Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9416786.page

"The Charging Station will be a new destination in player’s cities where their Sims will drive their Nissan Leaf cars in order to re-charge them. Once they leave the Sims will find themselves happier.

Plopping down the Nissan Leaf Charging Station will add happiness to nearby buildings. Adding the Charging Station will not take power, water or workers away from your city. Zoom in to the streets of cities and players will start seeing a percentage of their Sims from all wealth classes driving the electric vehicles. The Charging Station produces no garbage or sewage as well making it pollution free."

Er du sikker på at trafikk ikke gir forurensning? Jeg mener å huske å ha sett det.

Denne saken er bare tilgjengelig i seks måneder står det, antagelig en kontrakt de har med Nissan. Men laster du den ned har du den tilgjengelig for alltid. Meh, da laster jeg den ned i tilfelle.

Endret av omnomnomnivore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artig fenomen det der, hver gang noe går galt med en EA-release sier "alle" skal ALDRI kjøpe noe mere med EA-stempel på. Også kommer neste spillet som alle bare MÅ ha..med EA logoen på. Og alle kjøper det og klager videre.

Jeg husker hvertfall 10 stk i steam-lista mi skulle boikotte COD Black ops 2, dårlig ditt, dårligere enn enern, spilte fortsatt enern online etc..på releasedagen spilte samtlige Black ops 2 :)

Lenke til kommentar

Herregud for et møkkaspill. Angrer så jævlig på at jeg kjøpte det. Totalt bortkastede penger for min del og nå går det bare utfor. Skal aldri bruke penger på noe fra EA som inneholder bokstavene SIM igjen, EVER.

+1

Lenke til kommentar

Du har betalt, så det at du ikke spiller de har jo fint lite å si.

Jeg vet. Det er ikke snakk om mye penger og jeg betaler veldig gjerne for de spillene jeg spiller, men når det gjelder SimCity, angrer jeg på at jeg forhåndsbestilte. Det er nok derfor jeg føler som jeg gjør nå at jeg ikke vil gi EA mer penger til sitt (for meg) alt for barnslige Sims-prosjekt.

SimCity burde vært en utvidelse og forbedring av SimCity 4 og et bysimulator-spill. Sånn som det er nå er det mer et sidespor av alle The Sims-spill EA har gitt ut. Det er mere et cartoonish sims-SPILLenn en rå SIMULATOR, selv om det sies at det simuleres mye i bakgrunnen.

Det er ikke noe for meg og det er derfor det absolutt ikke frister å spille det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du har betalt, så det at du ikke spiller de har jo fint lite å si.

Jeg leker litt med tanken på å reklamere nestegang jeg får en rollback. Jeg anser det som en alvorlig mangel, og krever den rettet. Delay i syncing mellom byer er også en mangel, ihvertfall i forhold til hva som er lovet. Hvis ikke går jeg til forbrukerrådet. Hadde vært interessant å sett hva EA Norge og forbrukerrådet hadde sagt til en sånn klage...

Endret av monzilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har lagt spillet på hylla inntil det blir sånn nogenlunde spillbart. En Nissan LEaf ladestasjon er bare med på å dytte spillet lengre bak. De kunne vel heller brukt ressurser på å fikse spillet istedetofr å rake inn sponsorkroner fra Nissan?

Endret av Ham 550
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har lagt spillet på hylla inntil det blir sånn nogenlunde spillbart. En Nissan LEaf ladestasjon er bare med på å dytte spillet lengre bak. De kunne vel heller brukt ressurser på å fikse spillet istedetofr å rake inn sponsorkroner fra Nissan?

Jeg ser poenget ditt, men jeg tror ikke det er så voldtsomt mye energi lagt ned i Nissan Leaf-greiene.

Jeg har også lagt spillet på hyllen på ubestemt tid. Dumt at en skal måtte spille rundt feil og mangler som spillet har. Håper de klarer fikse ting etterhvert slik at det bli spillbart.

Helt enig. Håper 2.0 fikser på en del av disse fundamentale problemene som ødelegger spillopplevelsen. Om det er noen trøst, så har dette spillet enormt potensiale for DLC. Det gir Maxis et incentiv for å forbedre spillet.

Lenke til kommentar

Trodde først den Nissan DLC`en var en festlig aprilsnarr -helt til jeg så at datoen på artikkelen var 2 april :p

Personlig syntes jeg det er en hån at de adder ting som de håver inn enda mere penger på kontra fikse spillet til de som allerede har gitt dem penger. Hva skal vi med el-biler når det uansett er trafikkork på veiene? De kan vel faen ikke fly over køen av brannbiler heller.

Vel vel vanligvis bare dropper jeg dårlige spill istedenfor å klage over dem men har liksom ikke klart det i dette ekstremtilfellet som jeg mener SimCity er.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Forskjellige departement innad i studiet jobber med forskjellige saker til forskjellige tider. De som fikser bugs er antagelig scripting og kode, og det frigjør de som lager grafikk og objekter f.eks til å gjøre noe nytt.

Ellers synes jeg folk klager vel mye om dagen. Bugsene er det som ødelegger spillgleden min nå om dagen. Man blir veeeldig lei dem etter en stund. Og det føles virkelig som om spillet har vært i beta etter launch.

Lenke til kommentar

Spillet er gøy det.. Jeg hadde iallefall ikke hatt nesten 30 timer i det om jeg misslikte det enormt, og jeg tror nok det samme gjelder de fleste her.. Det største problemet for meg er egentlig bare at det er ikke terraforming samt at jeg må slette bygninger for å få plass til en ny en.

Lenke til kommentar

Herregud for et møkkaspill. Angrer så jævlig på at jeg kjøpte det. Totalt bortkastede penger for min del og nå går det bare utfor. Skal aldri bruke penger på noe fra EA som inneholder bokstavene SIM igjen, EVER.

Jeg er overrasket over at folk fortsatt spiller denne såkalte "bysimulatoren" - for meg hadde det akkurat like mye spillbarhet som et mobilspill. Om du derimot er åpen for en skikkelig simulator, hvor du får plenty med utfordinger, vil jeg anbefale Cities in Motion 2. Det er et fantastisk spill :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Cities in Motion 2 er ingen by-simulator på samme måte som SimCity er.

Nei trodde også det var mer transpoort tycoon enn simcity, men er vel litt i samme gate så er nok verdt ett forsøk mens SimCity ferdigstilles. Har bare lest godord om det selv

Lenke til kommentar

Cities in Motion 2 er ingen by-simulator på samme måte som SimCity er.

Nei, men for folk som likte detaljstyringa i simcity 4 og så ble servert pannekaka simcity, kan cities in motion godt falle i smak.

Sånn btw, man må tenke på at maxis antageligvis har flere folk som jobber med å publisere dritt på facebook, enn colossal order har i hele teamet sitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...