Karmany. Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Har ikke fått noe e-post enda, så om det er noen som har en ekstra kode tar jeg gjerne imot! Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Er ikke så veldig mye som er annerledes. Jeg er lei av beta. Nå vil jeg bygge på ordentlig! Får ikke regions-ressurser til å funke jeg heller. Kanskje jeg ikke har stort nok overskudd. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Faen. Én time går fort unna når man spiller dette. Gleder meg sinnsykt til fullversjonen. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Lasting av byen skal skje noenlunde raskt. Tar det lang tid har det nok hengt seg opp. Var mye stress med dette en stund (feilmeldinger i hytt og vær), og det henger ennå igjen en del. Kjipt med så mye låst! 3 uker ... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Betaen er ferdig kl 15:00 i dag, riktig? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Jeg fikk heller ikke til å dele ressurser mellom byene. Men med det sagt, fikk jeg utfordret tunnell og bru-algoritmene litt. Mulig jeg var sløv, men jeg opplevde at det var en smule vanskeligere å få høyere density, og fikk langt færre av de store bygningene. Endret 17. februar 2013 av OlaHaldor 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg fikk heller ikke til å dele ressurser mellom byene. Men med det sagt, fikk jeg utfordret tunnell og bru-algoritmene litt. Mulig jeg var sløv, men jeg opplevde at det var en smule vanskeligere å få høyere density, og fikk langt færre av de store bygningene. Kult. Fikk ikke tilgang denne gangen, men gleder meg til å lage litt spenstige design selv. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Ser ut som det var serverproblemer som gjorde at ressursdeling ikke gikk bra i går. Har hatt meg to runder nå der jeg har prøvd å sjonglere to byer samtidig. Dybden i spillet kommer helt klart fram. Ble langt på nær ferdig på den timen jeg hadde. Faktisk bygget jeg bare ut ca 1/4 av kartet i begge byene, og jeg spilte som faen. Hovedproblemet er å få simmene til å pendle mellom byene. Da må man ha tog eller store busser, de små shuttlebussene som er med i betaen går bare internt i byen. Jeg satt opp at boligbyen min skulle produsere vann, mens industribyen min hadde et oljekraftverk og produserte strøm, hadde søppelfylling og kloakkutslipp. Det ble med en gang vanskeligere å få økonomien til å gå i null når man importere ting. Men på andre siden, jeg hadde en veldig fin by med tilnærmet null forurensing! Første betaen var helt OK. Men denne betaen her der man kan sjonglere flere byer er helt rå. Forventningene mine til spillet skjøt i været nå. Dersom hele spillet greier å levere like bra ser dette ut som karakteren kryper oppover mot 9-tallet i min bok. Tenk når man kan ha tog, busser, fly osv. En by fokuserer 100% på utdanning som gjør at man kan bygge et atomkraftverk i nabobyen som gir kraft til hele regionen. Man har nok kraft til å bygge en high-tech industriell by. Men disse trenger råvarer og høy eiendomsverdi, så det er uaktuelt å bygge miner og olje i samme byen. Men jeg trenger også en by med fattige simmer sånn at noen kan jobbe i minene og i oljebransjen. Går noe til helvete i et eneste ledd kollapser hele regionen. Til de som tror dette blir enkelt, vel, gled dere... Endret 17. februar 2013 av monzilla Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Fikk testet litt i dag, serverene gikk nettopp ned for maintenance. Ser bra ut dette, tror ikke jeg angrer på forhåndsbestillingen i alle fall Ikke lenge etter at jeg endelig fikk delt søppelhentingen med en annen by, var timen over Lenke til kommentar
per17 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Fikk testet litt i dag, serverene gikk nettopp ned for maintenance. Ser bra ut dette, tror ikke jeg angrer på forhåndsbestillingen i alle fall Ikke lenge etter at jeg endelig fikk delt søppelhentingen med en annen by, var timen over Hvor lenge maintenance Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hvor lenge maintenance Maintenance er vel feil å si, de har stengt serverne nå, betaen er slutt, ikke noe mer før release Lenke til kommentar
per17 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Maintenance er vel feil å si, de har stengt serverne nå, betaen er slutt, ikke noe mer før release wtf, fikk ikke spil i gar pga stuck loading. Fuck EA Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Var nok bare en kjapp beta for å teste en del serveraspekter. 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 De fikk nok sitt å jobbe med for å si det sånn Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Et bilde fra en av to byer jeg lagde. Ikke noe spesielt men... Var jo mest for å teste ut forskjellige ting for min del. http://imageshack.us/a/img843/2383/simcity2013021711530575.png Endret 17. februar 2013 av Nerowulf 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hadde i alle fall ingen problemer med loadingen i dag tidlig. Håper på at de får bort de meste av den typen problematikk frem til release. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Jeg kjørte bare gjennom denne beta én gang. Er så lei av éntimesbegrensningen. De burde hvertfall ha enabled kullgruvedrift siden det er kull i Norwich Hills. Så kunne vi ha testet global market, extraction rate osv. Skjønner ikke helt poenget med regioner som har bare 2 byer. Hvorfor ikke lage 10 forskjellige regioner med 16 byer eller det som er maksimalt mulig? Kan vel ikke ta opp så mye ressurser å se andre byer i avstanden? Endret 17. februar 2013 av omnomnomnivore Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg kjørte bare gjennom denne beta én gang. Er så lei av éntimesbegrensningen. De burde hvertfall ha enabled kullgruvedrift siden det er kull i Norwich Hills. Så kunne vi ha testet global market, extraction rate osv. Skjønner ikke helt poenget med regioner som har bare 2 byer. Hvorfor ikke lage 10 forskjellige regioner med 16 byer eller det som er maksimalt mulig? Kan vel ikke ta opp så mye ressurser å se andre byer i avstanden? Beta regionen hadde vel 3 byer, og et Great Project, hvordan nå enn det funker. Antar dette er den minste regionen, kan være grei å ha for å lære seg litt hvordan multi city spill fungerer, siden man ikke kan gå så ekstreme spesialliseringer som man antakelig kan når man har flere byer i en region. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 F... - jeg visste ikke at det gikk an å spille på flere enn det første kartet... Har laget ca 10 byer, alle kun på det helt flate og kjedelige strandkartet... :S Jaja, legger ved noen bilder Meste jeg klarte å komme opp i var rundt 30.000 innbyggere... 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Seriøst? Alt det der på en time av gangen? Ser jeg har mye å lære i alle fall (0 erfaring fra SimCity spill) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå