Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noe av poenget er at du har større forventninger til 28.0.0.0 enn 27.0.1453.95

når simcity går fra 1.0 til 2.0 til 3.0 og nå 4.0, når de annonserer 5.0 vil ingen ha kjempestore forventninger.

hvis det var 1.0 til 1.1 til 1.2 og nå til 1.3, ville annonseringen av 2.0 vere en stor begivenhet.

Lurer på hva de skal gjøre hvis/når det kommer en virkelig stor oppdatering, eller utvidelse.

Lenke til kommentar

Hvordan får man sendt ting til store prosjekter? Jeg har startet byggingen av en internasjonal flyplass, og har satt opp byen min på ting man kan sende. Jeg antar at jeg må ha et handelssenter, så det har jeg. Skal det stå på "Bruk lokalt", "Importer", eller "Eksporter"? Tingene blir jo ikke sendt.

Lenke til kommentar

Hvordan får man sendt ting til store prosjekter? Jeg har startet byggingen av en internasjonal flyplass, og har satt opp byen min på ting man kan sende. Jeg antar at jeg må ha et handelssenter, så det har jeg. Skal det stå på "Bruk lokalt", "Importer", eller "Eksporter"? Tingene blir jo ikke sendt.

Du må gå til prosjektet i oversikten over regionen og slå på sending av varer der.

Lenke til kommentar

Det blir uansett sendt dit, men går fortere hvis du ikke eksporterer varene. handelssenter og handelshavner hjelper også med å øke hastigheten da de gir deg flere lastebiler som kan sende varer til det store prosjektet. Har du mye trafikk(noe vi alle har) vil det ta veldig lang tid før de første varene kommer fram.

Lenke til kommentar

Haha en fornøyelsespark for å roe gemyttene til simmer som har gått rundt seg selv evnt har sittet i trafikkork siste halvåret ja.. Kan ikke se for meg at noen kommer til å bruke penger på dette så hadde de vært litt smarte hadde de gitt det ut gratis og fått tilbake noen av de hundre tusenvis av spillere de har mistet underveis i kaoset.

Lenke til kommentar

Men jeg forstår ikke hvorfor de ikke lager større kart? Det er jo gjort med minimaltarbeid og de kunne lett tatt 200 spenn for det når de tydeligvis syns at et jævla tivoli er vært 79.

Ren spekulasjon men det kan være at simuleringene rett og slett krasher hvis byggearealet blir for stort, at simuleringene skalerer dårlig ser vi jo med de størrelsene vi har på kart nå.

Lenke til kommentar

Kanskje de vil at du skal lage en ny by i regionen din som er "tivoli-basert". Å slippe DLC'r som minner om The Sims-expansions er vel en ræva ide til SimCity. Å se! For 80 kroner kan du bygge et par nye bygninger som simmene dine kan henge i! AWESOMESAUCE!!"!1 *topper alle PC games salgslister instantly*

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Men jeg forstår ikke hvorfor de ikke lager større kart? Det er jo gjort med minimaltarbeid og de kunne lett tatt 200 spenn for det når de tydeligvis syns at et jævla tivoli er vært 79.

Strøm, vann og kloakk klarer ikke komme fram i tide om det blir for lange avstander langs vei, eller for mange kryss (f.eks. rutenett-layout). Dette kan man se allerede med nåværende bystørrelser, så det er ikke aktuelt å øke størrelsen på byene før de utvikler en ny løsning for disse mekanismene. Hadde de økt størrelsen på byene nå, så hadde disse problemene blitt desto lettere å støte på, og det ville blitt enda en flause på toppen av resten.

Det er nå én årsak iallfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...