monzilla Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg har heller ikke spilt siden sist jeg postet her. Tror jeg skal velge battlefield 3 når jeg får den mailen og spille det til noen oppdaterer tråden her med at spillet faktisk er spillbart. Tipper det tar et halvt års tid, - vet det er noe pessimistisk, men de har tross alt jobbet mer eller mindre aktivt med dette prosjektet i 5 år så jeg tror de trenger litt tid. For meg er det igrunn trafikkbuggen som er dealbreaker. Det funker med en knøttliten by. Har man to knøttsmå byer i en region begynner trafikkproblemene. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg er en mindreårig bruker, hvordan får jeg spillet mitt? Brukere som er under minimumsalderen for å få tilgang til interaktive nettjenester vil isteden automatisk motta en utgave av SimCity 4: Deluxe Edition og Bejeweled 3. Disse spillene vil legges direkte til Mine spill-biblioteket ditt i løpet av de neste dagene. Så teit, ungene får 2 spill, mens vi andre får bare 1 Kanskje like greit at jeg kjøpte Vanlig Edition av SimCity, kan jo oppgradere kostnadsfritt til Dexlue nå Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Så teit, ungene får 2 spill, mens vi andre får bare 1 Kanskje like greit at jeg kjøpte Vanlig Edition av SimCity, kan jo oppgradere kostnadsfritt til Dexlue nå Vell det er jo SimCity 4 det er snakk om som gratis, er vell 5 vi har kommet til nå, om jeg ikke surrer så du kan jo iaff få 4 deluxe gratis Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 På hvilken måte påvirker det deg og meg at John Riccitiello slutter? EA skal lete lenge for å finne en fyr som fyller skoene til en leder som har sørget for at årlige inntekter har økt fra 175 millioner dollar til over 3 milliarder dollar. Jeg hadde ansatt fyren tvert hvis jeg hadde hatt anledningen... Eller er dette fordi "Hat EA"? Jeg bare spør. Hva hjelper det oss om de har økt omsetningen sin 100 ganger? Dette har de ofte gjort på tvilsomme måter så poenget her er at det nå kan det være at EA setter en ny kurs for videre drift som innebærer fokus på de som faktisk har satt dem i denne ledende økonomiske situasjonen, nemlig oss, kundene deres. Så da fikk du svar på det Lenke til kommentar
oophus Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Første prioritet hos EA vil fremdeles være å tjene penger, på alle slags måter, så jeg trur ikke dette forandrer stort. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 På hvilken måte påvirker det deg og meg at John Riccitiello slutter? EA skal lete lenge for å finne en fyr som fyller skoene til en leder som har sørget for at årlige inntekter har økt fra 175 millioner dollar til over 3 milliarder dollar. Det er vel strengt tatt han som tar over midlertidig (Larry Probst) som har gjort det der fra 1991 til 2007. Riccitiello var han som tok over etter ham igjen, i 2007. Når var det EA ble den store, stygge ulven? Man kan jo alltids håpe, men jeg tviler på at Riccitiello ene og alene er ansvarlig for idiotien begått av EA den siste tiden. Lenke til kommentar
mariusberg Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 folk klager på luft forurensing, hvordan får jeg gjort noe med dette? vet at man fikser bakken med trær men det funker vel ikke så bra mot luften? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 ^ Pass på at vinden ikke går frå fabrikker, kraftverk og lignende mot byen din. Dersom du gir folk høyere utdanning vil industrien få mer moderne fabrikker som forurenser mindre. Lenke til kommentar
Yerug Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 http://www.ea.com/news/from-john Jeg gir spillet noen ukers pause før jeg prøver igjen, tror jeg Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 folk klager på luft forurensing, hvordan får jeg gjort noe med dette? vet at man fikser bakken med trær men det funker vel ikke så bra mot luften? I en del av byene mine er luftforurensningen de klager på ifra trafikken som alltid står i kork :\ Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Skjønner bare ikke hva EA tenker på. Selge spill som klart ikke er ferdige er ikke en ny ting for dem. Blir som om ølbryggeriet skulle selge ølsats og kalt det for ekte øl. Blir ikke mange fornøyde kunder av det. Virker som om de har adoptert IKEA's planer. Får bare takke gud at EA ikke er en bilprodusent. 1 Lenke til kommentar
Syv Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Vi vil ikke at noen av dere skal gå glipp av dette tilbudet, så merk deg at du må registrere eksemplaret ditt av SimCity før 25. mars 2013 kl. 23:59 PST og låse opp ekstraspillet før 30. mars 2013 kl. 23:59 PST Makan til PR-BS hah! I tillegg skriver de jo at de gir en nedlastning som må lastes ned innen 30 mars. Så usikker på hvorvidt vi vil eie disse spillene permanent på origin. Som et tegn på hvor takknemlige vi er for at dere har holdt ut gjennom problemene, gir vi nå bort en nedlasting, uten ekstra kostnad, av et EA-spill til PC fra Origin*. Endret 19. mars 2013 av Syv Lenke til kommentar
bokstavkjeks Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hvordan begynner man å tjene penger på prosessorer? Har et Trade Depot fullt av dem, men tydeligvis ingen som vil ha de. Og ja, den står på export. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Hva hjelper det oss om de har økt omsetningen sin 100 ganger? Dette har de ofte gjort på tvilsomme måter så poenget her er at det nå kan det være at EA setter en ny kurs for videre drift som innebærer fokus på de som faktisk har satt dem i denne ledende økonomiske situasjonen, nemlig oss, kundene deres. Så da fikk du svar på det hmmmmm :nei2: Endret 19. mars 2013 av Syv Lenke til kommentar
dredg Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hvordan begynner man å tjene penger på prosessorer? Har et Trade Depot fullt av dem, men tydeligvis ingen som vil ha de. Og ja, den står på export. Har du mye trafikk problemer da? Alle inntekter og eksport stoppet i min forrige by grunnet at trafikken stoppet opp. Jeg har lagt fra meg dette spillet til det er kraftig patchet. Man kan per i dag ikke "vinne" i dette spillet så det er ingen grunn til å forsøke, hverken å perfeksjonere en enkelt by eller region. Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Makan til PR-BS hah! I tillegg skriver de jo at de gir en nedlastning som må lastes ned innen 30 mars. Så usikker på hvorvidt vi vil eie disse spillene permanent på origin. Du beholder selvsagt det nye spillet som du hadde kjøpt det. Selv kjøper jeg PR-stuntet glatt og sier meg godt fornøyd med et gratis ekstra-spill. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 hmmmmm :nei2: Jeg tolker dette som at du ikke helt trua på at EA tar en ny og kundevennlig kurs.. har vel strengt tatt ikke jeg heller men håpet er jo der når de skifter ut toppledern. Time will show Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 http://www.ea.com/news/from-john Jeg gir spillet noen ukers pause før jeg prøver igjen, tror jeg Fra kommentarfeltet under artikkelen: Additional story DLC coming soon for $9.99 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg tolker dette som at du ikke helt trua på at EA tar en ny og kundevennlig kurs.. har vel strengt tatt ikke jeg heller men håpet er jo der når de skifter ut toppledern. Time will show Tvilsomt. CEO går av pga EA ikke har tjent nok penger. Det er faktisk svært negativt at han går av. Hva tror du neste CEO kommer til å ha fokus på når den forrige gikk av pga EA tjente for lite penger? Det kommer til å bli mer av det vi hater med EA. Med mindre de henter toppsjefen til Ford. Han er en fin type. Det første han gjorde når han ble ansatt var å begynne å lage gode biler som folk faktisk ville ha. Gå tilbake til røttene. Ford var eneste store amerikanske bilselskap som kom seg igjennom finanskrisen uten å be om hjelp fra onkel Obama. Men jeg tviler sterkt på at nye CEO tenker "La oss begynne distribuere gode spill som folk faktisk vil ha". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå