Coffey Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Det hadde vært kjempegøy med events hvor kloakken plutselig spruter opp som en fontene ut av en kum. Men ser du faktisk at vann og elektrisitet følger veiene? Finnes det strømtårn i SC5? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Sim City byene er vel så moderne at alt ligger i bakken antar jeg Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Som Nerowulf sier, alt ligger i bakken Du trenger bare plassere kraftverk, vannverk, avløpsverk osv. Pipene befinner seg usynlig under veiene, men du kan se hvordan de opererer ved å trykke på forskjellige filtre. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Det høres ... kjedelig ut. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Det funker hvertfall veldig bra. Strømlinjer og vannledninger har jo ingen gameplay funksjon utover det å oppta tid og krefter. I SC5 har du hendene fulle med mye annet. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Strømlinjer og vannledninger har jo ingen gameplay funksjon utover det å oppta tid og krefter. Spot on. Fikk uansett lyst til å prøve Sim City 4 igjen nå. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Stor fare for at det går over ganske fort Primitive tilstander der om du har spilt SC5... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Det har jeg ikke, så det går nok bra heldigvis. Går sikkert over ganske kjapt uansett. Har glemt hvorfor jeg sluttet sist gang Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg ser for meg at dette er et spill som min sims spillende kjæreste kanskje vil like. Hvordan er det med Origin, dersom jeg kjøper spillet kan hun (i samme hustand) også spille spillet samtidig med meg? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Dere må ha hver deres profil og kjøpe det to ganger for å spille samtidig. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 SimCity er litt mer innviklet i strategi, men det er samme spilluniverset. SimCity er The Sims i macroskala Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Prøvde Sim City 4 igjen, var ikke like artig som jeg huska det. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg har aldri likt SC4 særlig. Har aldri fått helt dreisen på det slik jeg følte jeg hadde taket på det i SC2K. Og du verden som jeg savner SimCopter.....!! Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Prøvde Sim City 4 igjen, var ikke like artig som jeg huska det. Samme her... jeg klarer ikke å spille det mer, etter betahelgen med SC5... Jeg har aldri likt SC4 særlig. Har aldri fått helt dreisen på det slik jeg følte jeg hadde taket på det i SC2K. Og du verden som jeg savner SimCopter.....!! lol jeg hadde hørt om Sim Copter før, men måtte slå det opp for å se hva det handlet om.... men det er jo megastilig at det gikk ann å impotere SC2 kart og spille på dem... fanken at jeg ikke hørte om spillet dengang http://en.wikipedia.org/wiki/Streets_of_SimCity hadde jeg aldri hørt om. Personlig må jeg innrømme at jeg savner Sim Ant... Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Har noen fått greie på om bystørrelsen maks er slik den var i betaversjonen eller om den kan være større? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Størrelsen i Betaen er det som er størrelsen ved release. Det er vel mer eller mindre 110% sikkert. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Er jeg den eneste som fortsatt spiller SC4 med stort smil? Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Er jeg den eneste som fortsatt spiller SC4 med stort smil? Sikkert ikke. SC4 var et flott spill for ti år siden, men SC5 setter en helt ny standard for gameplay morro, letthet og dybde. Noe som i min oppfatning gjør SC5 til et av de siste årenes mest geniale spill. Om bare EA ikke hadde hatt en finger med i spillet... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Sim City 4 er 10 år gammelt. Oisann. 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Størrelsen i Betaen er det som er størrelsen ved release. Det er vel mer eller mindre 110% sikkert. Hvor har du det fra? Jeg mener at spillet er på ca 12 gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå