omnomnomnivore Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Helt enig, 1.7/10 på metacritic og 1,6/5 på amazon sier vel sitt om hvor misfornøyde folk er. Det er slik internett er. Her er det "The vocal minority" som regjererer. 99,99%+ av folk som spiller SimCity har ikke lagt inn review på verken Metacritic eller Amazon osv. Selv om det er lenge siden f.eks Diablo III hadde error 37 eller hva pokker det var, så er karakteren den dag idag bare 3,8 og reflekterer overhodet ikke spillet per 21 mars 2013. Hvis man skal gi karakter så må man anmelde spillet som det er, ikke basert dogmatisk elitetenkning eller feil som oppstår de første dagene. Da kan man like gjerne spare seg. Det som er "skummelt" er at denne "down voting" trenden nå har smittet over på anmeldere som er med på å gi critic score. Disse kritikkene burde i min oppfatning fjernes fordi de ikke forsøker å være objektive. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Slik det er nå er en stor by ganske vanskelig.. Trikker er litt hit-and-miss føler jeg. Noen ganger fungerer de i en by, noen ganger går alt til helvete og jeg har ventetider på 50+ minutter med kun 10-20k riders. I andre byer har jeg opp mot 200k med rundt 25min ventetid. Dog det som virkelig dreper nå er den trafikken som vil inn til byen, den er håpløs.. Ha flere store byer i en region og det vil stå nesten fra morgen til kveld. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Problemet med trikker er at de kun funker i high-density veier. Jeg pleier å bygge den avenuen med grønne trær imellom som er seks felter, men bare støtter medium. High density bygger jeg på individuell basis der det er kapasitet. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Det er slik internett er. Her er det "The vocal minority" som regjererer. 99,99%+ av folk som spiller SimCity har ikke lagt inn review på verken Metacritic eller Amazon osv. Selv om det er lenge siden f.eks Diablo III hadde error 37 eller hva pokker det var, så er karakteren den dag idag bare 3,8 og reflekterer overhodet ikke spillet per 21 mars 2013. Hvis man skal gi karakter så må man anmelde spillet som det er, ikke basert dogmatisk elitetenkning eller feil som oppstår de første dagene. Da kan man like gjerne spare seg. Det som er "skummelt" er at denne "down voting" trenden nå har smittet over på anmeldere som er med på å gi critic score. Disse kritikkene burde i min oppfatning fjernes fordi de ikke forsøker å være objektive. Du kan mene hva du vil. Jeg synes 3,8 er en passende karakter på Diablo III. 4 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Du kan mene hva du vil. Jeg synes 3,8 er en passende karakter på Diablo III. Smaken er som baken, men målt oppimot andre spill fortjener det åpenbart mer enn 3,8. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Målt opp i mot andre spill ja, men det måles opp mot D2. Og da er det en 3.8 1 Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hvis det gjorde at du fikk større befolkningstetthet, så er ikke det så rart. Det kan også være at du ikke har nok jobber/butikker; hvis du da har parker istedenfor, så drar simmene heller dit. Parker kan brukes til å roe ned trafikken hvis du oppgraderer velstanden. Det er langt færre folk i et $$$-hus enn et $-hus. Hadde en del bungalows som rommet knappe 2 familier per hus, transformer det til boligblokker og la helvete bryte laus Tror dette er det første Bysimulator der jeg ikke vil ha mest mulig folk i "byen" min. Er det for lite arbeidere, greit skal fikse en park men ellers enn det så får innbyggerne bo i skittne enmannshus til jeg trenger flere av de Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hadde en del bungalows som rommet knappe 2 familier per hus, transformer det til boligblokker og la helvete bryte laus Tror dette er det første Bysimulator der jeg ikke vil ha mest mulig folk i "byen" min. Er det for lite arbeidere, greit skal fikse en park men ellers enn det så får innbyggerne bo i skittne enmannshus til jeg trenger flere av de Er jo forsåvidt realistisk det da. Målet med byplanlegging har jo sjelden vært å stappe inn flest mulig mennesker. Bare se hvordan man regulerer alt i Oslo til low-density på vestkanten og medium-density i sentrum og på øst. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Noen har gjenskapt SimCity på ordentlig: 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 her mitt trading problem, er vel ikke alt som ble fikset i 1.7 http://youtu.be/iuz72Cwewfw Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Noen som vil adde meg for ett game? Orgin ID:FalconNor Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 jaja.. da er vi "ferdig" igjen. Trafikken står i hele byen, byen fylles opp av søppel da søppel bilene ikke kommer til for å hente det. Ødelegger STORE deler av byen for å legge opp nye veier. Hjelper litt men lite. 10 busser som kjører på rekke å rad hjelper heller ikke.. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Denne serien er nok død for min del til versjon 5, ellernoe slikt. Orker ikke spille spillet på nytt 100 ganger ettersom det alltid blir ødelagt på slutten av bugs. Koser meg med Kerbal Space Program imens. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Er jo forsåvidt realistisk det da. Målet med byplanlegging har jo sjelden vært å stappe inn flest mulig mennesker. Bare se hvordan man regulerer alt i Oslo til low-density på vestkanten og medium-density i sentrum og på øst. Vel så finnes det kjøpesentre som er større enn landarealet til SimCity så ville ikke ha preiket så veldig høyt om realismen, om ikke spillet skifter navn til Simvillage, men ser poenget ditt uansett. Føler bare at jeg blir begrenset av spillet sine mangler og må tilpasse meg til urealistiske krav. Hadde jeg hatt muligheten til å boltre meg i større landområde samt funnet ut den utrulige avanserte og sagnomsuste teknologien som gjør at jeg kan koble en til jævla avkjørsel på hovedveien så hadde nok fornøyelsen vært helt annerledes her mitt trading problem, er vel ikke alt som ble fikset i 1.7 http://youtu.be/iuz72Cwewfw Kan hende de unngår politiet som står og håver inn penger for fartsbøter på den mest logiske veien(muligens også at du har utenlandske arbeidere uten oppholdstillatelse som unngår "hovedveiene") Nei men ser poenget ditt og har opplevd det samme selv, bare i litt mer morsom utgave, Har vei over hele fjøla og industrien/handelsdepotene mine ligger sørvest, utkjørsel fra hovedveien ligger midt i sør og de kjørte faktisk inn i midten, så øst, så nord, så vestover og deretter sørover til de kom helt ned til der de skulle. Endret 21. mars 2013 av Ironmann 1 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Null strøm til mitt Community College. Cool simulation. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Sjekk denne: Oversikt over tonnevis av DLC fra devbeta-koden... Ting som allerede mest sannsynlig er laget, men som er fjernet fra det endelige spillet. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Null strøm til mitt Community College. Cool simulation. Kan sikker sende deg litt strøm / eller du kjøpe fra meg (usikker på hvordan det virker). Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Sjekk denne: http://www.reddit.co...e_plus_list_of/ Oversikt over tonnevis av DLC fra devbeta-koden... Ting som allerede mest sannsynlig er laget, men som er fjernet fra det endelige spillet. Rimelig tafatt hvis det kommer DLC ut før selve spillet er fikset med et par til runder med patch fixes. Er greit nok at man har lyst til å kjøpe DLC'en som kommer, men det hadde vært flott om spillerne ihvertfall ventet noen uker etter release dato før de kjøpte det, slik at det lyser opp noen "krise" tegn over hos EA og Maxis. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Kan sikker sende deg litt strøm / eller du kjøpe fra meg (usikker på hvordan det virker). Har plenty strøm. Det er simuleringen som feiler i levering av strømmen. Selv med 200 MW overflødig strøm, kommer ikke disse tåpelige agentene, som de absolutt skal ha, fram. Simmer, ok, men strøm og vann, hvorfor i svarte skal disse simuleres på dette viset? Ikke er det realistisk, ikke er det praktisk; det eneste du får ut av det er fancy prikker å se på datakartet. Idioti fra ende til annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå