Nerowulf Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hvis du kjøper fra Greenmangaming, og bruker koden under, får du den for 313 kr. http://www.greenmangaming.com/s/no/en/pc/games/simulation/simcity-limited-edition/ GMG20-P4DLK-FKYRS Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Til de som bestiller via Amazon, legg merke til at noen stater har skatt på digitale varer. Greit å velge en som ikke har det når man først skal legge inn "random" McDonalds. Husker ikke hva jeg brukte sist, men et enkelt google søk... Endret 14. februar 2013 av XmasB Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Er strengt tatt ikke "lov" å oppgi falsk adresse. Er flere som har fått problemer med dette hos Amazon. F.eks kjøpte bøker og filmer til nettbrettene deres som plutslig forsvant fra brukere med falsk adresse. Så tenk litt på det, man kan risikere at den dagen du må laste ned på nytt så får du ikke lov fordi A) Har blitt fjernet fra kontoen din grunnet feil adresse. B) Kontoen din blir låst og du vil aldri få den låst opp igjen. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Det er lov å kjøpe spill digitalt på Amazon.com med falsk amerikansk adresse. De bryr seg ikke. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg har ikke noe problemer med å betale en ekstra hundrelapp for å bestille spillet i norge. Herregud, hva er penger til, om ikke for å brukes? Får de ikke med meg til himmelen uansett. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Nei, sant det. Er jo småpenger uansett. Jeg kjøper nesten mer på prinsipp. Gidder ikke å kjøpe fra Origin ihvertfall. Er jo ikke galt i å støtte gode norske butikker. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg har ikke noe problemer med å betale en ekstra hundrelapp for å bestille spillet i norge. Herregud, hva er penger til, om ikke for å brukes? Får de ikke med meg til himmelen uansett. Nei, om problemet er overflod av penger så. Jeg har ingen problemer med å bruke nok penger, så da vil heller ha mest mulig for de. Men folk er forskjellige. En hundrelapp her og en hundrelapp der. Det blir penger av sånt. Eller flere spill f.eks. Og jeg har cirka null behov for en fysisk boks, så jeg vil helst ha det digitalt. 3 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Ja, jeg vil også helst ha det digitalt, men om det står mellom å være helt sikker på å få en digital kopi som funker eller å bestille fra et nettsted i utlandet med en falsk adresse bare for å spare en hundrelapp, føler jeg ikke risikoen er verdt det. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Amazon bryr seg som regel ikke med mindre de finner ut av det. Men i og med at dette er knyttet til Origin så er det eventuelt Origin som måtte funnet ut av det og sperret spillet eller kontoen, og det tror jeg ikke de gjør. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Noen som vet om vi som forhåndsbestilte i oktober får spille beta i helgen? Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hvis du har bestilt på Origin skal du ha en automatisk inn. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Bestilte på simcity.com Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Da skal du være trygg på å få kode i morgen Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Håper det Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Gjelder det også for alle andre som har forhåndsbestilt, eller bare de som handlet fra Origin eller Amazon? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Syntes ihvertfall de kunne fjernet tidsbegrensningen i betaen denne gang. Lite interessant for de aller fleste om ikke vil jeg tro. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Tidsbegrensningen er vel kanskje der for at de fleste ikke skal få lagd større byer og kanskje bli emosjonelt knyttet til byene sine før beta ender Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Ingen epost ennå. Det er vel samme opplegg som forrige gang, at de sender ut rundt klokken 18? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Når starter og slutter betaen igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 skal de ikke bli sendt ut iløpet av morgen dagen da? for min del spiller det ikke store rollen hvorvidt jeg får tilgang eller ikke, da det ikke er noe nytt i bygninger å velge mellom. venter heller på fullversjonen som kommer om snaue tre uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå