Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Prata med supporten til EA for noen dager siden, og ga dem klar beskjed om hva jeg mente om det de holdt på med. De kom med lovord på lovord om at ting ville bli bedre, men jeg sa bare at jeg ville ha pengene tilbake siden jeg ikke hadde fått et spill som fungerer. Dette kunne de selvsagt ikke gi meg, siden de på grunn av sin idiotiske "EA Policy" ikke gir refusjon på spill som er kjøpt på nett som nedlastbart materiale. (Noen her som vet hvordan rettighetene på dette området egentlig er? Syns det virker rimelig drøyt at man ikke har noen som helst rettigheter ved kjøp på nett).

Vurderer egentlig å be banken min kjøre chargeback på transaksjonen, og få pengene mine tilbake på den måten, med grunnlag i at jeg ikke har fått det produktet jeg ble forespeilet. EA kommer vel til å sperre Origin-kontoen min for all fremtid, men jeg har ikke noe behov for den uansett, så har ikke så mye å si. Noen andre her som har gjort dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger hjelp!!

Sliter med bakkeforurensing, som igjen fører til bakterier.

Dette er i et boligområdet. Ingen industri, kloak eller søppel i området. Sliter heller ikke med tett trafikk.

Hva kan årsaken være?

Hatt noe meteornedslag? Eller har du atomkraftverk?
Lenke til kommentar

Jeg spår resten av innholdet i patch 2.0:

- buy a familysize Tampax and get a coupon for the newest addition to SimCity: the Tampax-factory. Only $5.99

- buy a Diet Pepsi at your conveniencestore and get a promotion code for the awesome Pepsi-van and Pepsi-factory. Only $9.99

- We've also added some new bugs

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...