aagmed Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) De snakker om alt annet enn spillet jo, virker som de syns det er jævlig kjedelig. Kan de ikke bare være stille? Edit: omg bare gått 10 minutter, men orker snart ikke se mer selvom jeg er interessert pga de ufattelige irriterende kommentarene. Endret 27. februar 2013 av aagmed Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Vet ikke om dette har blitt visst i dag, skaperen av SimCity tester spillet. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Takk for den! Den var ny for meg Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Virker som det er vesentlig billigere å bygge broer og tunneler her, ser flere har skikkelig spenstige broer uten at de har særlig praktisk funksjon. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Enten det eller så har de laget det i creative mode for at det skal se penere ut i previews. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 De snakker om alt annet enn spillet jo, virker som de syns det er jævlig kjedelig. Kan de ikke bare være stille? Edit: omg bare gått 10 minutter, men orker snart ikke se mer selvom jeg er interessert pga de ufattelige irriterende kommentarene. Du har en volumknapp som fungerer på den måten at lyden fra streamen blir borte. Selv ser jeg ikke problemet med snakkingen dems og de holder det ihvertfall mer interessant enn om en person skulle sittet og fortalt om hva han bygde i 7 dager. 1 Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Du har en volumknapp som fungerer på den måten at lyden fra streamen blir borte. Selv ser jeg ikke problemet med snakkingen dems og de holder det ihvertfall mer interessant enn om en person skulle sittet og fortalt om hva han bygde i 7 dager. En sjelden gang sier jo faktisk han som spiller noe interessant om byen så kan ikke skru av lyden. Syns de to andre gjør en ufattelig dårlig jobb. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Syntes det vote systenet ødelegger mer enn de. Ødelegger helt når han må vente i 30-40 min på helt essensielle ting. Sånn som i går når han ikke hadde strøm og måtte vente på voten. Skjønner at de vil ha en sånn social greie, men hadde vært bedre med kortere og mer spontane voter, eller bare brukt Twitter og Facebook. Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Syntes det vote systenet ødelegger mer enn de. Ødelegger helt når han må vente i 30-40 min på helt essensielle ting. Sånn som i går når han ikke hadde strøm og måtte vente på voten. Skjønner at de vil ha en sånn social greie, men hadde vært bedre med kortere og mer spontane voter, eller bare brukt Twitter og Facebook. Alle gangene jeg la merke til voten så var den i realiteten over etter 2 minutter uansett. Da hadde en klar vinner utmerket seg og det forandret seg aldri. Så enig at de kunne drastisk kuttet ned tiden og heller hatt flere spørsmål. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Virker som de som var med i går kvelds beta var veldig fornøyd med spillet. (4 timer og alt unlocked) Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Noen som har sett noen gode Let's play videoer fra betaen i natt? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Om den er så god vet jeg ikke. Et raskt søk etter simcity beta sortert etter upload dato, så var dette den første interessante i alle fall. http://www.youtube.com/watch?v=2YY5w_iqVD4 En video med Giant Lizard disaster. Endret 28. februar 2013 av OlaHaldor Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 sukk - fjottene ødelegger streamen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Igjen, jævlig liten vits i å grine om det hver dag frem til release. Noen liker dem og andre ikke. Det er en fungerende volumknapp på streamen du kan trykke på og om det heller ikke hjelper har du et kryss på tabben streamen er oppe i du kan trykke på. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Endelig noe nyttig. Han som spiller snakker om utdannelse. Jo høyere utdannelsenivå det er i byen, desto mindre ressurser vil innbyggerene bruke. Det vil si vann og strøm. De produserer også mindre søppel. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 jeg skal grine om det i morgen også 3 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Veldig bra idag, selv om voten og idiotene ødelegger. Han som spiller sier mye interessant Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Bare et par minutter nå folkens! Opptaket går. Se live stream her! Also - You know.. Endret 28. februar 2013 av Vizla Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Likte dagens stream, kommentatorene er ikke like ille i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå