Bytex Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Bare å dra frem SimCity 2000 eller 3000 da..hvis dere får det til å virke Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) noen som vet om det finnes en versjon av sim city 2000 som funker med W7? Endret 10. januar 2014 av Spirre Lenke til kommentar
frds Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 folk sluttet å spille eller? Ja. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 noen som vet om det finnes en versjon av sim city 2000 som funker med W7? Fungerer fint med ScummVM. Ellers så har du GoG sin ferdigpakkede: http://www.gog.com/game/simcity_2000_special_edition Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 folk sluttet å spille eller? Er det noen som i det hele talt har spilt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 folk sluttet å spille eller? nei, spiller just nu jeg, holder en region gående med en kompis Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Så. Simcity5 vil ikke lenger kreve internett for å fungere, fra neste patch av. Og jeg som trodde at maskinen min ville eksplodere om den ikke hadde EA sine servere... 2 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Viser atter en gang hvor full av dritt AE er. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Haha, trengte ikke EA`s super-server utregninger for å behandle den avanserte simulatoren alikevel nei. Uansett, kan dette åpne noen muligheter for større byareal? Så også at Maxis har fokus på å gjøre spillet moddbart så burde vel være en sjanse for det da. 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ikke trenger EA's super server betyr at EA sparer mye penger på at vi ikke lengre bruker deres server. For meg ser dette ut som første steg på at EA inser at dette spillet har død. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 whatever, spillet blir ikke et døyt morsommere av å spille offline uansett.. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 SimCity 5 kan nok leve mye lenger med offline-modus og påfølgende (mye) mer brukerinnhold. Det er tross alt dette som har holdt SC4 i live så lenge. Avhengig av hvor mye som kan endres, fikses på, og hackes til så det blir slik hver enkelt vil ha det, så er dette gode eller veldig, veldig gode nyheter (omsider). Det kommer an på hvilke sperrer de eventuelt setter opp for å beskytte flerspillermodusen, hvis man ser vekk ifra helt fundamentale ting som neppe kan ordnes opp i (agentsimulering av strøm, vann og kloakk var f.eks. helt unødvendig). EA og Maxis (nærmere bestemt de enkelte det angår) kan råtne en viss plass for de åpenbare løgnene de har servert oss i forbindelse med og etter lanseringen, men de får ikke tatt livet av serien riktig så lett. Det er mange kompetente mennesker der ute som elsker denne serien, og som vil gjøre det de kan for å rette ut flokene. Hvis ikke kan vi alltids håpe på et noe mindre katastrofalt SimCity 6, med færre fundamentale designtabber, og mer vennlighet overfor brukerinnhold fra starten av. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Godnyhet jeg leste i dag. Tenkte å kjøpe det ved lansering, skulle til utlandet uten nett. Ble sykt irritert, totalt unødvendig. Lot være da jeg kom hjem også av selve prinsippet. Ikke uten grunn til at de lot det være nettbasert, også kommer de med dårlige unnskyldninger. Lame Noen som vet datoen spillet blir patchet? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 whatever, spillet blir ikke et døyt morsommere av å spille offline uansett.. Kan ikke si at jeg har store håp nei. SimCity 5 kan nok leve mye lenger med offline-modus og påfølgende (mye) mer brukerinnhold. Det er tross alt dette som har holdt SC4 i live så lenge. Avhengig av hvor mye som kan endres, fikses på, og hackes til så det blir slik hver enkelt vil ha det, så er dette gode eller veldig, veldig gode nyheter (omsider). Det kommer an på hvilke sperrer de eventuelt setter opp for å beskytte flerspillermodusen, hvis man ser vekk ifra helt fundamentale ting som neppe kan ordnes opp i (agentsimulering av strøm, vann og kloakk var f.eks. helt unødvendig). EA og Maxis (nærmere bestemt de enkelte det angår) kan råtne en viss plass for de åpenbare løgnene de har servert oss i forbindelse med og etter lanseringen, men de får ikke tatt livet av serien riktig så lett. Det er mange kompetente mennesker der ute som elsker denne serien, og som vil gjøre det de kan for å rette ut flokene. Hvis ikke kan vi alltids håpe på et noe mindre katastrofalt SimCity 6, med færre fundamentale designtabber, og mer vennlighet overfor brukerinnhold fra starten av. Fra hva jeg har hørt så er det utrolig strenge regler på hva som kan moddes. Så strenge at TotalBiscuit og de andre på podcasten jeg hørte på mente at det så og si var umulig å få kommet med noen sikkerlige gode mods. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Eneste folk er interessert i er vel om man kan få løsnet litt på by størrelse restriksjonene samt om man kan få velge fritt hvor på kartet man kan starte å bygge. Noen som har peiling på om dette kan la seg gjøre nå som det blir offline og moddbart? Syntes faktisk spillet har kommet i mål sånn ellers. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Fra hva jeg har hørt så er det utrolig strenge regler på hva som kan moddes. Så strenge at TotalBiscuit og de andre på podcasten jeg hørte på mente at det så og si var umulig å få kommet med noen sikkerlige gode mods. Det er bare tåpelig så lenge vi snakker utelukkende om spilling offline. Her har de en gyllen mulighet til å redde litt ansikt, og den bør de ta vare på. Når det gjelder mods til flerspillerdelen, så er det noe ganske annet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Iflg det jeg har lest og hørt er spillet EKSTREMT lite modbart. Så det blir jo bare en offline-versjon med like små byer. Meningsløst er det uansett. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 noen som vet om det finnes en versjon av sim city 2000 som funker med W7? Jeg har GOG versjonen og den funker fint med min W7 x60 ultimate Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Er de lur slenger de på uendelig størrelse på byene også, men det skjer sikkert ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå