Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

uææ, jeg har monster i byen men, vill ikke :( hvordan blir jeg kvitt det? ødlegger alt for meg!

Hvis du har noe i mot monsters, zombies, UFOs og den slags må du spille i sandbox modus. Ikke mulig å skru de av iallefall.

Lenke til kommentar

så jeg må bare la det gå gjennom byen min og ødelegge alt for meg ja. :hm::cry: :cry:

Redd for det.., men jeg mener det har en sammenheng mellom hvordan byen fungerer og hvordan ofte de kommer. F.eks så kan du se at godzilla alltid går i retning av søppelfyllingen. Tror at det er fordi det er for mye søppel i gatene... Ikke 100 % sikker, men...

Lenke til kommentar

Hmm.... trafikkpatchen har ihvertfall ikke gjort noe for hovedfartsåra inn til byene. Der står det rimelig bom fast gitt. Prøver fortsatt febrilsk og bygge en flyplass, men til tross for at jeg ser biler kjøre frem og tilbake så står resources pal der dem har gjort i ei uke. 10/XXXX

Kan hende det er jeg som har misforstått... må ressursene stå til "use locally" eller "export" for at dem skal sendes til Great Works? Har lest så ymse rundt om på nettet.

Lenke til kommentar

Hmm.... trafikkpatchen har ihvertfall ikke gjort noe for hovedfartsåra inn til byene. Der står det rimelig bom fast gitt. Prøver fortsatt febrilsk og bygge en flyplass, men til tross for at jeg ser biler kjøre frem og tilbake så står resources pal der dem har gjort i ei uke. 10/XXXX

Kan hende det er jeg som har misforstått... må ressursene stå til "use locally" eller "export" for at dem skal sendes til Great Works? Har lest så ymse rundt om på nettet.

Jeg har vel igrunnen fått det til å fungere med både local og export. Hvis du trykker på flyplasslinken på venstre side og går til regional view så kan du se lastebilene med ressurser som kjører til å fra flyplassen. Da vil se om det fungerer. Hvis du har penger på bok kan du sette til import i handelssenter av den ressursen du vil bidra med så går det fortere...

Endret av aheli
Lenke til kommentar

Meh, ser ut som spillet tilter med meg hver gang det jævla Spore-monsteret kommer. Kanskje like greit iofs, men irriterende å restarte spillet hver gang (Error med memory dump blabla), noen som vet hva som forårsaker dette?

Lenke til kommentar

Meh, ser ut som spillet tilter med meg hver gang det jævla Spore-monsteret kommer. Kanskje like greit iofs, men irriterende å restarte spillet hver gang (Error med memory dump blabla), noen som vet hva som forårsaker dette?

Dårlig programering.

Har ikke opplevd dette selv enda bare så det er nevnt

Lenke til kommentar

Det neste de burde fikse når det gjelder trafikk (og dette vil løse MYE) er å faktisk reservere levering eller ankomst for agentene når de spawnes, så vi slipper 100 biler inn i samme gate bare for at det er ledig plass i ETT hus.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...