PoWerFeeD Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Fire Marshall er bugga hos meg. Og nå er wellness centers bugga også... kjører ikke ut mer noen av dem Her også. Dette har fungert tidligere hos meg. Rart. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Vedlikehold... Endret 1. april 2013 av Stigs_BF_cousin Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Her også. Dette har fungert tidligere hos meg. Rart. Samme her. Plutselig kjører de ikke ut lenger. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Noen som vet hva den oppdateringen jeg lastet ned når jeg kom hjem fra påskeferie i dag var? Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Noen som vet hva den oppdateringen jeg lastet ned når jeg kom hjem fra påskeferie i dag var? Det er litt snodig det der. Det har vært mange patcher som ikke har noe patch nummer og hvor det ikke står noenting men som åpenbart har forandret noe gameplay. Og i dette tilfellet kanskje tom. bugget det enda mer. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Det gir mening i at byer ikke er like store som i sim city 4 pga regioner og slikt.. Men litt større byer kunne jo det vært. Jeg er drittlei av at det aldri er plass til ting og tilslutt må jo nesten en by bare ende opp som en firkant med høyblokker. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Det er litt snodig det der. Det har vært mange patcher som ikke har noe patch nummer og hvor det ikke står noenting men som åpenbart har forandret noe gameplay. Og i dette tilfellet kanskje tom. bugget det enda mer. Direkte uproft å ikke legge ut patch notes 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Den aprilspøken (hvis det er), leker med ild. Hahahaha!! Kødda, spillet blir ikke noe bedre i neste patch Lenke til kommentar
Grønnsaksuppe Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 har ikke spilt på en stund, har det blitt noe bedre? multiplayeren er jo helt tragisk usynkronisert, overfører du penger til en annen by, mottar ikke den andre byen noen penger.. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 har ikke spilt på en stund, har det blitt noe bedre? multiplayeren er jo helt tragisk usynkronisert, overfører du penger til en annen by, mottar ikke den andre byen noen penger.. Joda, det tar bare ett par døgn for serverne å synce... Har ikke rørt det spillet her på ett par uker nå og ettersom jeg skjønner så er det enda ikke fiksa og ingen grunn til å spille foreløpig? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Det verste er ikke at pengene du sender tilsynelatende forsvinner, men når det har tatt over en uke å sende penger til en annen by har det også blokkert meg fra å sende penger til andre byer mens jeg venter. Er det slik at den man sender penger til må logge seg på for å "hente pengene" slik at jeg kan sende til en annen by?. For slik det er nå kan jeg ikke sende penger noen steder siden en overføring er "in progress". Endret 2. april 2013 av Nedward Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Dere som har problemer med å sende penger, spiller dere videre på byen som sendte pengene eller bytter dere til den byen som skal motta de? Jeg har sendt penger to ganger, og det har gått ca et minutt før jeg fikk melding om at de var sendt, og når jeg da byttet til den andre byen var det mottatt. Endret 2. april 2013 av Kontorstol Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Slik jeg tror systemet for å sende penger fungerer er: Send penger fra by A, logg inn på by A og spill et minutt til et kvarter til du får beskjeden om at du faktisk sender over de pengene, logg på by B og vent igjen et minutt til et kvarter og pengene tikker inn. Det jeg gjorde først var å sende penger fra by A og ventet driiiiiitlenge i by B uten at noen penger kom, logget inn på by A spillte litt og fikk en beskjed at nå er pengene sendt, logget på by B og fikk pengene etter noen minutter Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Systemet fungerer slik at en bil kjører fra by A til by B med pengene. Er du pålogget i by B vil ikke bilen røre seg. Usikker på hvordan det gjøres ellers hvis ikke byene er tilkoblet samme hovedvei, men sikkert no magisk teleportering. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Da var første DLC her. Riktignok gratis, men produktplassering... Nissan Leaf. Jeg synes ideen var morsom men de enorme røde bokstavene hvor det står NISSAN er ekstremt turn off og ser latterlig ut i bylandskapet. Endret 2. april 2013 av omnomnomnivore Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Da var første DLC her. Riktignok gratis, men produktplassering... Nissan Leaf. Jeg synes ideen var morsom men de enorme røde bokstavene hvor det står NISSAN er ekstremt turn off og ser latterlig ut i bylandskapet. Syntes produktplassering kan bli et artig innspill i bymiljøet Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Syntes produktplassering kan bli et artig innspill i bymiljøet Min eneste innsigelse er som sagt de enorme røde bokstavene Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Min eneste innsigelse er som sagt de enorme røde bokstavene Har ikke plassert ladestasjonen enda, men enig at det må se estetisk bra ut. Hvilke fordeler får man egentlig av ladestasjonen? Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 "Download the EV charging stations and fill your city with happy Sims." Tolker det som at den øker happiness, omtrent som en park. Men jeg håper den også påvirker forurensning ifra trafikk. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 "Download the EV charging stations and fill your city with happy Sims." Tolker det som at den øker happiness, omtrent som en park. Men jeg håper den også påvirker forurensning ifra trafikk. Trafikk gir jo ikke forurensing. Så bugget som spillet er hadde det vært morsomt hvis den produserte forurensing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå