere via asiatisk eller amerikansk VPN være tigjengelig fra Europa?

 

Kode må man vell få uansett? Om jeg sitter på VPN, kontakter kundeservice og sier jeg oppholder meg i Tokyo så kan de neppe nekte tilgang?

 

Men hvordan er det med serverinndeling? Vil servere via asiatisk eller amerikansk VPN være tigjengelig fra Europa?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man kan skaffe spillet billigst mulig? 500kr for et digital pc spill er jo direkte røveri. 500 generelt syntes jeg er uhorvelig stivt, spesielt når jeg er redd man blir meget fort lei dette spillet mtp. kartstørrelsen.

g2play.net

 

betalte 321.80 for limited edition. Da får du koden på epost når spillet kommer ut, evt. før. Har bare bra erfaringer med dem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor står det egentlig at det skal slippes kl 16-17 i Asia i dag?

 

denne informasjonen fra EA (oppdatert 28. februar, kan jo ha skjedd noe siden da) står det kun oppført Nord-Amerika og Ungarn (!) i dag...

 

Tuesday, 5th March 2013
  • North America
  • Hungary

Thursday, 7th March 2013

  • European Nations (except Hungary, Ireland, United Kingdom)
  • South Africa
  • Republic of China
  • Russia
  • Australia
  • Japan
  • Central Asia
  • India
  • New Zealand

Friday, 8th March, 2013

  • United Kingdom
  • Ireland

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

er du missfornøyd med produktet, la vær å kjøp det! er vel ikke slik at du har representanter fra EA hjemme hos deg som truer deg til å kjøpe det? og ps!: har du noen gang spilt et mmo spill? der er det også alltid online og hører man folk klage over det?

Jøss, det er noen som tar seg nær av at enkelte klager. Er du misfornøyd med min kommentar, så lar du være å svare (ser du ironien, kanskje?).

 

SimCity er ikke et MMO-spill, enkelt og greit. Alltid-online er der ene og alene for DRM. Med det eliminerer de friheten til å spille når og hvor man vil, og mange som ellers gjerne ville spilt på hytta, tog, buss, bil og andre steder man ennå ikke har internett (og SimCity har alltid vært et typisk spill for denne bruken), står uten denne muligheten når de så enkelt kunne ha åpnet for dette. De aller, aller fleste ikke-MMO-spill med multiplayer har ennå singleplayer-modus hvor det er en selvfølge at man ikke behøver å være på nett. Selv Steam har en offline-modus. Det er derfor prinsipielt unødvendig, og som rettighetsvar forbruker reagerer jeg på denne innskrenkingen av friheten til å bruke et produkt på egne vilkår etter kjøp. Som forbruker i Norge liker man generelt ikke å bli overkjørt på denne måten.

 

Og så sitter du der og kjefter fordi jeg helt rettmessig klager? Hva bryr det egentlig deg uansett?

 

Eat shit.

Endret av TrondH86
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...