MysticoN Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Latterlig expansion med fulstendig feil fokus. Er vertfall mitt syn på denne.. Endret 19. september 2013 av MysticoN 3 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Dagens lattis, helt klart. 2 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg mente at noen av de DLC var dårlige, men dette tar jo kaka.. kjøper heller en av de tåpelige DLC'ene en denne. Ikke at jeg kommer til å kjøpe noe da. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Så litt kult ut, men ikke noe jeg vil betale for . Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 350kr for denne utvidelsen... :| Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 350,- !!!?? Hjælpes.. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 350,- !!!?? Hjælpes.. Haha, var sikker på at det var en 100 -150 kroners greie jeg. Vel, de får ha lykke til med salget, blir vel ca like populært som den famøse ballong DLC`en... Hva med å snart lage noe som kundene deres faktisk vil ha? Er større maps virkelig en umulighet? merkelig Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 ANNO 2070 rip-off =/ Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Har.. mot alle odds... spilt litt igjen etter knapt å ha rørt Sim City siden i vår. Var faktisk litt artig en liten stund. Det er litt gøy og tweake litt her og der, men det kommer til slutt til et punkt hvor man MÅ ha mer plass og boltre seg på, og da er det ikke så morsomt lengre. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 på tide å avinstallere, faen for noe drit. Futuristisk expansion, haha for noe tull... snakk om å drepe en serie (oh wait its EA) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Var ikke så full av liv til å starte med.. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Kommer ikke til i å kjøpe denne DLCen. Lenke til kommentar
Warpanda Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hallo! er simcity verdt 236kr? ser veldig morsomt ut. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Nei. Kjøp sim city 4 heller SC5 er vel blant de største skuffelsene de siste årene. Edit: Skal nevnes at det var gøy i rundt 10 timer, men etter det er det bare kjipt. Jeg har heller ikke spilt på en god stund, så det kan hende det har blitt bedre gjennom patcher osv. Endret 23. september 2013 av janovi Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 350,- !!!?? Hjælpes.. dette sim city greiene til EA blir jo bare mer latterlig for hver dag. kjører heller på med sim city 3000. det er jo mye morsomere. og nettopp det at det knuser dette "nye" sim city bør jo vær kjipt for EA. men virker ikke som de bryr seg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 SimCity kan få offlinemodus MEN - Etter måneder av testing kan jeg nå med sikkerhet si at vi ikke kommer til å tilby større byer. Og jeg kan med sikkerhet si at jeg ikke kommer til å hente fram dette spillet igjen. - Vi har derfor bestemt oss for å avslutte arbeidet med å skape større byer, og heller bruke disse ressursene på å fortsette å utvikle hovedspillet, og heller utforske mulighetene til en offlinemodus. Eller eventuelt bruke tid på å utvikle idiotiske DLC som ingen vil ha, bare for å melke ut mer penger? Lenke til kommentar
Populært innlegg frds Skrevet 6. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2013 Skulle ønske jeg aldri kjøpte dette spillet. 13 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Større byer ble i grunn uaktuelt når de bestemte seg for at strøm, vann og kloakk også skulle være agenter. Det alene utelukker den muligheten, hva enn Maxis eventuelt måtte opplyse av andre årsaker. Noen hadde kanskje håp om at de kunne optimalisere spillmotoren ytterligere og åpne for større byer på den måten, men dette problemet handler ikke så mye om optimalisering som et fundamentalt designvalg som var helt feil fra starten av. Det er overhodet ingen god grunn til at strøm, vann og kloakk skal oppføre seg som agenter. Det var intet annet enn en gimmick. Dette burde vi egentlig ha skjønt ganske umiddelbart da disse pathfinding-problemene ble oppdaget. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Helt utrolig at EA/Maxis klarte å havarere dette. Helt. Utrolig. Dette er primærbeviset på at inntjening er viktigere enn produkt til trofaste fans og viser også hvor mye EA egentlig bryr seg om sine kunder.. Og alt de egentlig trengte å gjøre var å ta Sim City 4 og forbedre grafikken, legge til masse nye bygninger og flere måter å modde litt på det så hadde jeg vært fornøyd. Endret 6. oktober 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 SimCity kan få offlinemodus MEN Og jeg kan med sikkerhet si at jeg ikke kommer til å hente fram dette spillet igjen. Eller eventuelt bruke tid på å utvikle idiotiske DLC som ingen vil ha, bare for å melke ut mer penger? det at de ikke klarer å fikse det slik at man kan lage større byer tyder jo på at folkene hos Maxis/EA ikke er bra nok da. kansje på tide å ansette noen flink spillutviklere enn disse sims folkene,... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå