Bark1Steinar Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Blir byene man lager låst til den serveren man lager de på? Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Bra de begynner å få til trafikken. Men fortsatt ikke bra. Altså, om du skal fra A til B og du kan velge mellom å kjøre på en grusvei og en motorvei som er litt lengre. Så velger man motorveien. ja, om du da ikke bor i simcity da velger vi grus ! Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Could not load city... Urk. Enda bra jeg fikk velge mellom en haug spill jeg enten eier eller ikke har lyst på som plaster på såret for timene jeg foreløpig ikke har brukt på spillet, ellers hadde jeg følt meg snytt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Noen som vil ha meg med i et game? Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Mest irriterende med hele spillet er de veisystemene. Man må nesten ha motorveier rundt 4k innbyggere og det ser ikke pent ut. Brannvesenet kommer seg jo aldri frem i tide. Argh. Busser har jeg prøvd, men ikke noe annet. Syns det kunne ha vært enda mye mer avansert enn 4ern og misliker det simsspråket sterkt. Tror det er bug med tax. Kan lett øke til 20% i noen måneder, samtidig som folk flytter inn! Edit: Noen som vil ha meg med i et game eller noen som vil lage en game? Mange som vil inn i et game her. Har erfaring med Sim City fra SNES av. Edit: Kom igjen folkens, våkn opp! Spammer med mld her. Endret 20. mars 2013 av klakkelakk Lenke til kommentar
barentshavet Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Noen som vil ha meg med i et game? Vi begynte nå på Europa Øst 4. Alle som vil kan være med. Nå er vi 4 stk. Dette er et langsiktig game! Origin: sjarmenitt. Endret 20. mars 2013 av winter2012 Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Blir byene man lager låst til den serveren man lager de på? Ja, og jeg tror ikke det er mulig å flytte regioner mellom servere. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Vil gjerne fortelle en liten historie ang. mitt forhold til SimCity Det startet så smått, jeg var 7-8 år gammel, mamma og pappa skulle på fest hos ett par de kjente godt. Ingen barnevakt, så jeg måtte være med. Sønnen til de som vi dro på fest hos fikk jobben med å være barnevakt for meg den kvelden, han hadde amiga. Vi spilte SimCity. Lille gutten meg syns det var utrolig stort at jeg fikk lov til å spille amiga hele kvelden, og spesielt SimCity. "Vi" bygde en stor by og jeg hadde opp til det punktet i livet mitt aldri hatt det så gøy før. På slutten av kvelden når vi skulle ta taxi hjem, så printa han ut hele byen til meg. Jeg kunne bruke mange timer på å studere byen på papir og tenke tilbake på hvor utrolig gøy jeg hadde hatt det den kvelden med han som lot lille meg få spille dataspill. Der startet min gaming karriere. Oh, the memories... Endret 20. mars 2013 av NinjaVal 9 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Arg. Satt og koste meg på EU Øst 1. Bygget opp en fin by der med en kompis. Så fikk jeg beskjed om at serverne skulle ned for vedlikehold. Nå kommer jeg ikke inn igjen. Står at de er åpen kun for folk som har byer der. Men jeg har byer der. Idioter. Begynner å bli mektig lei etterhvert. Lenke til kommentar
bokstavkjeks Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Spørsmål: Vil Recycling Center fortsatt hente vanlig søppel fra beboere eller trenger jeg fortsatt Garbage Dump? Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Ja, og jeg tror ikke det er mulig å flytte regioner mellom servere. Takk for svar. Flott at den ene dagen i uka jeg kommer hjem tidlig skal servern være nede. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Spørsmål: Vil Recycling Center fortsatt hente vanlig søppel fra beboere eller trenger jeg fortsatt Garbage Dump? Må ha garbage dump etter hva jeg har forstått. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Spørsmål: Vil Recycling Center fortsatt hente vanlig søppel fra beboere eller trenger jeg fortsatt Garbage Dump? Testa det for noen dager siden. Ja du må fortsatt ha garbage dump. Det virker som det kommer ann på utdannelsen til simmene, "90%" av byen min vil ha recycling (høyt utdannet), ca 20K cans om dagen, men det er fortsatt 3-4K vanlig carbage cans som må hentes også. Du kan forresten tjene bra med penger på recycling center, søppel er gull! Endret 20. mars 2013 av NinjaVal Lenke til kommentar
mariusberg Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 har laget handelssenter, men industrien klager fortsatt på at de ikke får bort varer og det er masse plass i handelssenteret! Lenke til kommentar
mariusberg Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Vi begynte nå på Europa Øst 4. Alle som vil kan være med. Nå er vi 4 stk. Dette er et langsiktig game! Origin: sjarmenitt. prøver og legge deg til i origin men får bare beskjed om at serverne ikke klarer det, mitt nic er mariusberg89 Lenke til kommentar
barentshavet Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 prøver og legge deg til i origin men får bare beskjed om at serverne ikke klarer det, mitt nic er mariusberg89 Rart, jeg får heller ikke deg opp. Og det går vel heller ikke å søke på regioner så vidt jeg har forstått? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Det er ikke store områder en har og bygge på gitt.. og etterhvert som byen har fult opp all ledig plass.. så trenger du mer av det og det og det.. DET ER JO IKKE PLASS.. Føler spillet skulle vært til halvpris.. får jo bare halve opplevelsen om det. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Er på 3. byen i regionen min - denne byen skal bare supplere de to andre byene med industri og arbeidere. Binæring er turisme. Legger ved et par bilder: Oversiktsbilde fra Las Gevas mot industribyen Las Gevas vokser seg større Utsikt fra Fan Sanfrisco, som skal være mer ryddig og hmm gay med parker og design Endret 20. mars 2013 av Ham 550 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Bør jeg kjøpe dette? La oss se bort ifra alltid online greiene, også tenke på patchene som vil komme samt gameplayet i spillet? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Vent en måned og se da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå