Coffey Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Jeg kom på en ting jeg skulle ønske eksisterte i spillet: skilt som sier "gjennomkjøring forbudt". Ah, det hadde løst noen trafikkproblemer for min del ihvertfall. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Sjekk denne: http://www.reddit.co...e_plus_list_of/ Oversikt over tonnevis av DLC fra devbeta-koden... Ting som allerede mest sannsynlig er laget, men som er fjernet fra det endelige spillet. Er jo ikke gitt at det er DLC selv om det er i koden. Kan like godt være ting som er tatt ut av spillet fordi det ikke fungere slik utviklerne ville. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Er jo ikke gitt at det er DLC selv om det er i koden. Kan like godt være ting som er tatt ut av spillet fordi det ikke fungere slik utviklerne ville. Høyst usannsynlig ettersom mesteparten av det kun var modeller og ikke noe som ville forandret noe som helst i spillet bortsett fra det estetiske. Så jo, høyst sannsynligvis er det "content" som allerede er klart for spillet, men som noe de vil tjene enda mer penger på i form av DLC. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Jeg kom på en ting jeg skulle ønske eksisterte i spillet: skilt som sier "gjennomkjøring forbudt". Ah, det hadde løst noen trafikkproblemer for min del ihvertfall. Enveiskjøring, ja. Det må pent komme etter hvert. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 En stund siden jeg har spilt dette spillet nå! Gi meg en god grunn til å fortsette. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 En stund siden jeg har spilt dette spillet nå! Gi meg en god grunn til å fortsette. Gjør det samme som meg. Vent til du slutter å se folk snakke om bugs oftere enn gode opplevelser her inne. Er redd jeg hadde kommet til å brenne meg ut med spillet hadde jeg startet å spille igjen mens det fremdels var så mange bugs. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2013 Du kan mene hva du vil. Jeg synes 3,8 er en passende karakter på Diablo III. Jeg er uenig i at det er en ener på en skala fra en til ti. Til og med i denne tråden dukker det opp folk som aldri har spilt spillet, aldri kommer til å spille spillet, men gud bedre hvor sterke meninger de har om hvor dårlig spillet er. Anti-DRM-folket har mobilisert, det er helt klart. Håper det kommer noe godt ut av det. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Enveiskjøring, ja. Det må pent komme etter hvert. Sånn som allerede er i Sim City 4. Baklengsland! Du kan mene hva du vil. Jeg synes 3,8 er en passende karakter på Diablo III. Syntes 5-6 er ok. Ok spill, men ekstremt skuffende og ser absolutt hvorfor folk drar paralleller til dette. Dog mye mer skuffet over dette spillet ettersom jeg er en stoor fan av Sim City spillene. Ps. Spilt spillet endel på brodern sin Origin account nå og selvom jeg har ungått de verste problemene syntes jeg det faktum at det mangler følelsen av å kunne bygge en by er det største problemet. For nei, det man bygger i SC kan ikke kalles skikkelige byer desverre. Med tid tror jeg spillet blir meget bra, men også dyrt. Endret 22. mars 2013 av M@R7!N Lenke til kommentar
BirdyMacGregor Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Har fått bygd opp en ålreit by nå som forsåvidt har hatt god inntjening. Har satt i gang med resirkulering av avfall for å tjene penger ved å selge legering. I begynnelsen gikk dette veldig bra, men av en eller annen grunn så har plutselig fabrikken sluttet å produsere legering. Lageret for råstoff er fult, og dette resulterer i at bilene mine ikke får samlet inn resirk-bøttene. Noen her som har vært borti det samme og som har noen tips her? Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Er jo ikke gitt at det er DLC selv om det er i koden. Kan like godt være ting som er tatt ut av spillet fordi det ikke fungere slik utviklerne ville. Hvorfor har de gitt ut spillet i det hele tatt da? Må jo fjerne Glassbox siden den ikke fungerer slik utviklerne ville(iallefall lovte/reklamerer for) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Rive lageret og bygge det pånytt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Har fått bygd opp en ålreit by nå som forsåvidt har hatt god inntjening. Har satt i gang med resirkulering av avfall for å tjene penger ved å selge legering. I begynnelsen gikk dette veldig bra, men av en eller annen grunn så har plutselig fabrikken sluttet å produsere legering. Lageret for råstoff er fult, og dette resulterer i at bilene mine ikke får samlet inn resirk-bøttene. Noen her som har vært borti det samme og som har noen tips her? satt lageret til selge på det globale markedet fremfor å bruke ressursene lokalt? hvis du i tillegg setter opp en prossesfabrikk, så vil du tjene mer på resirkuleringen, ved å bruke plast og legering får du cpu'er. sist jeg så var det 69k per 1000 enheter! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Høyst usannsynlig ettersom mesteparten av det kun var modeller og ikke noe som ville forandret noe som helst i spillet bortsett fra det estetiske. Så jo, høyst sannsynligvis er det "content" som allerede er klart for spillet, men som noe de vil tjene enda mer penger på i form av DLC. Tviler sterkt på at både Røde Kors, militærbasen, dagbruddet ikke ville forandret noe som helst om det var med i spillet. Det kan faktisk være så enkelt at Røde Kors og militærbasen ble tatt ut av politiske hensyn. Men vi får se. Personlig tviler jeg på at alle de tingene som er listet opp der blir å komme som DLC, eventuelt hvis noe av det kommer så er det forsvinnende lite av det som er listet opp der. Hvorfor har de gitt ut spillet i det hele tatt da? Må jo fjerne Glassbox siden den ikke fungerer slik utviklerne ville(iallefall lovte/reklamerer for) Hvorfor gidder du å kommentere? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hvorfor gidder du å kommentere? Hvorfor ikke kommentere? Det er tydelig at Glassbox ikke fungerer som vi hadde antatt, og da må det være lov å påpeke dette. 3 Lenke til kommentar
dup Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hvordan er egentlig stemningen her for å kjøpe eventuelle DLC/mikrotransaksjoner i dette spillet fremover? Tenker da på for eksempel om ting som burde vært med fra starten av, blir tilgjengelig for en pris (større kart, flere veityper som rundkjøring/enveis/ramper etc). For min del føler jeg at kundene har blitt såpass r**kjørt at det er fullstendig uaktuelt å bruke en eneste krone til på simcity/EA/Maxis. Jeg er spent på hvordan EA kommer til å håndtere dette fremover; tør de å være såpass frekke og forsøke å melke oss enda mer, selv etter denne fadesen? Hvis de går den veien, så blir det i alle fall absolutt siste spikeren i kista for min del med alt som har noe med EA å gjøre. Jeg er veldig prinsippfast på slike ting, men er spent på hvordan flertallet kommer til å reagere på dette. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hvorfor ikke kommentere? Det er tydelig at Glassbox ikke fungerer som vi hadde antatt, og da må det være lov å påpeke dette. Det er snakk om innholdet, ikke motoren til spillet. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Hvordan er egentlig stemningen her for å kjøpe eventuelle DLC/mikrotransaksjoner i dette spillet fremover? Tenker da på for eksempel om ting som burde vært med fra starten av, blir tilgjengelig for en pris (større kart, flere veityper som rundkjøring/enveis/ramper etc). I utgangspunktet bruker jeg stort sett aldri å kjøpe DLC. Det blir nok å gjelde for SimCity også, men så er det jo spørs hva jeg får til hvilken pris. Om jeg får en byggning til ti kroner så blir det ikke kjøp for å si det slik. Men om jeg får mesteparten av det du skisserer i én pakke til en fornuftig pris så blir det kanskje et kjøp. For min del føler jeg at kundene har blitt såpass r**kjørt at det er fullstendig uaktuelt å bruke en eneste krone til på simcity/EA/Maxis. Jeg er spent på hvordan EA kommer til å håndtere dette fremover; tør de å være såpass frekke og forsøke å melke oss enda mer, selv etter denne fadesen? Hvis de går den veien, så blir det i alle fall absolutt siste spikeren i kista for min del med alt som har noe med EA å gjøre. Jeg er veldig prinsippfast på slike ting, men er spent på hvordan flertallet kommer til å reagere på dette. Jeg tror flertallet kommer til å reagere akkurat slik som dem gjorde mot Bethesda Softworks når de slapp hesterustningen. Mange hater, men det blir å selge som hakka møkk likevel. http://www.oxm.co.uk/26471/oblivions-horse-armour-still-sells-today/ Endret 22. mars 2013 av Nedward Lenke til kommentar
dredg Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Etter å puttet nesten 40 timer inn i spillet rett etter release, før jeg forsto at etter mid-game så er spillet totalt ødelagt av ubalanserte bygg og trafikk. Så tok jeg en pause fra spillet til ihvertfall trafikken var utbedret. Så i går prøvde jeg meg igjen i en ny region med ett par kompiser, og byen min stoppet opp grunnet trafikk på highway når byen min bare var på 50k innbyggere! Så det ble ett kortvarig forsøk på å spille dette igjen. Det er nok ett par patcher nå før jeg prøver igjen, viktigst er trafikken men flere av funksjonene og bygningene må balanseres riktig slik at man kan variere byene mer og slippe og bygge alt for mye av andre. I tillegg må regionspill fikses! Når du har så pinlig lite plass å bygge på må samspillet mellom byene være perfekt for at dette spillet skal være gøy å spille i lengden. Om de ikke får til det må plassen å bygge på økes betraktelig. Men med å fikse trafikk, balansering, regionspill og øke størrelsen på byene så kan dette spillet bli utrolig bra! For potensialet i den grunnmuren som ligger i spillet nå er enormt i mine øyne. Dog er dette et stort "men", og jeg kommer til å følge med på hvordan Maxis løser dette med patchene. Klarer de det forholdsvis raskt og på en god måte kommer jeg til å bruke mange penger på DLC for å kose meg mer med spillet. Orker ikke og gå rundt å være butthurt for at et spillselskap ikke har lansert et perfekt spill med engang. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Det er snakk om innholdet, ikke motoren til spillet. Ehhhh? Glassbox er nok innholdet under panseret på denne Opel Astra Cabriolet 94 modellen. Og hvorfor kommentere? Nei jeg skal sitte stille, ikke ytre et ord. Bare la alle andre som tråler forumene gå i lykkelig uvitenhet over ting som ikke fungerer i Simcity, slik at de også kan kjøpe spillet og sitte her å klage ilag med oss(Ved unntak av de som kjøper det i 2014, muligens fikset da) Ahhhh ytringsfrihet thy are so sweet 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hvordan er egentlig stemningen her for å kjøpe eventuelle DLC/mikrotransaksjoner i dette spillet fremover? Tenker da på for eksempel om ting som burde vært med fra starten av, blir tilgjengelig for en pris (større kart, flere veityper som rundkjøring/enveis/ramper etc). For min del føler jeg at kundene har blitt såpass r**kjørt at det er fullstendig uaktuelt å bruke en eneste krone til på simcity/EA/Maxis. Jeg er spent på hvordan EA kommer til å håndtere dette fremover; tør de å være såpass frekke og forsøke å melke oss enda mer, selv etter denne fadesen? Hvis de går den veien, så blir det i alle fall absolutt siste spikeren i kista for min del med alt som har noe med EA å gjøre. Jeg er veldig prinsippfast på slike ting, men er spent på hvordan flertallet kommer til å reagere på dette. Jeg er ikke villig til å betale ekstra for å få et fullverdig SimCity spill. DLCene blir nok heller ikke billige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå