aagmed Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 og håper med det at det kommer utvidelsespakker Nja, skulle til å si at jeg håper ikke de skal begynne å melke oss som med sims serien. Men utviklingspakkene er faktisk bedre enn hvordan de har begynt nå som folk er online. Konstant reklame om å kjøpe stadig nye enkelt-objekter inne på selve sims. Lavmål av dimensjoner. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 DLC har jeg aldri kjøpt, og ser vel heller ikke for meg at jeg vil begynne med det nå, med mindre de tilbyr større kart, som er et must... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 *Gaaaaaaargle....* http://www.livestream.com/electronicarts/video?clipId=pla_aa81c026-b15d-4e95-a272-d7b187f1b06a&utm_source=lslibrary&utm_medium=ui-thumb etter noen minutter blir det stream fra simcity-gameplay... Anbefales! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 To interessante ting jeg lærte av denne streamen: 1. Betan var kraftig justert mtp vanskelighetsgrad og hastighet, nettopp fordi man kun hadde 1 time. Dette blir nevnt rundt 48-50 minutter. 2. Bystørrelser, de bekrefter vel mer eller mindre rundt 1h04m at det BLIR større byer etterhvert, når hardwaren "catcher opp". Men, de valgte heller å ha et komplekst simuleringssystem på et lite kart, enn et lite komplekst simuleringssystem på et stort kart. Lettere å oppgradere bystørrelsen enn å forandre hele simuleringen på et senere tidspunkt 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Spennende KriFos, skal se denne etterpå Nå begynner imidlertid Rude Tube på MAX Det med byene er ganske logisk, og det er nok så mange som har etterspurt dette at de ikke kan gjøre noe annet enn å lage større. Men som Ocean Quigley sa vil det ta et stykke arbeid å få det til. Flott å høre at også vanskelighetsgraden i beta kanskje ikke er representativ for det endelige spillet. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Spent på om de skal ha ekstra betalt for å legge til større byer. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Akkurat det tviler jeg på siden det vil oppfattes som litt grådig når det er en så etterspurt oppgradering. Maxis har jo også innrømmet at de har strupet på størrelsen av byene med vilje for å sikre ytelsene i starten. En annen ting: Holdt på å pre-ordre, men så leser jeg det om onde doktor Fu og Captain Maxis Hovedkvarter for å knerte slemminger i byen din før slemmingene rekrutterer flere slemminger osv etc jatt pjatt. Hvis dette er tilfelle så melder jeg meg ut. Vil bygge byer, ikke spille "morsomme" barnespill.. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Tror du kan velge å skru av Super-Hero-greiene. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 En annen ting: Holdt på å pre-ordre, men så leser jeg det om onde doktor Fu og Captain Maxis Hovedkvarter for å knerte slemminger i byen din før slemmingene rekrutterer flere slemminger osv etc jatt pjatt. Hvis dette er tilfelle så melder jeg meg ut. Vil bygge byer, ikke spille "morsomme" barnespill.. Maxisman. http://www.eeggs.com/items/329.html Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Jeg syns også det superhelt greiene var ekstremt teit, men jeg tolket det som at dette er en bonus du får nettopp om du plasserer ut disse bygningene. Med andre ord, ikke gjør det Sims serien er jo kjent for å ha en ekstremt bred brukerbase og dette er vel en smart måte man kan tilpasse spillet til å bli barnsligere, - akkurat som at det kom en trylle-pakke og en rosa-stæsj pakke til the sims. Endret 22. februar 2013 av aagmed Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Som jeg nettopp viste er ikke denne superhelten noe nytt, ergo i utgangspunktet ikke noe forsøk på noe annet enn å være litt morsom overfor gamle fans som husker. Maxis har alltid hatt en litt barnslig form for humor. Er noe av sjarmen deres. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 De forklarer denne "superhelten" i den streamen jeg postet rett ovenfor. Historien er rett og slett at de hadde en grafisk glitch (der en av simmene fløy ut av skjermen i stor fart), som det da etterhvert ble en oppfatning blandt fansen at det var et easteregg og supersim. For å hedre dette har de da laget dette tillegget - du må ikke bruke noen av de, men superhelten gir deg litt ekstra politibeskyttelse. Superskurken vil gi deg litt bedre tech level, men mer kriminalitet. Spretter du begge i samme by blir det kamp mellom dem Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg elsker soundtracks. Og som en konsekvens av dette gjorde jeg et tifleldig søk på iTunes for å se om SimCity har nådd ut dit. Jovisst! Den kom for salg allerede 12. februar! Storkoser meg med orkester i stua nå. Herlig! 1 Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Nja, skulle til å si at jeg håper ikke de skal begynne å melke oss som med sims serien. Men utviklingspakkene er faktisk bedre enn hvordan de har begynt nå som folk er online. Konstant reklame om å kjøpe stadig nye enkelt-objekter inne på selve sims. Lavmål av dimensjoner. SimCity er vel mynta på samme folk som spiller the sims, så det vil vel ikke være overraskende. Angående det å kjøpe spillet for 150-300 kroner dyrere på origins enn andre nettbutikker, fordi man "vil støtte utvikler direkte"? Seriøst? Høres mest ut som en unnskyldning for å trøste seg selv etter et veldig dårlig kjøp. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 http://www.ign.com/wikis/simcity/Regions Her kan du lese om alle de forskjellige regionene og hva de har av forskjellige ting. Interessant lesing. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 SimCity er vel mynta på samme folk som spiller the sims, så det vil vel ikke være overraskende. Angående det å kjøpe spillet for 150-300 kroner dyrere på origins enn andre nettbutikker, fordi man "vil støtte utvikler direkte"? Seriøst? Høres mest ut som en unnskyldning for å trøste seg selv etter et veldig dårlig kjøp. SimCity har som sagt en bred spillerbase. Når det gjelder "300kr dyrere" så er det altså for Collector's Edition. Og Maxisman husker jeg godt ifra Sim City 2000. Det er som sagt bare å ikke plassere disse hovedkvarterene, så dukker de ikke opp i spillet. Prøv gjerne CitiesXL hvis dere synes SimCity er barnslig. Det er et digert, sjeleløst, mer realistisk, bybyggerspill. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 En god del bilder finner du på denne linken: http://imgur.com/a/YRxB0#0 Fra SimCity Community Day Og en liten reklame for SmCity: http://www.youtube.com/watch?v=CFDxkk0Ktr0 2 Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Det er et digert, sjeleløst, mer realistisk, bybyggerspill. Digert å sjeleløst kan jeg være enig i, men realistisk? Jeg lasted ned og spilte det for bare noen dager siden nå i mangel på simcity 5 og jeg syns det rett og slett virket uferdig. Etter å ha bygget veier og sonet så ble jeg bare sittende der, det var liksom ikke noe mer å gjøre. Endte opp med å laste ned simcity 4 og det er etter min mening mye bedre selv om det er langt eldre. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Hvertfall mer sådann enn SimCity. De som lager CitiesXL eies jo også av EA. Ellers er jeg helt enig, spillet har ingen spillbarhet. Folk klager på at SimCity er for tegneserieaktig osv. men det er i det minste morro å spille. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 En god del bilder finner du på denne linken: http://imgur.com/a/YRxB0#0 Fra SimCity Community Day Og en liten reklame for SmCity: Fikk meg til å tenke på Ryan Reynolds ha ha: http://www.youtube.com/watch?v=TovMNMIjqG8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå