monzilla Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Vi må få til en region herfra, men jeg kommer nok til å leke meg i singleplayer en ukes tid før jeg spiller med noen andre. Må prøve alle aspektene på egenhånd. Men skal man ha sjangs på leaderboardene så må man være flere, og man må være dedikerte. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg blir å spille med klanmedlemmene mine. Vet ikke helt hvor mange vi blir, eller hvor mange vi bør være. Blir vi få, blir det mer areal på hver. Blir vi mange, blir det ikke så mye på hver igjen. Sikkert greit å finne en balanse. Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Er det sånn at om man har en universitetsby i regionen så er det ikke noe poeng å bygge universtiet i de andre byene? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hvis universitetet har kapasitet til sine egne og andre byers studenter kan det sikkert være greit å samkjøre dette mellom byene. Har ikke sett universitetet selv, og vet ikke om det er restriksjoner på antall studenter. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Vi kan jo sette opp en region bare for Diskusjon.no medlemmer. Hadde jo blitt spennende og se hvem som ble kongen over regionen. Kunne blitt artig om vi kunne satt opp et skikkelig opplegg der det ble gjennomført demokratiske avgjørelser. Noen kan bygge mining byer, trade posts, osv. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Brigaden-regionen blir et samarbeidsprosjekt, hvor vi jobber for å nå felles mål. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Brigaden-regionen blir et samarbeidsprosjekt, hvor vi jobber for å nå felles mål. Brigade-regionen? For meg er ikke SC et spill der man spiller mot folk. Det er et coop spill. Det handler om å nå felles mål. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Les signaturen hans. Det er en klan. Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Om noen er gode på maskinvare her så hadde jeg satt pris på om dere tok en tur inn her og hjalp meg http://www.diskusjon...owtopic=1493182 Ser på ny pc til simcity lanseringen hehe Endret 1. mars 2013 av aagmed Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1493191&st= Har da opprettet en tråd for Diskusjon.no's egen Region. Hver region har plass til 16 spillere og om det blir behov for det opprettes det en ny region. Dette er et samarbeidsprosjekt der hele regionen skal jobbe mot et felles mål. Om du er interessert i å være meg på regionen kan du melde deg opp i tråden jeg linket til. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg har sikkert spurt om det før, men isåfall husker jeg ikke svaret og jeg spør igjen; Kan Mac og PC-spillere spille i samme region? Spillet skal vel være identisk. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jepp, Mac og Windows-brukere kan spille sammen. 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg gleder meg sånn til å forsøke et veidesign der jeg har en stor aveny med trikk i midten i bølgemønster gjennom hele byen uten et eneste kryss. Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Da tror jeg at jeg har funnet ut av hvilken pc jeg skal kjøpe. Er det noe sted jeg kan sjekke om jeg kan kjøre simcity på fulle settings? Fant et sted som tester om minimum går, men det er jo noe helt annet. Er denne; http://www.multicom.no/Xishan-W350E-15e6-Full-HD-Matt-Intel-Core-i5-3210Me-8GBe-500GBe-GeForce-GTX-660M-2GB-GDDR5e-BTe-HDMIe-USB3e0e-nVIDIA-Optimuse-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c100561/p10620636 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Du vil mest sannsynlig dra det på fulle settings. Husk at den pcen der kommer uten operativsystem, slik at du ikke ender opp uten det. Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Du vil mest sannsynlig dra det på fulle settings. Husk at den pcen der kommer uten operativsystem, slik at du ikke ender opp uten det. Mest sannynlig? Vil det si at nøyaktige krav ikke er ute for det? Haha ja, jeg la faktisk merke til det, men aldri vært borte i det før så takk for hintet! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Ut ifra requirements de har lagt ut skal du takle det på fullt. SimCity er ikke spesielt et spesielt krevende spill. Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Ut ifra requirements de har lagt ut skal du takle det på fullt. SimCity er ikke spesielt et spesielt krevende spill. Nå fornærmet du min nåværende pc! Men takk, da bestiller jeg den! Var på tide med ny pc uansett så da kan jeg være klar til den 7. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hvordan fungerer det med multiplayer i sim city? Vist jeg spiller med en her, kan jeg spille i den regionen kun når han er online? Eller kan vi "hoppe" in og ut av spillet uten at det går utover de andre i regionen? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Stemmer, dere trenger ikke være online samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå