monzilla Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 The almighty tripple-post Kvalitet OG kvantitet. PS! Fant en fix på recycling-bugen. Bygde et nytt senter uten å rive det gamle. Så kjørte alle bilene mine ut fra det gamle. Deretter slettet jeg det nye. Problem løst Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Rev gjenvinningstasjonen min. Bygget den opp igjen. Nå vil ikke bilene kjøre ut, de bare står i garasjen. Noen fix, eller er dette den berømte gjenvinningsanleggbuggen? Noe lignende skjedde med politistasjon min en gang. Var allerede bugget; politibilene så ut til å være borte (sto at alle bilene var ute og patruljerte, men så ingen av dem noe sted). Rev og bygde ny, uten at det gjorde noen forskjell. Usikker på om jeg faktisk prøvde å bygge en nr. 2, men jeg spekulerte iallfall på om det ville funke da. Kan noe ha skjedd med bilene dine før du rev anlegget? Man skal visstnok også være forsiktig med å rive vei med offentlige kjøretøy på (dette er selvsagt helt håpløst; de må få fikset det slik at de bare hopper tilbake til garasjen eller noe). Og så til bildene dine: Først, tusen takk! Jeg prøvde å tilpasse dette en by med vindretning slik at industrien måtte være på motsatt side av inngangen, men fikk det ikke til å funke (rota det helt sikkert til på et vis). Kunne selvsagt bare trikse det til og føre innfartsåren rundt kanten. Får prøve igjen og se om jeg får dreisen på L-veiene. En ting er å kopiere det fyren gjorde i videoen; noe annet blir å tilpasse til eget design. Du har high density streets vertikalt gjennom nedre boligområde? Eller er de kuttet av i midten? Litt vanskelig å se, men jeg tror de går helt igjennom? Hvordan funker det med rushtrafikken? Du har kanskje ikke så mye trafikk som kommer fra lenger ned, så det gjør vel ikke noe. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg fikk meg en del aha-opplevelser av han starcraft-karen som bygde en by med 400 000 uten særlig kollektivtransport. Anbefaler å se filmen hans. Med disse prinsippene til grunn opplever jeg ikke lenger trafikkproblemer. Særlig L-kryss var en øyeåpner for meg. Har en universitetsby med ca 200k innbyggere, en trikkestasjon som er bugget, ingen busser, men absolutt ingen problemer med trafikk. Går 2000 i overskudd i timen med ca 45k i "omsetning". Jeg mener jeg linka til den videoen der tidligere i tråden, det er en bra forklaring. Men, det er leit at man nå har "beat the game" og at om man bare bygger veiene sine sånn ca sånn så skal det gå bra. Det som er enda verre er at man MÅ bygge veiene sine for å kunne komme opp i et stort antall innbyggere. Trafikkproblemene er kvelende for spillet. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Og så til bildene dine: Først, tusen takk! Jeg prøvde å tilpasse dette en by med vindretning slik at industrien måtte være på motsatt side av inngangen, men fikk det ikke til å funke (rota det helt sikkert til på et vis). Kunne selvsagt bare trikse det til og føre innfartsåren rundt kanten. Får prøve igjen og se om jeg får dreisen på L-veiene. En ting er å kopiere det fyren gjorde i videoen; noe annet blir å tilpasse til eget design. Jeg har ikke prøvd det i en by der vinden blåser slik at industrien må på andre siden av mappet i forhold til hvor motorveien kommer. Men det burde vel la seg gjøre på et eller annet vis. Kanskje lage en trasé gjennom midten av kartet som er uavbrutt? Du har high density streets vertikalt gjennom nedre boligområde? Eller er de kuttet av i midten? Litt vanskelig å se, men jeg tror de går helt igjennom? Hvordan funker det med rushtrafikken? Du har kanskje ikke så mye trafikk som kommer fra lenger ned, så det gjør vel ikke noe. Nope, de går rett igjennom. Er som du sier veldig lite trafikk på de. Har til og med zonet hele kvartalet (og ikke bare ene siden som jeg gjorde en stund). Poenget er at det er ingen gjennomgangstrafikk (det bor ingen lengre dere, dvs nesten ingen). Og alle simmene tar korteste vei til jobb, og jobben er på andre siden av kartet, så det flyter veldig greit. Det ene bildet jeg tok (nr 1 tror jeg) er kl 0900, midt i rushet. Angående servicekjøretøy som forsvinner så er det helt håpløst. Jeg tror det fungerer å slå av noe et par min før man river det. Men går ikke det så må man bygge eks 2 politistasjoner. Når alle bilene er ute, så river man den ene. Skulle man på et senere tidspunkt ønske en andre politistasjon må man bygge to til, og rive den ene. osv. Skal jobbe litt mer på byen min i dag. Tar sjansen på et atomkraftverk. Må flytte kloakkanlegget og vannanlegget. Skal plassere atomkraftverket sånn at det ligger rett ved siden av vannet, og sånn at det er første arbeidsplass for simmene som skal jobbe i industriområdet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg bygger industrialzones men ingen kommer og bygger der. hjelp? Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg bygger industrialzones men ingen kommer og bygger der. hjelp? Har du koblet til vei? Har du beboere? Strøm? Vann? Kloakk? Lenke til kommentar
Africa Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hvordan får man lastet ned det gratis-spillet de snakket om, kommer ikke noe på min Origin-portal.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Det kommer opp når du starter SimCity. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Det kom opp når jeg starta Origin hos meg, men det er en stund siden. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hvordan får man lastet ned det gratis-spillet de snakket om, kommer ikke noe på min Origin-portal.. Tilbudet varte vel bare til 25. mars? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Har du koblet til vei? Har du beboere? Strøm? Vann? Kloakk? Fant det ut Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Tilbudet varte vel bare til 25. mars? https://help.ea.com/...something-extra Man måtte kjøpe spillet innen 25. og kan få gratisspillet inntil 30. Det er bare å velge "Origin" øverst til venstre og så "start dagens utvalgte". Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Aha, kanskje han ikke hadde aktivert spillet tidsnok da? Satser på at det går i orden Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Har en by der jeg har en del "middels rike" som er arbeidsledige, hvilke type jobb er det de trenger? Byen har vært veldig kullbasert hittil, og har ikke hatt så veldig mye vanlig industri...? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Kan noen fortelle meg hvor alle disse tullingene har tenkt seg? Alle shopperne som er på vei ut av byen, altså. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Har en by der jeg har en del "middels rike" som er arbeidsledige, hvilke type jobb er det de trenger? Byen har vært veldig kullbasert hittil, og har ikke hatt så veldig mye vanlig industri...? Simcity RCI jobs and residents RCI Gauge explained + Special Building Details Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Hehe, Originmelding på sedvanlig Norwengelsk: Du forventer deg noe bedre. Det gjør vi også. Hva er det EA forventer? Så kommer det: SimCity-ordførere, takk for den kontinuerlige støtten fra dere. Vennligst aksepter dette gratis digitale PC-nedlastingsspillet som et lite symbol på vår takknemlighet. Du kan velge gratisspillet ditt ved å klikke på knappen nedenfor. Merk at man fortsetter å late som flertallet av SimCitys kunder er fornøyde. Det kan virke som endel i denne tråden er overbevist om det også, til tross for slakt over hele internett. Tips gutta: Når kun produsenten sier at kundene er fornøyd, så tar man det med en klype salt. Endret 27. mars 2013 av Aiven Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Det var en grusom lansering, men ting ble ganske raskt en del bedre. Å fortsette å late som om dette spillet er en komplett katastrofe er tull. Men det er klart det er skuffende å se så mange store bugs fremdeles. Men jeg forstår ikke dette behovet for å krisemaksimere. Jeg er tålelig fornøyd med spillet per i dag og venter på forbedringer. Skal jeg nerdrage' fordi andre sier det? Endret 27. mars 2013 av omnomnomnivore 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Hehe, Originmelding på sedvanlig Norwengelsk: Du forventer deg noe bedre. Det gjør vi også. Hva er det EA forventer? Så kommer det: SimCity-ordførere, takk for den kontinuerlige støtten fra dere. Vennligst aksepter dette gratis digitale PC-nedlastingsspillet som et lite symbol på vår takknemlighet. Du kan velge gratisspillet ditt ved å klikke på knappen nedenfor. Merk at man fortsetter å late som flertallet av SimCitys kunder er fornøyde. Det kan virke som endel i denne tråden er overbevist om det også, til tross for slakt over hele internett. Tips gutta: Når kun produsenten sier at kundene er fornøyd, så tar man det med en klype salt. De fleste simcity spillerne ER fornøyde. Men fordi de som ikke er fornøyde poster masse skit i tråder som denne, virker det som at ALLE er misfornøyde. Her f.eks. er det bare 5-10 faste postere..og spillet har solgt millioner. 1 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 De fleste simcity spillerne ER fornøyde. Hvor fant du den statistikken, mon tro? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå