Ultrabad Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) feil, fristen for å få gratisspillet er den 31. men du må ha kjøpt og registret sim city føre den 25. med mindre jeg husker veldig feil. nei kjøpt før den 18 elns også til 25 ! simcity er kjedelig altså... har spilt en stund nå.. og du får jo aldri følelsen av at du har gjort noe for byen eller kommer til og gjøre noe ferdig. det kommer jo bare nye random ting hele tiden det er kanskje en pluss men det føles urealistisk ut. du blir aldri ferdig. og det er altforlite sted... min mening da Endret 28. mars 2013 av Ultrabad Lenke til kommentar
imortn Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 nei kjøpt før den 18 elns også til 25 ! I fare for å starte en diskusjon ut av det så har dere begge feil, Spillet skulle være kjøpt og aktivert på dagen eller før 25. mars, spillet skal være valgt på dagen eller før 30.03.2013 11:59PM PDT. Kilde: EA.COM http://www.ea.com/news/for-our-patient-and-amazing-mayors---a-free-pc-download-from-origin-?websso=1 Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Er mye jeg savner, og Simcity burde heller vært kalt SimVillage atm. Dette har absolutt potensiale, men da må EA gjøre en god jobb. Jeg gjorde et prosjekt i Glassbox, hvor jeg hovedsakelig lagde R, noe C og litt I. Ingen utdanning osv, dette for å skaffe masse penger. Viste seg at byen likevel fikk mange innbyggere. De er fattige, ingen utdanning, men folketallet ble hvertfall greit http://img41.imageshack.us/img41/5499/spark20130326205647.jpg Endret 28. mars 2013 av Mokolotivet 1 Lenke til kommentar
Ultrabad Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 I fare for å starte en diskusjon ut av det så har dere begge feil, Spillet skulle være kjøpt og aktivert på dagen eller før 25. mars, spillet skal være valgt på dagen eller før 30.03.2013 11:59PM PDT. Kilde: EA.COM http://www.ea.com/ne...rigin-?websso=1 det er så bullshit jeg kan ikke si de gratis spillene på origin lenger. kunne se dem til 25 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Du mangler nok ingen folk så lenge du er over 15-20k folk uansett. Er ingen forskjell mellom 20k og 1 mill sims i byen. Hovedpoenget er fortsatt mangelen på synkronisering og at man ikke vet om spillet er synkronisert når man går ut, jeg anser det for å være et problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Litt mer moro. Morsomt når det blir mye kø av at bilene tar u-sving i kryssene, istedenfor at de kjører der det er ingen kø. Lenke til kommentar
Aperture89 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 nei kjøpt før den 18 elns også til 25 ! simcity er kjedelig altså... har spilt en stund nå.. og du får jo aldri følelsen av at du har gjort noe for byen eller kommer til og gjøre noe ferdig. det kommer jo bare nye random ting hele tiden det er kanskje en pluss men det føles urealistisk ut. du blir aldri ferdig. og det er altforlite sted... min mening da Det samme tenker jeg. Savner grafene fra simcity 4, da så man i alle fall fremgangen. Og, hva er poenget med å ha rike innbyggere, når man kan tjene like mye på å ha kun fattige simmer? Parker tar sykt stor plass også! For ikke å nevne trafikk - når jeg har flest rike simmer, tar ingen bussen eller trikken lenger. Og...gud skal vite at jeg nå har 2 resirkuleringsstasjoner, og 3 søppelfyllinger som er max'ed out. Men likevel er problem med søppel. Og dette med ressurser som brukes opp (vann, olje, malm osv) liker jeg heller ikke. Vurderer å scrappe hele spillet. Hvor er kampanjene fra SC4, som kameratkjøring, førstehjelpskurs osv. Kommer vel i en expansion. 2 Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Sliter med å finne andre sine regioner å spille på, jeg finner andre regioner men alle er fulle. Problemet er liksom at jeg ikke har funnet en eneste region som ikke er full enda, noen som vet? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Sliter med å finne andre sine regioner å spille på, jeg finner andre regioner men alle er fulle. Problemet er liksom at jeg ikke har funnet en eneste region som ikke er full enda, noen som vet? Du kan prøve denne guiden: http://imgur.com/gYC9iDv De har ikke gjort det lett, syns de burde fjerne "Edition" og bare kalle spille "Limited SimCity". Endret 28. mars 2013 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Har et herlig trade depot fullt av plast, aluminium og metall. Hva eksporteres ? bare metall. Lenke til kommentar
imortn Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hovedpoenget er fortsatt mangelen på synkronisering og at man ikke vet om spillet er synkronisert når man går ut, jeg anser det for å være et problem. Jeg vet dette da jeg valgte mitt gratise spill for under 12 timer siden, men jeg var nødt å trykke på "todays feature" eller noe. Kommer opp der det vanligvis er "Dagens nyheter". Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Lure på om noen har testet å ta en hel by med RCI i grei balanse, fått for mye trafikk og dermed prøvd å ta bort en god del av husene for å minske folketallet og dermed trafikken? Gjorde det nettopp hadde en by med 150k innbyggere, peiste skatten på 20% og ventet en par ticks og når folketallet sakte med sikkert kom under 50k så merket jeg at trafikken var like ille. Håper for guds skyld at det er i det minste en liten sammenheng med hvor mange innbyggere du har hvor og hvor fucked up trafikken din blir. Ser bare ikke sammenhengen nå, nei har ikke nabobyer og greit nok regionen kan sende noe trafikk via båt og 3 togstasjoner men ohhhhhhhh... Jeg blir gal, jeg spiller å spiller dette spillet og forventer at det skal bli bedre. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 hmm, har ikke spilt så lenge men no kommer jeg meg ikke inn etter jeg datt ut av sim city server???? har 14000 innbyggere, har veier som tåler høy tetthet, men trafikken står hele tida..... eh,... 14 000 innbyggere????? syns mye virker rart med spillet, men har bare spilt d i en 5-6 timer til nå. 3 byen jeg begynte på, fy hvor liten plass det er å bygge på.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Opplever også et stort antall "city not processing properly, roll back blabla..." Alltid morsomt det, spesielt når man glemmer å sjekke småting etterpå (kansellerte man plutselig utbedringen av kloakksystemet, hva med vanntilførselen, strøm), for så å oppdage at mye man trodde var på plass er blitt borte. Er det noen mulighet for å finne igjen bilene som skal eksportere varer ? morsomt å se om de beveger seg i det hele tatt eller om de er borte vekk.... Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 hmm, har ikke spilt så lenge men no kommer jeg meg ikke inn etter jeg datt ut av sim city server???? har 14000 innbyggere, har veier som tåler høy tetthet, men trafikken står hele tida..... eh,... 14 000 innbyggere????? syns mye virker rart med spillet, men har bare spilt d i en 5-6 timer til nå. 3 byen jeg begynte på, fy hvor liten plass det er å bygge på.... Det virker rart ja, men husk at 14000 tilsvarer omtrent samme antall faktiske agenter som 100000. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Skal si prisen på prosessorer har økt kraftig de siste 22t fra 60k i går til 100k per 1k idag Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Står at jeg er 24000 i minus på budsjettet, men går fortsatt i pluss pga petroleum. Hvordan i alle dager skal jeg komme meg opp i pluss igjen uavhengig av oljen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 sjekk hva som suger ut pengene, og se om du kan fordele de over flere byer. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Står at jeg er 24000 i minus på budsjettet, men går fortsatt i pluss pga petroleum. Hvordan i alle dager skal jeg komme meg opp i pluss igjen uavhengig av oljen? Deri ligger mye av utfordringen i SimCity. Det er helt sikkert mye du kan forbedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Mye av utfordringen ligger vel i å stole på at ting fungerer som det skal (noe det ikke gjør ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå