Lakrisbåt Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Tar gjerne imot en beta key om noen har til overs Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Der fikk jeg en key. Og mens jeg venter på at det lastes ned, litt nostalgi........ Lenke til kommentar
Crankykid Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg vil også få en mail snart Fikk tilgang til forrige beta, men var "dessverre" på ferie. Nå når jeg er hjemme får jeg ikke, typisk... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 De har åpnet opp for at man kan spille en by til. Men jeg får ikke til handel mellom byene! Det er den byen på fjellet man kan spille. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Haha, fikk beta koden på mail for 2 timer siden, men så den ikke før nå. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg begynte på en by tre ganger, var ikke så veldig fornøyd med layout. Ikke var det så veldig spennende heller. Savner flere muligheter. Etter å ha spillt beta i et par dager forrige gang, var det ikke noe som virkelig fristet nå. ...og så avslutta jeg en by, og nå får jeg ikke startet en ny by. Den sier bare den ikke kan starte en ny by og at jeg må ta over min forrige, men under loading krasjer applikasjonen. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Jeg har en kode til overs, så PM meg om noen har lyst på Endret 16. februar 2013 av TB-GORGONPLEX Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Noen av dere som spiller som får til handel mellom to byer? Hovedsakelig arbeidere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 får til utvekslinger av tjenester ala strøm, vann,politi etc, men savner er plass å se hva jeg faktisk tjener på dette. tenker da primært under budsjett fanen. ellers så blir det jo spennende å se hva man kan få til når fullversjonen er over oss om 3 uker. men 1 time med flere byer å fordele tiden over er altfor lite... Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 får til utvekslinger av tjenester ala strøm, vann,politi etc, men savner er plass å se hva jeg faktisk tjener på dette. tenker da primært under budsjett fanen. ellers så blir det jo spennende å se hva man kan få til når fullversjonen er over oss om 3 uker. men 1 time med flere byer å fordele tiden over er altfor lite... Får man ikke se dette på regionview i det minste? Må sjekke... Enig med éntimesbegrensningen også. Kan ALLE være så snille å skrive en feedback-ticket og påpeke det faktum at den nye CRI-zoningen hadde funka mye bedre om man kunne se dem også når man lagde veier? Ellers må man forsøke å huske hvor grensen lå og det funker jo ikke... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Noen som har lagd noen stilige byer da? Ble småfornøyd med den her 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Møkk lei av å lage byer som slettes egentlig... skal bare kåle litt med regionsaspektet nå. Merkelig at ikke området langs stranden har høy verdi lenger. Synes det var et flott aspekt for å simulere hvor folk ønsker å bo og boligpriser gjerne er dyre. 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Noen som har lagd noen stilige byer da? Ble småfornøyd med den her Så kult at man kan lage bruer også, det kunne man vell ikke ved forrige beta? Jeg stiller meg i køen her inne: Send gjerne en beta key om noen har til overs. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Fant ut jeg hadde fått beta key kl. ti over fire i ettermiddag. Laster ned nå Tar en evighet å loade tutorial Endret 16. februar 2013 av Saapa Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg får ikke spilt nå. Trykker på play i hovedmenyen, så står den bare og loader og loader og loader og loader... Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Samme her, har spilt gjennom tutorial to ganger. En gang per server. Fikk loadet spillet en gang, men da fikk jeg ikke bygget noe som helst. Prøver igjen i morgen kanskje. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Tenkte jeg skulle kåle med regiongreiene men bare loader her også. Må force quit'e. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Ingen beta på meg denne gang so far i allefall Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Bare loading på meg også. Hardt liv. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 First world problems Spilte den Notting Hill eller hva den het... Norwich het den kanskje. Kjipt at man ikke får lov å bygge kullanlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå