Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å fjerne radioaktiv stråling ? Går utifra at å sette et par trær i området ikke kurerer problemet? :p

Eller bare forsvinner det av seg selv etter visst x antall timer ingame.. ?

Tar veldig lang tid, men det går over til bakkeforurensning til slutt. 20+ år er blitt nevnt ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Avinstallerte spillet et par dager etter launch og fikk lyst å prøve det igjen nå i påsken i håp om at det er litt bedre, men det ser ikke lyst ut.

Hadde mye trøbbel med treg region-synkronisering, recycling center som ikke fungerte og trafikk som var helt på trynet (både vanlig trafikk og brann-, politibiler osv.).

Savnet også Cheetah speed og leaderboards, er dette fortsatt deaktivert?

Ser at achievements er knyttet til serveren du spiller på, ikke kontoen din. Det er jo helt idiotisk i et slikt spill.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Blir det storm hvis jeg endrer serverstatus til stabil?

Tar veldig lang tid, men det går over til bakkeforurensning til slutt. 20+ år er blitt nevnt ...

En av disse utviklerne nevnte en halveringstid på over 40 år... For meg gjør det at fordelene ved et atomkraftverk drukner i ulempene. Før det første er det sinnsykt dyrt. For det andre, går noe til helvete så ryker byen din for godt. Det er for lite kost/nytte i tillegg til altfor høy risiko i forhold til gevinst.

Endret av monzilla
Lenke til kommentar

Tar nok år å bli kvitt radioaktivitet.

Ahh, hadde en by med 26mill $$$ (uten juks), så var jeg uheldig og klarte sprenge atomkraftnettverket, nå er byen så og si ødelagt. Får vel bare ta pengene og stikke av til en annen by og starte på nytt :)

post-79212-0-48353300-1364168203_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Vil ha inn "relativt stabile servere" i tittelfeltet på denne tråden igjen. Hadde en rollback av dimensjoner på Torsdag, hele regionen ble rullet så langt tilbake at den forsvant. Vi var 2 stykker som hadde spilt 4-5 timer. Når jeg skulle logge inn og spille videre Fredag var alt vekke..

Finner eldre byer på samme server. Men denne fikk jeg beskjed om at var korrupt.

Lenke til kommentar

Angående rollbacks, det er jo egentlig en skandale av andre dimensjoner i seg selv. Hvordan tror dere WOW-spillerne hadde reagert hvis plutselig karakteren deres ble nullstilt pga en serverfeil? Syntes egentlig at gamer.no burde ha kjørt en egen artikkel på problemet.

Ang topic så vet vi ikke helt om det er en bug eller et serverproblem?

Lenke til kommentar

Angående atomkraftverk, så har jeg aldri hatt noe problem med at de sprenger.

Har dog sørget for at befolkningen min er utdannet før jeg lager det.

Men om jeg vil flytte det til en annen del av byen, får jeg problemer med radioaktivitet om jeg bulldoserer det?

Lenke til kommentar

Googla litt, og ja, man får stråling om man river hele kraftverket.

Så er spørsmålet om man får det av å rive deler av kraftverket for å erstatte med de nye reaktorene man kan researche ved universitetet. Tror jeg bare får prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...