Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen i helvetes jævla møkkaspill!

Logget akkurat inn.

Borte var handelshovedkvarteret mitt. Borte var raffeneriet mitt. Borte var 5/6 av befolkningen min. Borte var både vannverk, universitet og tradeport. Borte var ca. to timers arbeid.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan klage på kjøp gjort i EU: http://forbrukereuro...-klager-du.html

Eventuelt: klage på kjøp gjort i Norge: http://www.forbrukerradet.no/klage

Jeg er usikker på hvem som "egentlig" selger spill over Origin til oss, om det er EA Norge eller EA EU.

Hvis firma har kontor i Norge er den norske avdelingen ansvarlig ovenfor norske kunder, om du teknisk sett bestilte fra en avdeling i utlandet er ikke relevant.

Lenke til kommentar

Ser at spillet ikke er fiksa ennå, har ikke spilt det på lenge nå og heller ikke posta her, da man ble sett på som et hengehue om man posta noe negativt om spillet. Jeg synes Total Biscuit hadde en bra kommentar til EA i sin siste Content Patch (2. del, spol til 10:15).

(video)

Dessverre har ikke TB satt seg inn i saken dessverre, så en del av det han sier der er helt utenfor realiteten.

EDIT: For å vise til et eksempel var BP sine oljeutslipp i 2010, BP vant worst company prisen i 2011 grunnet dette, siden BP har forbedret seg og ikke hadde noe oljeutslipp etter det i 2010 ser ikke de som stemmer noen grunn til å stemme på de som en versting lengre.

Når det kommer til kåringen han snakket om og Moore sitt svar skrev jeg akkurat om det over her:

http://www.diskusjon...post&p=20407409

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Går det an å ta over en forlatt by i regionen? Nabobyen er forlatt og mener å ha lest en plass at man kan ta over forlatte byer om de er i regionen man fra før av har en by. Men finner ikke ut hvordan det eventuelt gjøres.

Noen som vet?

Det er ikke noe hokus pokus. Såfremt den som eide byen har aktivt valgt å forlate byen, kan du ta over på samme måte som du først gjorde med din egen.

Lenke til kommentar

Faen i helvetes jævla møkkaspill!

Logget akkurat inn.

Borte var handelshovedkvarteret mitt. Borte var raffeneriet mitt. Borte var 5/6 av befolkningen min. Borte var både vannverk, universitet og tradeport. Borte var ca. to timers arbeid.

De flytta sikkert inn til meg! Se om du ikke får kjernekraftverket ditt til å eksplodere, så skal du se at de kommer tilbake i hopetall. Simmene ser ut til å elske radioaktivt nedfall.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe hokus pokus. Såfremt den som eide byen har aktivt valgt å forlate byen, kan du ta over på samme måte som du først gjorde med din egen.

Nå vet ikke jeg om det er pga inaktivitet den er forlatt eller om det er ordføreren som har forlatt den aktivt. Trykker på ta over, men får ikke gjort noe når jeg kommer inn på den. Eller jo, jeg får legge til stasjoner og busstopp, men ikke noe mer.

Lenke til kommentar

De flytta sikkert inn til meg! Se om du ikke får kjernekraftverket ditt til å eksplodere, så skal du se at de kommer tilbake i hopetall. Simmene ser ut til å elske radioaktivt nedfall.

Jeg vet. Hadde en annen by som gikk i lufta på en annen server.
Lenke til kommentar

..fordiiii...svært mange PC eiere også har en Mac til 25000 i stua?

Ja. Det er kun derfor de har laget det. Ikke for alle de millionene som har bærbare maskiner fra apple. Kun til de som har en mac til 25 000 i stuen.

Endret av monzilla
Lenke til kommentar

min SimCity kjørte nettopp en oppdatering, lasta ned ca 22 megabyte (ser det i netlimiter). Ingen patchnote. Hadde vært fint om de ga ut noe info om hva det faktisk er, om det bare er noe hotfix eller hva. Den lasta tross alt ned 22 megs. meh.

Lenke til kommentar

Er vel to-tre ganger så mange patcher som har vært lagt ut som det er patch notes. Synes det er litt kjipt. Skulle gjerne visst hva som var annerledes.

Jeg har ikke spilt SimCity på rundt en uke nå. Trodde patch 2.0 skulle komme raskt og løse mange av problemene byene mine har, men fortsatt ingen ETA :(

Lenke til kommentar

min SimCity kjørte nettopp en oppdatering, lasta ned ca 22 megabyte (ser det i netlimiter). Ingen patchnote. Hadde vært fint om de ga ut noe info om hva det faktisk er, om det bare er noe hotfix eller hva. Den lasta tross alt ned 22 megs. meh.

Det blir bekreftet på twitter at dette _ikke_ er 2.0

Lenke til kommentar

De har i alle fall klargjort mer DLC med denne patchen: http://www.reddit.co...ttractions_dlc/

Seriøst? Først Nissan leaf også det greiene der? Hvordan er det mulig å ta seg tid til slik dritt når selve kjernen av spillet fortsatt ikke fungerer?

Det pumpes stadig litervis av råkloakk opp av klosettet mens beboerne står med røren opp til knærne å skriker, taket mangler og hele driten er skeiv, men utbygger EA setter folk til å male stygge rosemønster på en av veggene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...