Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står at jeg er 24000 i minus på budsjettet, men går fortsatt i pluss pga petroleum. Hvordan i alle dager skal jeg komme meg opp i pluss igjen uavhengig av oljen?

Jeg syntes jo at litt av spillet handler om å tjene mye penger samtidig som at man går i overskudd. Ja, det er gøy å lage en elektronikkby som går hundre tusen i timen i underskudd men henter inn 25 millioner i døgnet på eksport. Men det er mye gøyere å lage en elektronikkby som tjener en million i døgnet og går tusen i pluss i timen. Leaderboardene burde diskvalifisert de som tapte penger på timentlig basis.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har sett en dato for 2.0 updaten?

Aldri irritert meg mer over et spill. Har startet 5 byer siden spillet kom og alle har fått rollback etter 2-3 timer spilling. Etter 5-6 rollbacks (Som alltid går tilbake til det samme tidspunktet) så får jeg unable to load city. Hver gang dette skjer orker jeg ikke røre spillet engang på 3-4 dager.

Endret av Bjoolz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aldri irritert meg mer over et spill. Har startet 5 byer siden spillet kom og alle har fått rollback etter 2-3 timer spilling. Etter 5-6 rollbacks (Som alltid går tilbake til det samme tidspunktet) så får jeg unable to load city. Hver gang dette skjer orker jeg ikke røre spillet engang på 3-4 dager.

Høres ut som om du har vært voldsomt uheldig. Jeg har kun fått rollback et par ganger i løpet av kanskje et par hundre timer med spilling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

fjern det og legg det inn igjen, fiksa overaskende nok en god del problemer hos meg

Lenke til kommentar

eh, har nå ca 120 000 innbyggere, men koffor i H brenner d konstant i 5-6 byggninger har 3 branstasjoner og mange biler, ellers så blir d mange hus forlatt pga krim, har 3 politistasjoner pluss nesten fult med fengsel og biler.... hva kan jeg kjøre?

Lenke til kommentar

eh, har nå ca 120 000 innbyggere, men koffor i H brenner d konstant i 5-6 byggninger har 3 branstasjoner og mange biler, ellers så blir d mange hus forlatt pga krim, har 3 politistasjoner pluss nesten fult med fengsel og biler.... hva kan jeg kjøre?

Utdanning virker forebyggende på alt det der. Mye bedre og billigere enn å slukke branner og putte folk i fengsel.

Lenke til kommentar

Er det mulig å unngå at fanger slipper fri når jeg skal rive en politistasjon(overføre fanger)?

Nei, og det irriterte meg grenseløst. Er jo naturlig på et tidspunkt og oppgradere fra en vanlig til deluxe politistasjonen og helt håpløst at alle slipper fri da når man har 20-100 ledige celler på den nye fancy stasjonen!

Lenke til kommentar

Nei, og det irriterte meg grenseløst. Er jo naturlig på et tidspunkt og oppgradere fra en vanlig til deluxe politistasjonen og helt håpløst at alle slipper fri da når man har 20-100 ledige celler på den nye fancy stasjonen!

Jeg kan vel ødellege alle garasjene på den ene stasjonen til det nesten er tomt for fanger, men det vil fortsatt være to politibiler og kriminaliteten vil sannsynligvis øke... :wallbash:

Edit: Jeg kan sende bort de to resterende bilene til nabobyer

Endret av Stigs_BF_cousin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Blir like imponert hver gang hele byen mangler strøm og det står at jeg importerer 0MW av 150MW tilgjengelig i regionen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Du har vel satt den til å importere da?

Ja.

Import av vann, strøm og "eksportering" av kloakk opplever jeg som alt annet enn stabilt.

Svinger noe forferdelig

Lenke til kommentar

Hvordan bygger jeg en liten bro over en vei, slik at jeg slepper å ha et kryss....

Har en godt trafikkert vei og der er togbane over som kommer tog på hele tiden, tenkte å få en liten bro over veien slik at trafikken ikke trenger å stoppe hele tida...

Lenke til kommentar

Hvordan bygger jeg en liten bro over en vei, slik at jeg slepper å ha et kryss....

Har en godt trafikkert vei og der er togbane over som kommer tog på hele tiden, tenkte å få en liten bro over veien slik at trafikken ikke trenger å stoppe hele tida...

På flat bakke er det egentlig ikke mulig per i dag. It's one of those things ... Har du litt terreng å jobbe med, kan du kanskje få tvinget det til på et vis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det er ikke lett å få til om terrenget ikke tillater det.

http://imgur.com/a/6irzO

Skal du joine public game kan du prøve guiden jeg linket til på forrige side :p

http://imgur.com/gYC9iDv

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...