dredg Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hvorfor har de gitt ut spillet i det hele tatt da? Må jo fjerne Glassbox siden den ikke fungerer slik utviklerne ville(iallefall lovte/reklamerer for) De kan vel ikke fjerne en spillmotor uten å omprogrammere hele spillet, altså gi ut et nytt spill. Jeg tror nok glassbox fungerer utmerket bare den må bare kalibreres litt bedre med patcher. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 De kan vel ikke fjerne en spillmotor uten å omprogrammere hele spillet, altså gi ut et nytt spill. Jeg tror nok glassbox fungerer utmerket bare den må bare kalibreres litt bedre med patcher. Det de har gjort med Glassbox virker å være en svært enkel simuleringsmotor som gir resultatet som i mange tilfeller vil ligne på "virkeligheten". Det er ikke en god simulator som ved litt spesielle inn-parametre gir litt spesielle ut-paramtere. I stedet for blåses feil opp og blir svært tydelige i output. Nå er det ikke nødvendigvis enkelt å simulere en by, men jeg tror de kunne fått til noe mye bedre ved å benytte egne modeller tilpasset enkelte undersystemer i stedet for å "presse" alt inn i én "agent"-modell med variable paramtre. 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ehhhh? Glassbox er nok innholdet under panseret på denne Opel Astra Cabriolet 94 modellen. Og hvorfor kommentere? Nei jeg skal sitte stille, ikke ytre et ord. Bare la alle andre som tråler forumene gå i lykkelig uvitenhet over ting som ikke fungerer i Simcity, slik at de også kan kjøpe spillet og sitte her å klage ilag med oss(Ved unntak av de som kjøper det i 2014, muligens fikset da) Ahhhh ytringsfrihet thy are so sweet Joda, bare kommenter spillmotoren du, jeg er enig i at spillet i seg selv framstår som uferdig slik det er i dag. Men det er ikke produktivt å blande den diskusjonen inn i en diskusjon om DLC og innhold (som i byggninger). 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Har et problem. Lagde meg akuratt processors factory, men så ser jeg at jeg har verken plastic ellet alloys. Har hatt recycling centre liggende kjempelenge. Oppdaget da at bilene mine ikke drar å henter søppel! Det står 0 of 6320 recycle binns picked up. Alle bilene bare står i garasjen uten å kjøre ut. Dette ødelegger hele produksjonskjeden min. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hadde nettopp en meteor som slo ned og satte fyr på mange kvartaler, cirka 25% av byen... heldigvis kommer nå haugevis av brannbiler ifra nabobyene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Har et problem. Lagde meg akuratt processors factory, men så ser jeg at jeg har verken plastic ellet alloys. Har hatt recycling centre liggende kjempelenge. Oppdaget da at bilene mine ikke drar å henter søppel! Det står 0 of 6320 recycle binns picked up. Alle bilene bare står i garasjen uten å kjøre ut. Dette ødelegger hele produksjonskjeden min. Godt mulig du må reploppe garasjene. Evt. hele senteret. Pass forøvrig på at du overvåker de i ett døgn, de plukker tross alt ikke recyclables til alle døgnets tider. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Har et problem. Lagde meg akuratt processors factory, men så ser jeg at jeg har verken plastic ellet alloys. Har hatt recycling centre liggende kjempelenge. Oppdaget da at bilene mine ikke drar å henter søppel! Det står 0 of 6320 recycle binns picked up. Alle bilene bare står i garasjen uten å kjøre ut. Dette ødelegger hele produksjonskjeden min. Kan prøve å trigge en restart med å ta vekk lastebilane, og bygge dei opp igjen. søppel/recycle lastebiler henter for øvrig ikkje døgnet rundt, noke som irriterte meg når mine 2 recyclingsenter stod lens for materiale 4-5 timer på natta. Alt en skal irritere seg over.. =) Når det er sagt er det ikkje spesielt lønnsomt å importere alloys for å produsere processors. Bedre å då sette opp en melting factory som mekker kun alloys - og importere coal og ore - og som då forer processorfactory med alloys. (ein fullt utbygd melting factory skal vel omtrent kunne supplere 2 fullt utbygde processor factories. (Herregud dette var engelsknorsk..) Lenke til kommentar
Hallelaja2 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Spiller det nå og er storfornøyd, Legg meg til! Hallelaja Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Kan prøve å trigge en restart med å ta vekk lastebilane, og bygge dei opp igjen. søppel/recycle lastebiler henter for øvrig ikkje døgnet rundt, noke som irriterte meg når mine 2 recyclingsenter stod lens for materiale 4-5 timer på natta. Alt en skal irritere seg over.. =) Når det er sagt er det ikkje spesielt lønnsomt å importere alloys for å produsere processors. Bedre å då sette opp en melting factory som mekker kun alloys - og importere coal og ore - og som då forer processorfactory med alloys. (ein fullt utbygd melting factory skal vel omtrent kunne supplere 2 fullt utbygde processor factories. (Herregud dette var engelsknorsk..) Hvorfor skriver vi ikke bare resirkulering, legering, malm, kull og fabrikk? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Så lenge vi kan kalle legering for alloy så er jeg med. Grøsser av ordet "legering" Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Kan prøve å trigge en restart med å ta vekk lastebilane, og bygge dei opp igjen. søppel/recycle lastebiler henter for øvrig ikkje døgnet rundt, noke som irriterte meg når mine 2 recyclingsenter stod lens for materiale 4-5 timer på natta. Alt en skal irritere seg over.. =) Når det er sagt er det ikkje spesielt lønnsomt å importere alloys for å produsere processors. Bedre å då sette opp en melting factory som mekker kun alloys - og importere coal og ore - og som då forer processorfactory med alloys. (ein fullt utbygd melting factory skal vel omtrent kunne supplere 2 fullt utbygde processor factories. (Herregud dette var engelsknorsk..) Sikkert lurt det. Men jeg satt opp recycling plant, for plastic og alloy. Bygde også 2 lots for alloy, og 2 for plastic på trading depot. Tenkte jeg skulle spare opp der til jeg hadde penger til processor factory. Når jeg endelig da bygger dette, så ser jeg at alle lagrene er tomme, og at produksjonen står stille. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Kva som trengs for å få resirkulerbare varer som kan omformast til alloys forresten? Den eine byen med 2 slike resirk. fabrikker produserte kun plastikk. No testa eg aldri å hekte på en alloy-lot, men trudde slikt kun kom fra smeltefabrikk? Når eg skriver det så høyres det dumt ut, men..kanskje nokon litt meir kjente veit? Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ny update. Blandt annet fiks for sewage, og et dusin pluss andre saker, dessverre ingen trade depot fiks ennå. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ser de er gode til å fokusere på det som er viktig. 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 Hehe, ja det var det. Hvordan er det med påskefeiring i USA? Er redd vi ikke ser patch på halvannen uke. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Flott at det fortsettes å fikse småfeil. Blir bra til slutt, dette her. "Is it just me or... who gives a fuck about any of this? Are these seriously the most pressing issues they are working on? Where is my cheetah speed, non rollbacks, global trade system, the ability to search for a public game and an actual traffic fix? Just for starters" Sånn spoiled drittungementalitet er jeg så lei av. Skal ha ALT! NÅH!!! Fuck EA lizm... Kan det hende at de jobber med dette, men siden dette er litt mer komplisert enn en texture og en bugfix på en politistasjon så de er hindret fra å oppdatere dette? Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Synes ikke det er så veldig "spoiled" å forvente at spillet kan spilles slik det ble reklamert. Om cheetah speed måtte fjernes, så sier det bare at spillet ikke burde vært ute enda. 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Det er spoiled å forvente at alt kan fikses umiddelbart. Dag 1: EA lanserer et spill med feil i Dag 2: Alt er korrigert Det er ikke slik verden fungerer, desverre, men alle krever mirakler og viser hvilken liten, patetisk boble de lever i.. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Og hva er det å lyge til kundene og gi ut et uferdig spill? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå