Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Tror det kan ta litt tid før du får svar da det avhenger av at det dukker opp noen som faktisk har kjøpt den.. hehe

hehe kan jo ha et håp da :p

Lenke til kommentar

Samtlige jeg har pratet med ang SimCity har påpekt en hel bråte med ting man skulle ønske var annerledes, men aldri har jeg hørt eller lest ett ord om noen luftballong.. hehe. Om de da alikevel føler de må gjøre dette i ett forsøk på å løse opp i sine egne i trafikkfloker ved å fly folk til jobben istedenfor, så syntes jeg de i det minste kunne patchet det inn gratis.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Forvent mer DLC.

Sim City har nå samme (cursen) som The Sims 3.

Det betyr før Sim City 6 kommer ut, blir vi og se mange overpriset DLC.

Toska 92, de lærer aldri, de bare blir verre.

Må vel vente på et Kickstarter spill før man får se noe bra.

Visste dette ble og skje, så har aldri kjøpt spillet.

Lenke til kommentar

Er det mulig å selge Sim Cityen sin til noen, eller må man da overdra hele Origin-kontoen sin til en annen person? Sett at det går an så har jeg en Sim City, den versjonen med tyske og franske bygg, til salgs.

Det er ikke mulig, nei. Husk at det er EA vi snakker om :p Tror du kan velge å kjøpe spillet til en venn, men det er når du kjøper det. Har du kjøpt det til deg selv og spilt det er det ikke mulig å overføre det til en annen bruker.

Endret av moby_duck
Lenke til kommentar

Det smerter meg å si dette, men .... "Hva var det jeg sa?"

Moralen er:

Aldri forhåndsbestill et spill, uansett hvor mye utgiveren hyper det opp! Forhåndsbestilling = belønne dårlig arbeid.

Tatt i betraktning at så godt som ingen utviklere tilbyr demoer lenger og at de fleste nekter deg og returnere et produkt når du først har kjøpt det så har vel dette med forhåndsbestilling ingenting med saken å gjøre. Jeg aner jo i realiteten ikke hvordan produktet er før jeg har kjøpt det uansett.

Lenke til kommentar

Det smerter meg å si dette, men .... "Hva var det jeg sa?"

Moralen er:

Aldri forhåndsbestill et spill, uansett hvor mye utgiveren hyper det opp! Forhåndsbestilling = belønne dårlig arbeid.

På hvilken måte har forhåndsbestilling noe som helst med veie de velger å utvikle spillet å gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...