Achrysatos Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Bestemte meg for å gi det en sjanse i dag, for å se om oppdateringen hadde ordnet opp. Ble skuffet, etter noen spilte minutter så forsvant muligheten til å bygge noen ting. Det var sikkert lett og fikse, bare ved å starte spillet på nytt. Men det endte på hyllen igjen... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 For min del er det deler av byen min hvor jeg hverken kan plassere spesialbygg eller sone, til tross for at området er helt flatt. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 For min del er det deler av byen min hvor jeg hverken kan plassere spesialbygg eller sone, til tross for at området er helt flatt. Det er et nytt tillegg etter patchen. Du må nå søke om byggetillatelse med staten. Etter hvert 30. spilleminutt er det en 50% sjanse for at de har giddet å se på det. Har de valgt å se på det, er det en 75% sjanse for at søknaden godkjennes. Dersom søknaden er innvilget, er det en 10% sjanse for at byggingen startes og gjennomføres på kortest mulig tid. Dessvere, vil de resterende 90 prosentene føre til at byggingen vil ta 15 ingame minutter og prisen på bygningen vil tidobles grunnet byråkratiet som er nødvendig for å gjennomføre søknaden. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Fikk mer terrorister i byen min så jeg lastet opp en video av det. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Jeg klarer ikke å like spillet så lenge innbyggerne verken har fast jobb eller bosted. Det blir for dumt rett og slett. Hver morgen er et race for å finne seg en jobb, og hver ettermiddag er et race for å finne seg en bolig. Endret 30. april 2013 av RRhoads 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Noen som har spilt i det siste? Regner vel med at 2.0 patchen fikset opp i endel ting, står ihvertfall i patch notes at vannpumpene ikke lenger går tomme for vann og at brannbiler ikke forårsaker trafikkorker etc. samt at turismen nå skal funke som den skal, stemmer dette? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Noen som har spilt i det siste? Regner vel med at 2.0 patchen fikset opp i endel ting, står ihvertfall i patch notes at vannpumpene ikke lenger går tomme for vann og at brannbiler ikke forårsaker trafikkorker etc. samt at turismen nå skal funke som den skal, stemmer dette? Fikset opp i noen problemer, men kom med andre problemer. 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Sim City? More like Sim Shitty. Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg klarer ikke å like spillet så lenge innbyggerne verken har fast jobb eller bosted. Det blir for dumt rett og slett. Hver morgen er et race for å finne seg en jobb, og hver ettermiddag er et race for å finne seg en bolig. Det er glassbox sin dype simulering. På overflaten ser det jo ut som verden er noenlunde regulerbar og konsekvent, men i et større perspektiv er vi alle med i livets race i en verden i stadig endring. Du klager på dårlig simulering, men det er du som har dårlig persepsjon! 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9437292.page#28136320 Hi Mayors – below you'll find the notes that will appear in Update 3.0 scheduled for release later this week. Update 3.0 Notes • New: Added more Hotel models to increase hotel variety. • Traffic: Updated routing system to improve traffic. Routing system now understands more information about u-turns, required vehicle stops, and vehicle behavior on certain road types. This should make traffic smarter. • Traffic: Commercial and industrial buildings stagger their work shifts to start throughout commute hours instead of at the top of the hour. This should reduce traffic. • Traffic: Fixes one issue where a car won't move causing traffic to back up behind it. • Traffic: Vehicles can now make right turns on Red. This should improve some cases of traffic. • Traffic: Trading polish that will improve regional traffic when one city has a lot of jobs and its neighboring city has a lot of workers. • Air Pollution: Fixed more issues where cities that placed air polluting buildings received large amounts of air pollution from unknown sources. • Service Vehicles: Fix for disappearing service vehicles on cities that whose vehicles had disappeared before update 2. • School Buses: Fix for issue where school buses were getting stuck at neighbor's city or arcology. • Audio: Tuned audio on French Police Station. • Trading: Fixed issue where fire servers were not trading consistently between Brakeman's Folly and Twain in Whitewater Valley. • Trading: Sewage trading: Sewage will now take a more direct route to regional sewage plant instead of throughout the city. • Trading: Made gifting more reliable. • Ferry Terminal: Ferry Terminal can now send its sewage to the output pipe and treatment plant. • RCI Tuning: Fixed issue where sims going to a park via transit would sometimes lose their money or happiness on the way home. • RCI Tuning: Bulldozing abandoned or rubble buildings will now prevent new developments for 6-12 hours. • RCI Tuning: Less Happiness is taken from wealth 2 and 3 buildings when rent is due when no money is present. • RCI Tuning: Fix for issue some users experienced where buildings would stay abandoned because moving trucks would not be able to move in. • Trees: Trees now last longer, but also do not eliminate as much ground pollution. • Radiation: Radiation causes less ground pollution than previously. • Transit: Changed thought bubble suggestion to add more trains to deal with crowded passenger trains to suggest that you add more train stations. • Transit: Improvements to lights to make rail look better at night. • Transit: Streetcar stops can now be placed directly on standalone streetcar tracks, and passengers can walk along the tracks to them. • Transit: Tuned the chance buses or streetcars will go to high-traffic stops first as a minor traffic improvement. • Roads: University pedestrian paths can now cross streets. • Manufacturing Trucks: Fixed issue some users experienced where manufacturing trucks left the city and were lost permanently. • Delivery Trucks: Fixed issue where some users would experience a loss of resources is their delivery trucks returned to garages without proper storage. • Sports Parks: Tuned the amount of skateboarders and neighborhood athletes at the sports parks. • Data Layers: Zones are now visible in heavy data layers. • Edit Mode: Added more valid snap points in edit mode. This improvement is most noticeable on Parks. • Buildings: Addressed some cases where buildings would stack on one another. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 versjon 3.0 nå ja fint å se at de kommer nærmere brukbar trafikk, men de burde kansje holde litt igjen på de versjonsnummera. 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Sukk - hvis bugfixing og småpatching er alt de gjør så tar det votter og vintere før man får større kart. Sånne lister minner meg om World of Warcraft.. Tilbake i skuffen med deg.. 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Går om intet annet i riktig retning da. Jeg tror at vi om en 3-4 måneder har det som skulle vært 1.0. 1 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 men de burde kansje holde litt igjen på de versjonsnummera. Aldri sett maken. Absurd nummerering. 1 Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Herregud når man ser det sånn svart på hvit er det latterlig at det ikke ble oppdaget før. Beta testing liksom. Pffff Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Herregud når man ser det sånn svart på hvit er det latterlig at det ikke ble oppdaget før. Beta testing liksom. Pffff Skulle ønske noen utviklere kunne gått ut og sagt at de ble presset til å slippe spillet for tidlig. Men på andre siden kan jo det være utviklerne som er inkompetente og ikke greide å få til spillet innenfor en rimelig prosjektperiode. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 vel, det ser i alle fall ut til at patchene kommer litt oftere og med flere viktige forbedringer da, uavhenging av komisk nummerering og andre ting. det viser i alle fall at de jobber med å fikse probleme, og siden det er så mange av de så tar det nok ganske lang tid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Det bedrer seg sakte, men sikkert. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hei, jeg vurderer å kjøpe spillet, for å ha litt underholdning når jeg er på sjøen. Problemet er at internettet vi har på skipet er veldig tregt å ustabilt. Kan ofte ta 10minutter bare å åpne vg.no Hvor bra nett må man ha for å spille singelplayer. Lagres alt på nett eller lokalt? Eller er det kun vertifisering som gjøres mot nett? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hei, jeg vurderer å kjøpe spillet, for å ha litt underholdning når jeg er på sjøen. Problemet er at internettet vi har på skipet er veldig tregt å ustabilt. Kan ofte ta 10minutter bare å åpne vg.no Hvor bra nett må man ha for å spille singelplayer. Lagres alt på nett eller lokalt? Eller er det kun vertifisering som gjøres mot nett? Du er på båt med ustabilt nett? Glem å spille sim city. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå