Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Tipper på at "Lying-Lucy" blir en meme på samme linje som "Error 37" :)

Ja. Forbes skriver jo at hele SimCity-prosjektet kommer til å bli et populært case studium i MBA-programmer verden over. Det er feil på feil på feil på feil fra et både strategisk. PR-messig, prosjektmessig og ledelsesmessig perspektiv.

Endret av monzilla
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja. Forbes skriver jo at hele SimCity-prosjektet kommer til å bli et populært case studium i MBA-programmer verden over. Det er feil på feil på feil på feil fra et både strategisk. PR-messig, prosjektmessig og ledelsesmessig.

Tipper Lying Lucy har samma brevkurs i PR strategi som Komiske-Ali.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bejeweled 3, PvsZ, MOHW... I loled. Hva faen er vitsen i å tilby søppelspill som koster 20 kroner utenom. Og MOHW er jo tidenes mest rævkjørte FPS spill. Det eneste som er verdt å se på er ME3 og DS3, Muligens SC4, men det koster jo heller ikke mer enn 50 kroner andre steder. Faen så labert.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Bejeweled 3, PvsZ, MOHW... I loled. Hva faen er vitsen i å tilby søppelspill som koster 20 kroner utenom. Og MOHW er jo tidenes mest rævkjørte FPS spill. Det eneste som er verdt å se på er ME3 og DS3, Muligens SC4, men det koster jo heller ikke mer enn 50 kroner andre steder. Faen så labert.

dead space 3 , battlefield 3 og mass effect 3 er bra spill, så ikke så halvgæernt. Dessverre har jeg dem alle 3 fra før.

Lenke til kommentar

dead space 3 , battlefield 3 og mass effect 3 er bra spill, så ikke så halvgæernt. Dessverre har jeg dem alle 3 fra før.

Ville heller hatt fritt valg i butikken. Hadde lett valgt Tomb Raider, AC3, Hitman Absolution, Crysis 3, Far Cry 3, osv. foran spillene som er gjort tilgjengelig.

Og som du sier, du har alle de tre som er brukbare fra før av. Da ender man opp med et skammelig dårlig utvalig av spill.

Lenke til kommentar

Dette er listen vi har ventet på :p

Battlefield 3 (Standard Edition)

Bejeweled 3

Dead Space 3 (Standard Edition)

Mass Effect 3 (Standard Edition)

Medal of Honor Warfighter (Standard Edition)

Need For Speed Most Wanted (Standard Edition)

Plants vs. Zombies

SimCity 4 Deluxe Edition

edit: http://www.ea.com/news/for-our-patient-and-amazing-mayors---a-free-pc-download-from-origin-

Endret av Titanium87
Lenke til kommentar

Jeg tenker å kjøre Medal Of Honor. Har runna det på xbox, men har ikke prøvd noe multiplayer og syntes det leverte. Så noen skrive i en kommentar på youtube at det var som bf3 bare vanskeligere, så tenker det kan være kjekt i blant. Har ikke noe mer lyst på noen av de andre spillene uansett :tease:

Lenke til kommentar

? ser ikke noen tv fabrikker her jeg? prosessorer er heller ikke det eneste du trenger for å lage de, er vel plastikk + prosessorer eller alloys+prosessorer.

har 2 andre lagre med alloy og plast.. mene, en tv fabrikk? ehm, må jeg ha det å? kaaan ikke si at jeg har sett det noen plass

Lenke til kommentar

Jeg ler av den lista der. Aboslutt ingenting som er interessant.

Er det håp for å få refundert pengene sine?

Får jeg det så kan det hende jeg kjøper spillet igjen om et år eller to. Ser for meg at det tar laaang tid før de fikser spillet (hvis de i det hele tatt får gjort det).

Lenke til kommentar

Dette er listen vi har ventet på :p

Battlefield 3 (Standard Edition)

Bejeweled 3

Dead Space 3 (Standard Edition)

Mass Effect 3 (Standard Edition)

Medal of Honor Warfighter (Standard Edition)

Need For Speed Most Wanted (Standard Edition)

Plants vs. Zombies

SimCity 4 Deluxe Edition

edit: http://www.ea.com/ne...ad-from-origin-

Hmmm, BF3 har jeg og MoH lovet jeg og aldri nærme meg igjen etter å ha kastet bort 500,- på forrige spill i serien og når Warfighter har en metacritic score på 55 så ser det ikke ut til at det har tatt seg opp ihvertfall.

Er ikke noe glad i third person shooters så både mass effect og Dead Space utgår. Da satt jeg igjen med Bejeweled som ser ut som en versjon av Tetris..... samme med Plant vs Zombies som ser ut som er laget for småbarn. Sitter igjen med Need for Speed... så da blir det vel det da. Noen som har spilt og evnt kan anbefale det her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...