Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert ikke. SC4 var et flott spill for ti år siden, men SC5 setter en helt ny standard for gameplay morro, letthet og dybde. Noe som i min oppfatning gjør SC5 til et av de siste årenes mest geniale spill. Om bare EA ikke hadde hatt en finger med i spillet...

Forskjellen på spillene er så stor at de ikke kan kalles gjensidig utelukkende. Tenker jeg fortsatt kommer til å gå tilbake til SC3k/4 selv etter at SC kommer, rett og slett fordi mulighetene for å bygge en realistisk by er større.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Har dere virkelig tenkt å vente til det lanseres i Norge?

hvilken annen lansering skal vi vente på? den japanske? kinesiske? russiske?

Lenke til kommentar

Vel, Origin vet hvor jeg bor, så... ;)

Har jo andre ting å gjøre i mellomtiden. Ting å spille også. Men etter betaen har jeg bare vært besatt av og forelsket i SimCity og har igrunn lite lyst til å spille noe annet :p

Samme her, har SC4 og CitiesXL på Steam, men har ikke falt i smak siden jeg har spilt beta'n på nye SimCity. Kan ikke vente! Har ikke nok penger til å forhåndsbestille det heller, kroppen trenger tydeligvis mat og drikke, og regninger må også betales. Litt dumt hvis jeg verken har strøm eller internett når SimCity først kommer ut. Eller leilighet for den saks skyld Strøm, mat, drikke og husleie må tydeligvis prioriteres over SimCity. :( Hvis jeg bare hadde vært rik. :D Me needs monah.

EDIT: Retter en hel lass av skriveleifer, ca 2g med blekk. Stakkars forum-printeren.

Endret av Gnålern
Lenke til kommentar

Samme her, har SC4 og CitiesXL på Steam, men har ikke falt i smak siden jeg har spilt beta'n på nye SimCity. Kan ikke vente! Har ikke nok penger å forhåndsbestille det heller, kroppen trenger tydeligvis mat og drikke, og regninger på også betales. Litt dumt hvis jeg verker har strøm eller internett når SimCity først kommer ut. Eller leilighet for den saks skyld Strøm, mat, drikke og husleie må tydeligvis prioriteres over SimCity. :( Hvis jeg bare hadde vært rik. :D Me needs monah.

Jeg føler med deg... er fattig om dagen her også og måtte dra det på kredittkort. Vel... det måtte jeg vel uansett. Kan ikke akkurat bestille flybillett til hvorenn Origin har hovedkontoret sitt og dukke opp med 599kr i 1 kroner og 50 øringer som har gått ut av sirkulasjon... ;)

Lenke til kommentar

Enig med deg der spaceway. Må nokk vertfall vente til komfirmasjonen før jeg får råd til en PC som tåler dette spillet. Noen som vet hvor mye plass, spillet vil ta?

Spillet krever ikke stort, mitt oppsett med e8600 og 5770 dro det på max uten lagg på 1600 oppløsing, testa ikke full hd av ren latskap :p

Lenke til kommentar

Trenger jeg bare å bytte til en amerikansk VPN, eller er kontoen på origin norsk?

Jeg vet ikke helt, men når BF3 kom var det en del som gjorde det på den måten. Det kom jo også via origin. Jeg tror det skal gå, tror ikke EA legger så mye ressurser ned i å hindre folk i å spille spillene deres.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...