Kontorstol Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Litt mer moro. Morsomt når det blir mye kø av at bilene tar u-sving i kryssene, istedenfor at de kjører der det er ingen kø. I slike kryss er det lurt å lage en sving, da slipper du at bilene stopper. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Står at jeg er 24000 i minus på budsjettet, men går fortsatt i pluss pga petroleum. Hvordan i alle dager skal jeg komme meg opp i pluss igjen uavhengig av oljen? Jeg syntes jo at litt av spillet handler om å tjene mye penger samtidig som at man går i overskudd. Ja, det er gøy å lage en elektronikkby som går hundre tusen i timen i underskudd men henter inn 25 millioner i døgnet på eksport. Men det er mye gøyere å lage en elektronikkby som tjener en million i døgnet og går tusen i pluss i timen. Leaderboardene burde diskvalifisert de som tapte penger på timentlig basis. 1 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Noen som har sett en dato for 2.0 updaten? Aldri irritert meg mer over et spill. Har startet 5 byer siden spillet kom og alle har fått rollback etter 2-3 timer spilling. Etter 5-6 rollbacks (Som alltid går tilbake til det samme tidspunktet) så får jeg unable to load city. Hver gang dette skjer orker jeg ikke røre spillet engang på 3-4 dager. Endret 29. mars 2013 av Bjoolz 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Noen som har sett en dato for 2.0 updaten? Aldri irritert meg mer over et spill. Har startet 5 byer siden spillet kom og alle har fått rollback etter 2-3 timer spilling. Etter 5-6 rollbacks (Som alltid går tilbake til det samme tidspunktet) så får jeg unable to load city. Hver gang dette skjer orker jeg ikke røre spillet engang på 3-4 dager. Høres ut som om du har vært voldsomt uheldig. Jeg har kun fått rollback et par ganger i løpet av kanskje et par hundre timer med spilling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Noen som har sett en dato for 2.0 updaten? Aldri irritert meg mer over et spill. Har startet 5 byer siden spillet kom og alle har fått rollback etter 2-3 timer spilling. Etter 5-6 rollbacks (Som alltid går tilbake til det samme tidspunktet) så får jeg unable to load city. Hver gang dette skjer orker jeg ikke røre spillet engang på 3-4 dager. fjern det og legg det inn igjen, fiksa overaskende nok en god del problemer hos meg Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 eh, har nå ca 120 000 innbyggere, men koffor i H brenner d konstant i 5-6 byggninger har 3 branstasjoner og mange biler, ellers så blir d mange hus forlatt pga krim, har 3 politistasjoner pluss nesten fult med fengsel og biler.... hva kan jeg kjøre? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 eh, har nå ca 120 000 innbyggere, men koffor i H brenner d konstant i 5-6 byggninger har 3 branstasjoner og mange biler, ellers så blir d mange hus forlatt pga krim, har 3 politistasjoner pluss nesten fult med fengsel og biler.... hva kan jeg kjøre? Utdanning virker forebyggende på alt det der. Mye bedre og billigere enn å slukke branner og putte folk i fengsel. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Er det mulig å unngå at fanger slipper fri når jeg skal rive en politistasjon(overføre fanger)? Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Er det mulig å unngå at fanger slipper fri når jeg skal rive en politistasjon(overføre fanger)? Nei, og det irriterte meg grenseløst. Er jo naturlig på et tidspunkt og oppgradere fra en vanlig til deluxe politistasjonen og helt håpløst at alle slipper fri da når man har 20-100 ledige celler på den nye fancy stasjonen! Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Nei, og det irriterte meg grenseløst. Er jo naturlig på et tidspunkt og oppgradere fra en vanlig til deluxe politistasjonen og helt håpløst at alle slipper fri da når man har 20-100 ledige celler på den nye fancy stasjonen! Jeg kan vel ødellege alle garasjene på den ene stasjonen til det nesten er tomt for fanger, men det vil fortsatt være to politibiler og kriminaliteten vil sannsynligvis øke... Edit: Jeg kan sende bort de to resterende bilene til nabobyer Endret 29. mars 2013 av Stigs_BF_cousin Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Trenger man mer enn en stasjon da? Disse forebyggingsbussene funker som bare juling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Blir like imponert hver gang hele byen mangler strøm og det står at jeg importerer 0MW av 150MW tilgjengelig i regionen. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Blir like imponert hver gang hele byen mangler strøm og det står at jeg importerer 0MW av 150MW tilgjengelig i regionen. Du har vel satt den til å importere da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Du har vel satt den til å importere da? Ja. Import av vann, strøm og "eksportering" av kloakk opplever jeg som alt annet enn stabilt. Svinger noe forferdelig Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) edit: Og Yahtzee sin anmeldelse av SimCity 3 http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/7053-SimCity Endret 30. mars 2013 av uTukt 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) edit: Og Yahtzee sin anmeldelse av SimCity 3 http://www.escapistm...on/7053-SimCity Yahtzee sier vel det som er å si Endret 30. mars 2013 av Aiven Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Hvordan bygger jeg en liten bro over en vei, slik at jeg slepper å ha et kryss.... Har en godt trafikkert vei og der er togbane over som kommer tog på hele tiden, tenkte å få en liten bro over veien slik at trafikken ikke trenger å stoppe hele tida... Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Hvordan bygger jeg en liten bro over en vei, slik at jeg slepper å ha et kryss.... Har en godt trafikkert vei og der er togbane over som kommer tog på hele tiden, tenkte å få en liten bro over veien slik at trafikken ikke trenger å stoppe hele tida... På flat bakke er det egentlig ikke mulig per i dag. It's one of those things ... Har du litt terreng å jobbe med, kan du kanskje få tvinget det til på et vis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Hvordan bygger jeg en liten bro over en vei, slik at jeg slepper å ha et kryss.... Har en godt trafikkert vei og der er togbane over som kommer tog på hele tiden, tenkte å få en liten bro over veien slik at trafikken ikke trenger å stoppe hele tida... Det er ikke lett å få til om terrenget ikke tillater det. http://imgur.com/a/6irzO Skal du joine public game kan du prøve guiden jeg linket til på forrige side http://imgur.com/gYC9iDv Endret 30. mars 2013 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 hm, d så vanskelig ut ja, dump det ikke var enklere, takk for link btw.... tenkte jeg skulle joine en online game, men finner kun gamer som er fulle.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå