omnomnomnivore Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hmm, står 16 Feb ja. Forrige gang begynte det på fredag ettermiddag norsk tid. Oh well. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 skal de ikke bli sendt ut iløpet av morgen dagen da? for min del spiller det ikke store rollen hvorvidt jeg får tilgang eller ikke, da det ikke er noe nytt i bygninger å velge mellom. venter heller på fullversjonen som kommer om snaue tre uker. Jeg tenker litt det samme. Ble litt lei av betaen forrige helg da man ikke hadde så mange muligheter. Og siden det er en ren stresstest så kommer nok det til å være ustabilt ihvertfall halve tiden. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Lurer på om det er spillet som blir stresstestet eller spilleren. Jeg følte hvertfall hvert minutt av den timen jeg fikk teste. Veldig irriterende begrensning. Tror dere det blir flere valgmuligheter med tanke på bygninger i den ferdige versjonen? Vi så en del bygninger som det stod "ikke tilgjengelig i betaen" på, så de vet vi er med, men blir det flere? Jeg syns det var ganske tynt. Glanter bort på The Sims-serien som har 11 eller flere innholdspakker nå. Endret 15. februar 2013 av Brawler Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Visst de har planer om å melke Sim City slik de har gjort med Sims med sine 10-11 utvidelses pakker, ja da kan de bare glemme meg som kunde. Er litt redd for at det nettopp er det de planlegger. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 De kommer nok til å melke det for det det er verdt. The Sims er jo tidenes mest lønnsomme spillprodukt... Bare de ikke pøser på med mikrotransaksjoner så kan jeg leve med det. Forøvrig, muligen den artigste bloggopdateringen på simcity.com til nå: http://www.simcity.com/en_US/blog/article/simcity-telephone-city-part-one Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Haha, jeg var innom og snek på simcity forumet, der var det en dev som delte ut nøkler. Jeg fikk min. Jaja, da blir det simcity denne helgen og. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg tviler på at vi vil se et tosifret antall utvidelsespakker til SimCity. Men jeg tror det er store muligheter for at det kommer en del DLC i form av bygninger. Ingenting som er veldig nødvendig eller praktisk med andre ord. Hva ønsker dere i en utvidelse? Jeg håper først og fremst på større byer og fler transportmuligheter. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg er litt usikker på hva jeg ønsker egentlig. Men jeg er klar over hva jeg ikke ønsker: Mikrotransaksjoner. Greit, kanskje noen ønsker å kjøpe en park som ser sånn og sånn ut. Men dersom det kommer eksempelvis rundkjøringer, men man må betale to dollar for dette, så er det en dealbreaker for meg. Når man betaler fullpris for et spill så bør man være skånet for denne parasittiske formen for finansiering. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Etter det jeg har sett fra beta filmer så savner jeg større maps, og plazas slik man har i CXL til å fylle tomrommene mellom bygg, lage custom parker, torg osv. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Etter det jeg har sett fra beta filmer så savner jeg større maps, og plazas slik man har i CXL til å fylle tomrommene mellom bygg, lage custom parker, torg osv. Var dette jeg også håpet på. Det går visst ann å "tegne" trær manuelt. Men det er utrolig irriterende at parker må være koblet til veier. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 I fremtidige DLC'er (vi vet de kommer) så forventer jeg: - nytt innhold (bygninger, stilarter, biler, tog etc) Troverdighet 8/10 - regionmessige endringer (nye kart, eksisterende byer etc) Troverdighet 6/10 - større kart å spille på basert på pc'en dins spesifikasjoner (tror nok det krever litt datakraft å få f.eks 6kmx6km) Troverdighet 10/10 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Vil vi se scenarier, eksempelvis byer med skakkjørt økonomi, ekstrem forurensing, traffikkproblemer etc? Det hadde vært litt stilig Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Det at utviklerne er aktivt i kommunikasjon med spillerne gir meg store håp for dette spillet. Er glad det er et spill som i hovedsak blir utviklet til PC, og ikke konsoller. Det gjør det lettere med tanke på patcher og oppdateringer. 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Tviler på det mtp online opplegget dem har lagt opp til. Husker ikke om det var det på SC4, men på SC3K måtte man jo ha limited edition for å kunne spille scenarier. Edit: @ monzilla Endret 16. februar 2013 av Sveern Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg ble også oppriktig glad for info om Sandbox-modusen. At du har ubegrenset med penger og at alt av bygninger etc er låst opp så man kan leke seg og eksperimentere litt. Tror jeg kommer til å benytte meg av det like mye som normale modusen.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg ble også oppriktig glad for info om Sandbox-modusen. At du har ubegrenset med penger og at alt av bygninger etc er låst opp så man kan leke seg og eksperimentere litt. Tror jeg kommer til å benytte meg av det like mye som normale modusen.. Kommer det? Da kan man jo spille det offline uten store problemer da:D Med mindre det kommer en tidsbegrensing på det.. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Når vil man eventuelt få beta key i dag hvis man får det? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Kommer det? Da kan man jo spille det offline uten store problemer da:D Med mindre det kommer en tidsbegrensing på det.. I følge utviklerne så blir en stor del av simuleringen gjort på serveren. Eneste som er med sandbox er man ikke er tilknyttet det globale markedet, leaderboards osv. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Kommer det? Da kan man jo spille det offline uten store problemer da:D Med mindre det kommer en tidsbegrensing på det.. I følge utviklerne så blir en stor del av simuleringen gjort på serveren. Eneste som er med sandbox er man ikke er tilknyttet det globale markedet, leaderboards osv. Stemmer. I praksis er spillet ditt bare en klient som henter mye av dataen direkte fra server hos EA/Maxis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 I følge utviklerne så blir en stor del av simuleringen gjort på serveren. Eneste som er med sandbox er man ikke er tilknyttet det globale markedet, leaderboards osv. yay, blir vel kanskje den modusen som blir mest spilt her i leiligheten, er ikke helt happy for den delen hvor man går tom for ressurser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå