Nerowulf Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Nja, Komplett har gått opp til 399, +29 for frakt. Elkjøp er 399 med gratis frakt. Å ha spillet i fysisk form er uviktig for min del. (Kan jo ikke spille offline anyway så ) Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Jeg foretrekker digitalt. Bokser og slikt blir bare søppel som tar plass. Synes også at utvikler og utgiver fortjener en større del av kaka enn butikker, nettbutikker osv. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Kjøpe nedlastbart til 449, eller kjøpe hardcopy til 399..... Er ikke så stress å hente spillet fra postkassa, og kaste alt sammen etter du har installert det. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 For min del betaler jeg gledelig 50 kr ekstra for å slippe alt annet enn å bare trykke play + 1 stk pappeske mindre i ozonlaget Eneste issue her er vel at det ikke er ett Steam game, hater å måtte sjonglere mellom flere spillportaler avhengig av hva jeg skal spille. Men men, må jo ha Sim City uansett så thats life. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Kjøpe nedlastbart til 449, eller kjøpe hardcopy til 399..... Er ikke så stress å hente spillet fra postkassa, og kaste alt sammen etter du har installert det. Eller kjøpe digitalt fra Amazon.com til 330 kroner. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Eller kjøpe digitalt fra Amazon.com til 330 kroner. Det er hundre prosent sikkert at det vil funke?Har du link lett tilgjengelig? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Det er hundre prosent sikkert at det vil funke? Har du link lett tilgjengelig? Kjøper det meste av EA spill som må aktiveres i Origin på Amazon.com. Funker som fjell. 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Det er hundre prosent sikkert at det vil funke? Har du link lett tilgjengelig? Husk å velge PC Download, så du ikke går veien via tollvesenet da... Sim City: Limited Edition 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Var det ikke her du måtte ha en amerikansk Amazon-konto, med adresse i statene? Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Vurderer digital deluxe edition, men vet ikke om jeg blir å bruke de engelske, franske og tyske bysettene... de ser likevel stilig og fristende ut... men de selger ikke den på amazon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 er det galt av meg å planlegge en by for atomkraft, bare for å skulle ødelegge kraftverket og se hva som skjer? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 er det galt av meg å planlegge en by for atomkraft, bare for å skulle ødelegge kraftverket og se hva som skjer? Ikke hvis det er for vitenskapen. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 3 uker igjen... baaaah! *kikke på forhåndsbestillings-kvittering* Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 er det galt av meg å planlegge en by for atomkraft, bare for å skulle ødelegge kraftverket og se hva som skjer? Jeg er mest glad for at du bruker en interaktiv by til å leve ut nicket ditt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 hehe takk, tenkte egentlig aldri på simcity når det ble oppfunnet Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Kjøpe nedlastbart til 449, eller kjøpe hardcopy til 399..... Er ikke så stress å hente spillet fra postkassa, og kaste alt sammen etter du har installert det. Merkelig nok 50kr billigere i andre nettbutikker enn Origin også, selv om man bruker Origin til å laste ned... forstå det den som kan. Eneste issue her er vel at det ikke er ett Steam game, hater å måtte sjonglere mellom flere spillportaler avhengig av hva jeg skal spille. Men men, må jo ha Sim City uansett så thats life. Du kan vel ha på Steam og bruke det til å chatte alikevel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Var det ikke her du måtte ha en amerikansk Amazon-konto, med adresse i statene? Jeg får beskjed om å skrive inn adresse, etter kortnummeret, og må da velge en stat i USA med gyldig postnummer. Noen som har fått til å bestille på Amazon? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg får beskjed om å skrive inn adresse, etter kortnummeret, og må da velge en stat i USA med gyldig postnummer. Noen som har fått til å bestille på Amazon? Du kan prøve å registrere deg på http://jetpack.com/, jeg brukte den tjenesten da jeg bestilte roboten min, og de sendte kun til USA. Man får oppgitt en amerikansk adresse man kan bruke, og UPS/DHL (husker ikke), sender den fysiske varen videre. Jeg veit ikke om JetPack fungerer med digitale varer. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Bare søk opp adressen til en random McDonalds i USA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Bare søk opp adressen til en random McDonalds i USA Selvfølgelig, tenkte ikke på det. Da var det bestilt. Var såvidt McDonalds i Orlando fikk tilsendt SimCity, men husket å velge den nedlastbare versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå