Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Mods til spill har vært til stor hjelp på community rundt spillet. Var jo masse rart man kunne laste ned til SimCity4 husker jeg.

 

Hvis Origin skal konkurrere mot Steam, burde de få til en god Workshop. Spillene lever så utrolig mye mer når folk kan lage innhold til spillet. En mer realistisk teori er vel at dette kommer absolutt ikke til å skje, fordi EA vil ha enerett på kontent til Sim City 5.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når Maxis lærer mer om spillmotoren tenker jeg de gradvis øker størrelsene. Hvis ikke, fungerer det som det er nå også.

 

Ikke i mine øyne. Jeg syntes ikke størrelsen var et problem i starten,men når jeg etter tre games klarte å utnytte hele kartet blir det for dumt. Da er det egentlig å makse building density igjen. Spillet gir deg svært mange muligheter til hvordan en vil legge opp og drive byen din, men jeg er ikke fan av å bygge mange byer. Jeg vil ha én stor.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Er fremdeles håp for større byer:

 

http://forum.ea.com/...st/9263096.page

 

 

 

Adam Head?@AdamIsImagining

 

 

@oceanquigley Not that I care at all, (But i'm interested) Will city sizes be increased at any point after the release of the game?

 

7hOcean Quigley?@oceanquigley

 

@AdamIsImagining Probably, although its going to take a bunch of engineering!

 

 

Har snakket med EA support for å være sikker på at koden man får fra Amazon.com virker i min Europeiske Origin. Det gjør den. :) Så da kan jeg anbefale folk å bestille spillet for 330 kr på Amazon.com.

 

Var egentlig helt sikker på at det funket med tanke på at jeg kunne aktivere Alice: MR og BF3 Premium Service på Origin med koden jeg fikk fra Amazon.

 

 

You are now ready to chat with Nikhil.

 

Nikhil: Thanks for contacting EA Help! My name is Nikhil how may I help you?

you: Hey

you: Hey I just wondering if the upcoming games Crysis 3 and/or Sim City will have region lock. I live in Europe and want to pre-order the didigal version from Amazon.com. WIll the serial key I get from Amazon work on my European Origin account?

you:*digital

Nikhil: Benjamin, actually for these games there is no region lock.

you: So if I buy the games on Amazon.com (digital) I can use the serial codes I get from Amazon.com and activate then on my EU Origin account?

Nikhil: Yes, sure.

Nikhil: But just make sure you purchase game with the language you want.

you: Yeah, of course. Thanks for the help. Going to pre-roder Crysis 3 and Sim City now. :)

 

Endret av fantomena
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Har snakket med EA support for å være sikker på at koden man får fra Amazon.com virker i min Europeiske Origin. Det gjør den. :) Så da kan jeg anbefale folk å bestille spillet for 330 kr på Amazon.com.
Hm... jeg prøvde, men...

 

Game Downloads are only available to US customers

We apologize for any inconvenience this may cause you. Please continue shopping on the Amazon.com home page.

Lenke til kommentar

Hm... jeg prøvde, men...

 

Game Downloads are only available to US customers

We apologize for any inconvenience this may cause you. Please continue shopping on the Amazon.com home page.

 

Det er bare å bruke en amerikansk adresse. Amazon bryr seg ikke, det har jeg funnet ut etter 2 år med kjøp derifra i tillegg til at Amazon selv har gått ut og sagt det.

 

Du kan få min adresse slik at du heller ikke får noe tax.

 

Full Name: Rabalder Jones

Address Line 1: 11200 SW 8TH ST

City: Miami

State/Province/Region: FLORIDA.

ZIP: 33199-2516

Country: United States

Phone Number: 305-348-2000

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til hvordan vi kan få spilt spillet på releasedagen? Det kommer jo 5. mars i USA mens tre dager senere her i Norge.

 

Er det bare IP-adressen Origin ser på?

 

Origin bryr seg nada fra hvilken IP man spiller fra - det er kun under et punkt (aktiveringen via Origin) som de sjekker IP opp mot releasedato for din region. Sånn det var med BF3, og fungerer nok på samme måte nå :)

Lenke til kommentar

Rabalder Jones, haha, epic

Og de synes ikke det er mistenkelig når ikke navnet på kortet matcher addressen?

Er selvfølgelig ikke mitt ekte navn, men det var det første jeg kom på. :p

Spurte en Amazon.com representant på Reddit i fjor (han kaller seg Tony) og de bryr seg virkelig ikke i det hele tatt om navnet er forskjellig fra adressen til kreditt kortet. :)

 

Noen som har noen tips til hvordan vi kan få spilt spillet på releasedagen? Det kommer jo 5. mars i USA mens tre dager senere her i Norge.

 

Er det bare IP-adressen Origin ser på?

 

Det funker ikke å bruke VPN i Origin lengre. Har prøvd. Men håper på at koden jeg får fra Amazon.com lar meg aktivere spillet tidligere, men tviler.

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...