Ironmann Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hmmm kom på et forslag til en ny reality tvserie. Plasser noen utviklerne av Simcity og noen gamere som har kjøpt Simcity på ei øde øy. Tittelen på tvserien blir vel noe alà Lord of the Flies og sendes på betalingskanaler sent på kvelden. Eneste som setter kjepper i hjulene for den tvserien er at det hadde bare vært en episode og kun Nord Korea ville ha godkjent en slik tvserie. Men det hadde iallefall vært det beste plasteret på såret etter å ha kjøpt Simcity. 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Hmmm kom på et forslag til en ny reality tvserie. Plasser noen utviklerne av Simcity og noen gamere som har kjøpt Simcity på ei øde øy. Tittelen på tvserien blir vel noe alà Lord of the Flies og sendes på betalingskanaler sent på kvelden. Eneste som setter kjepper i hjulene for den tvserien er at det hadde bare vært en episode og kun Nord Korea ville ha godkjent en slik tvserie. Men det hadde iallefall vært det beste plasteret på såret etter å ha kjøpt Simcity. Evt ledelsen i EA. SimCity er blitt sluppet et halvt år for tidlig. Det var en grunn til at vi aldri fikk se Strategy Video #3 før release. Fordi at de ikke kunne lage den, fordi det ikke virket. Ocean Quigley har omtalt lanseringen som en fiasko. Mange av utviklerne er helt enig i at spillet er langt fra bra nok. Vi har betalt 500 kr for å delta i en alfa-test. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Kan vi engang forvente bedre content patcher? Større byer,tropiske områder, terraforming og slike ting? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Kan vi engang forvente bedre content patcher? Større byer,tropiske områder, terraforming og slike ting? patcher, nei. betalings dlc, tja sikkert, terraforming til 79kr, størrebyer 199kr etc dessverre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Og det verste er at jeg sikkert kommer til å betale for det. 6 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Så lenge innholdet er godt nok kan jeg betale for det. Men ting som jeg føler burde vært en del av orginalspillet vil jeg ikke betale for. Større byer for eksempel, jeg savner ikke det noe særlg. Men det er dårlit tilrettelagt for samarbeid mellom byene. Det går ikke an å bygge trafikkløsninger som håndterer 70 000 pendlere ut og inn av en by hver dag. Det _burde_ ha vært med. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Igjen så er byene for små til å ha nok plass for å bygge transport for disse pendlerne. Når 1/20 del av byen må være transport-bygninger så blir det fort liten plass til andre ting. Og like kjedelig er det å bruke stor plass på utility da dette krever en god del etterhvert også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Kjære branntjenesten min: Takk for at dere sender alle brannbilene til å slukke en brann i ei lita pølsebu etter det store jordskjelvet som også satte de store boligblokkene mine i brann. Det er godt dere har prioriteringene på plass. Forøvrig... Husker jordskjelv var den store skrekken i Simcity 1 og 2000. Det var ikke på langt nær så ille i denne versjonen. Nå er det mest Godzilla jeg frykter. Han har en tendens til å rive alle de dyreste bygningene mine på sin vei mot søppelfyllinga. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Igjen så er byene for små til å ha nok plass for å bygge transport for disse pendlerne. Når 1/20 del av byen må være transport-bygninger så blir det fort liten plass til andre ting. Og like kjedelig er det å bruke stor plass på utility da dette krever en god del etterhvert også. Ja, jeg ser egentlig den. Hadde det vært større byer hadde det ikke vært behov for å jukse med innbyggertallet og. Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Har den raskeste hastigheten kommet tilbake? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 På noen servere Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 På noen servere Hvilke? Da skal jeg spille litt der Lenke til kommentar
izme Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hvilke? Da skal jeg spille litt der Det er ihvertfall på Europa vest 2, egentlig bare den jeg bruker. 2 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hvor kan SimCity kjøpes billigst nå? Lenke til kommentar
izme Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hvor kan SimCity kjøpes billigst nå? Her er vel den beste oversikten http://www.prisjakt.no/product.php?p=1237527 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hvor kan SimCity kjøpes billigst nå? Hvor kan SimCity kjøpes billigst nå? http://cdkeyprices.com/ Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Flere som slitter med at lyden klikker/forsvinner når det skjer mye i byen? Funker fint når det er lite innbyggere, men etterhvert så henger lyder i bygninger seg/musikken forsvinner. Må gå helt ut av spillet og inn igjen, for så å gjøre det samme igjen etter 10-20min 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Skal si simmene mine ikke er kresne. Hvem vil vel ikke bo i et radioaktivt wasteland etter en nedsmelting? Hadde et lite uhell, så jeg reiv hele byen etterpå. Utrolig nok begynte det å poppe opp boliger der jeg hadde glemt et par småveier så jeg tenkte skitt au. Kan jo alltids tjene noen penger likevel. 71 000 innbyggere. 12 000 jobber. 15 000 arbeidere som pendler inn og 166 som pendler ut. And get this: 879 000 besøkende! Planter trær for harde livet for å bli kvitt forurensinga da. Rekker ikke plante raskt nok før de er daue i andre enden. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Hva synes du om simcity da lars? Liker du det ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Det er veldig godt spill. Og når de ferdigstiller det har det potensiale til å bli et fantastisk spill. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå